کد خبر: 631147
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۷ ۱۲:۲۲:۱۹
| |

معرفی سایت همیارپروژه برای انجام پروژه های اتوکد، اسکچاپ و تری دی مکس

در این مقاله قصد داریم شما را با سایت همیارپروژه و ویژگی های یک سایت معتبر برای انجام پروژه های اتوکد، اسکچاپ و تری دی مکس و دیگر پروژه های مهندسی معماری صحبت کنیم. با ما همراه باشید .

معرفی سایت همیارپروژه برای انجام پروژه های اتوکد، اسکچاپ و تری دی مکس
کد خبر: 631147
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۷ ۱۲:۲۲:۱۹

امروزه با تعدد مراکز انجام پروژه انتخاب مرکزی که هم معتبر باشد و هم مطمئن که خیالتان را از بابت انجام پروژه راحت کند، سخت است. همواره این استرس در ما وجود دارد که اگر کار را به این مجموعه بسپارم و سر وقت پروژه سفارش داده شده، به من تحویل داده نشود، چه باید بکنم؟ برون سپاری پروژه های مختلف نرم افزاری اگر با تحقیق و بررسی کامل صورت نگیرد، ممکن است باعث خسارت های جبران ناپذیری شود. دلیل آن وجود سایت ها و مراکز سودجویی است که با تحویل ندادن به موقع پروژه باعث از دست رفتن زمان و پول شما می شوند.

معرفی مهمترین نرم افزارهای معماری

رشته معماری یکی از محبوب ترین رشته های مهندسی است که  به دلیل امکان انجام کارهای طراحی و هنری در بین رشته های مختلف بسیار مورد اسقبال قرار میگیرد.

نرم افزار اتوکد

اتوکد نرم افزار مخصوص ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی است. این نرم افزار از محصولات شرکت آمریکایی اتودسک است. آخرین نسخه منتشر شده از نرم افزار، ۲۰۲۰ است و رقیب اصلی نرم‌افزار اتوکد در بازار میکرواستیشن است.

نرم افزار اسکچاپ

SketchUp  یک نرم‌افزار طراحی سه‌بعدی قدرتمند است که توسط شرکت Trimble توسعه داده شده است. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد طرح‌ها و مدل‌های سه‌بعدی را به سادگی ایجاد کنید و در آنها عملیات نمایش، ویرایش و تغییرات را انجام دهید. با استفاده از ابزارهای قدرتمند SketchUp، می‌توانید معماری، طراحی داخلی، طراحی محصولات، منظره‌سازی و بسیاری از کاربردهای دیگر را انجام دهید.

تری دی مکس (3Dmax) 

نرم‌افزار تری دی مکس یکی از برترین و قدرتمندترین نرم‌افزارهای مورد استفاده در صنعت طراحی سه‌بعدی و تجسم‌سازی است که توسط شرکت Autodesk توسعه داده شده است و قابلیت‌های بسیار زیادی در زمینه مدل‌سازی، رندرینگ، انیمیشن و ایجاد واقعیت مجازی را فراهم می‌کند. با استفاده از تری دی مکس، می‌توانید اشیاء، صحنه‌ها و شخصیت‌های واقع‌گرایانه را واقع‌پذیر و با جزئیات دقیق بسازید.

انجام پروژه تری دی مکس یک مهارت پولساز است که اگر به صورت حرفه ای فراگیرید، قطعا درآمد خوبی خواهید داشت.

ویژگی های یک سایت معتبر برای انجام پروژه های اتوکد ، اسکچاپ و تری دی مکس :

ویژگی های یک سایت معتبر برای انجام پروژه های اتوکد، اسکچاپ و تری دی مکس

در اینجا میخواهیم در مورد یک سایت معتبر برای انجام پروژه های اتوکد و اسکچاپ و تری دی مکس صحبت کنیم تا بتوانید پروژه خود را با خیالی راحت در آن سفارش دهید. اما قبل از آن نیاز است پارامترهای یک سایت مورد اطمینان را ذکر کنیم.

داشتن لوگوی فعال اینماد (نماد اعتماد الکترونیک) 

سایتی که دارای لوگوی فعال اینماد باشد، بسیار مطمئن تر از سایتی است که هیچ مجوز و تاییدیه هویتی از جایی ندارد. این نماد شامل آدرس و شماره تلفن تاییده شده دفتر وب سایت است و خیالتان را از بابت صرفا مجازی نبودن کسب و کاری که می خواهید انجام پروژه اتوکد خود را به آن بسپارید، راحت میکند. ضمن اینکه قادر هستید شکایات خود را در سامانه اینماد ثبت کنید تا سایت موردنظر پاسخگوی شما باشد.

دارا بودن لوگوی طلایی ساماندهی 

اگر سایتی را دیدید که لوگوی طلایی را در سایت خود دارد و زمانی که روی آن کلیک میکنید، سایت ساماندهی اطلاعات آن را نمایش داده می دهد، مطمئن باشید که سایتی است که مراحل زیادی را برای بدست آوردن این لوگو سپری کرده و مجوز هایی را برای فعالیت خود کسب کرده است. چنین سایتی قطعا خیلی بهتر از سایتی بدون هیچ نماد و مجوزی برای برون سپاری پروژه شماست.

پاسخگویی سریع و در دسترس بودن

حتما سایت هایی را برای انجام پروژه خود انتخاب کنید که پاسخگویی خوب و سریعی دارند. این کار میتواند به شما دلگرمی دهد که همیشه میتوانید برای اعلام وضعیت پروژه، حل مشکل پروژه و پیگیری های آتی روی پاسخگویی آنها حساب باز کنید.

وجود نمونه پروژه های انجام شده

هر مرکز معتبری قطعا پروژه های زیادی را در حوزه معماری با نرم افزارهای مختلف انجام داده که میتوانید برای اینکه خیالتان از بابت اشخاصی که میخواهند کار شما را به عهده بگیرند راحت باشد، چند نمونه از آنها را از سایت سفارش گیرنده طلب کنید. اگر ارسال کنند که میتواند یک امتیاز برای آنها باشد، در غیر اینصورت کمی باید محتاط تر باشید.

برندینگ سایت

یک سایت معتبر قطعا در سطح اینترنت در حوزه کاری خود شناخته شده است. یعنی اگر در حوزه اتوکد، اسکچاپ و یا تری دی مکس فعالیت دارد، باید کاربرانی که در این حوزه در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند، آنها را بشناسند و از آن ها به عنوان یک برند و سایت معتبر پروژه های معماری یاد کنند که این مورد را با کمی تحقیق و پرس و جو میتوانید جویا شوید.

با سفارش پروژه های کوچک شروع کنید 

اگر به سایتی که میخواید پروژه مهمی را به آن واگذار کنید مطمئن نیستید، از برون سپاری پروژه های کوچک با آن شروع کنید. یک پروژه کوچک و کم اهمیت تر را به آنها واگذار کنید، اگر آن کار را به درستی تحویل دادند، پس می توان برای کارهای بزرگتر نیز به آن ها اعتماد کرد. از همان پروژه کوچک و نحوه پاسخگویی و ارائه گزارش در حین انجام پروژه و پشتیبانی بعد از تحویل آن، می توان بسیاری از موارد را از آن سایت متوجه شد. پس اگر زمان کافی برای انجام پروژه خود دارید، ابتدا با برون سپاری پروژه کوچکتر شروع کنید.

معیارهای مهم برای انتخاب یک سایت معتبر برای سسفارش پروژه معماری

پشتیبانی پروژه بعد از تحویل کار

یکی از مهمترین مراحل برون سپاری پروژه های مختلف با نرم افزارهای معماری، پشتیبانی پروژه و خدمات پس از تحویل آن است. همانند جنسی که دارای گارانتی است، باید پروژه ها هم نیز دارای گارانتی باشند. یعنی زمان مشخصی برای بررسی و ارزیابی و رفع ایرادات احتمالی پروژه درنظر گرفته شود تا پروژه مورد تایید کارفرما قرار گیرد.

آموزش پروژه درصورت نیاز 

آموزش پروژه ها برای دانشجویان و محققان رشته معماری بسیار ضروری است. صرفا انجام یک پروژه، بدون هیچ توضیح و گزارشی، برای یک دانشجو مفید نیست. یک سایت خوب سایتی است که همراه با انجام پروژه، آموزشی تایپ شده یا تصویری را به کارفرما ارائه دهد.

بررسی پروژه شما توسط کارشناسان مجرب و صاحب نظر 

یک سایت معتبر قطعا دارای کارشناسان مجرب در رشته تحصیلی خود شماست. پس میتوانید مشاوره خوبی برای انجام پروژه خودتان از آنها دریافت کنید و مطمئن شوید شخصی که قرار است پروژه شما را انجام دهد، از تخصص کافی برای انجام پروژه اتوکد یا دیگر نرم افزارهای معماری برخوردار است.

مشاهده رزومه متخصصان انجام دهنده پروژه ها 

معمولا سایت های قدیمی و با اصالت، از ارائه رزومه و سوابق مجریان و متخصصان خود ابایی ندارند و اتفاقا با ارائه این رزومه باعث آرامش خاطر شما می شوند تا بتوانید راحت تر به آنها اعتماد کنید.

ارائه قرارداد در انجام پروژه اتوکد ، اسکچاپ و تری دی مکس

یک سایت معتبر قطعا برای پروژه شما فاکتور و یا قرارداد صادر می کند. صرفا اعلام قیمت و ارسال شماره حساب برای واریز هزینه، از یک شرکت با اصالت و معتبر بعید است زیرا سایتی که دارای پرسنل متعدد باشد، دارای سیستم حسابداری و صدور فاکتور نیز هست. پس به این نکته دقت کنید.

داشتن دفتر و ارائه خدمات حضوری انجام پروژه اتوکد ، اسکچاپ و تری دی مکس

برای انجام پروژه های معماری از جمله پروژه های اتوکد، پروژه های اسکچاپ و تری دی مکس قاعدتا سایتی که دارای یک دفتر کار حضوری و آدرس مشخص است، میتواند معتبرتر از سایتی باشد که صرفا به صورت مجازی فعالیت دارد. سایت های حرفه ای معمولا دارای تعدادی پرسنل در دفتر کار خود هستند و خدمات خود را به صورت مستقیم و حضوری نیز ارائه می دهند. چنین سایتی قطعا دارای بخش ارائه شکایات و انتقادات در دفتر خود است. همچنین بسیاری از پروژه ها نیاز به قرار و دیدار حضوری دارند. بدون دفتر کار این مورد سخت و ناایمن است پس به سایت هایی مراجعه کنید که دارای دفتر کار هستند و آدرس و مشخصات آنها در سایت و همچنین در نماد اعتماد الکترونیک شان، درج شده و یکسان است.

همیارپروژه سایتی معتبر در انجام پروژه های اتوکد ، اسکچاپ و تری دی مکس 

سایت همیارپروژه با داشتن همه مواردی که در بالا ذکر شد، میتواند به عنوان یک سایت مطمئن برای انجام پروژه اسکچاپ ، اتوکد و تری دی مکس باشد. همیارپروژه با داشتن صدها متخصص کارکشته و تجربه ای چندین ساله و همچنین داشتن نماد اعتماد الکترونیک گزینه ای مناسب برای برون سپاری پروژه های معماری شما عزیزان است. همیارپروژه با داشتن چندین اپراتور به صورت آنلاین پاسخگوی مشتریان است. یکی دیگر از خصوصیات همیارپروژه تضمین انجام پروژه و پشتیبانی بعداز تحویل کار است. این مورد در قوانین سایت به صراحت ذکر شده است.

سایت همیارپروژه در واقع یک سایت فریلنسینگ است با این تفاوت که همه مجریان و برنامه نویسان توسط خود سایت تضمین می شوند که دلیل آن، همکاری چندین ساله همیارپروژه با این کارشناسان و فریلنسرهاست. همین امر باعث می شود شما خیالتان از بابت مجری که کار شما را به عهده میگیرد، آسوده شود.

برای سفارش پروژه در https://hamyarprozhe.ir از طریق تماس با شماره 09330859275 و یا ارسال پیام به پیامرسان ایتا یا روبیکا اقدام کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها