کد خبر: 643891
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۸ ۱۷:۰۲:۴۶
| |

عطرهای مناسب آقایان برای محل کار

رایحه و بو در هر برخورد تاثیر فوق‌العاده‌ای بر روی مخاطب شما می‌گذارد حال تصور کنید که در فضای کاری و جلسات مهم استفاده از عطر مناسب تا چه حد می‌تواند برای مدیران و کارکنان حائز اهمیت باشد.

عطرهای مناسب آقایان برای محل کار
کد خبر: 643891
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۸ ۱۷:۰۲:۴۶

 آقایان باید برای تاثیرگذاری بهتر و مناسب‌تر بر اطرافیان خود در انتخاب عطر برای فضای کاری دقت زیادی به خرج دهند.

ویژگی‌های عطرهای مردانه مناسب برای محل کار

همه افراد در مواجه با رایحه و عطر دیگران از خود واکنش نشان می‌دهند، باید این را هم در نظر داشته باشید که انتخاب عطر در راستای افزایش اعتمادبه‌نفس و بهبود خلق‌وخو اثرات مثبتی دارد.

با توجه به این مسئله می‌توان این‌طور گفت، عطر می‌تواند در ایجاد تصویری از شخصیت و روحیه شما در نظر همکاران بسیار تاثیر گذار باشد بنابراین سعی کنید در زمان خرید انواع ادکلن مردانه به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • رایحه: عطرهایی که بتوانند حس آرامش را القا کنند، مانع از بروز سردرد و جلب توجه بیش از حد اطرافیان شوند و همچنین سبک، خنک و ملایم باشند به‌عنوان بهترین رایحه برای عطر مردانه د محل کار مد نظر قرار می‌گیرند.

  • میزان ماندگاری: عطر مردانه‌ای که شما برای استفاده در محیط کاری انتخاب می‌کنید به‌طور معمول باید پخش بو و ماندگاری مناسبی برای فضاهای بسته داشته باشد.

  • قیمت: بهتر است برای جلسات کاری ویژه از عطرهای لوکس مردانه استفاده کنید این در حالی است که برای استفاده روزمره می‌توانید گزینه‌هایی با قیمت مقرون‌به‌صرفه را مد نظر قرار دهید.

4 عطر مردانه مناسب برای محل کار

باید این نکته مهم را در نظر گرفت که عطرها قدرت فوق‌العاده‌ای در تاثیرگذاری شما بر روی اطرافیان دارد و با توجه به اینکه در محیط کاری با افراد متفاوتی سر و کار دارید باید برای انتخاب یک ادکلن مردانه به‌دنبال نمونه‌هایی باشید که مورد پسند اغلب افراد قرار بگیرد.

از همین رو آقایان خوش‌سلیقه‌ای که می‌خواهند در محیط کار خود بدرخشند و از طرفی رایحه‌ای ماندگار و تاثیرگذار در محیط کاری خود ایجاد کنند، بهتر است یکی از چند مدل ادکلن زیر را در نظر بگیرند.

عطر Chanel Bleu de Chanel

ادکلن شنل بلو مردانه یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند فرانسوی مشهور بوده که در سال 2010 رونمایی شد و از خاص‌ترین عطرهایی است که می‌توانید برای محیط‌های رسمی و اداری انتخاب کنید.

هرچند این عطر با در اختیار داشتن رایحه‌ای چوبی انتخاب بی‌نظیری برای روزهای گرم است اما ویژگی‌های بسیار مناسب و نت‌های عالی آن باعث می‌شود تا بتوانید در هر موقعی از سال از بلو دو شانل استفاده کنید.

ترکیب رایحه‌های مختلف در این ادکلن به‌طور کلی روح مردی را توصیف می‌کند که سرنوشت خود را با استقلال انتخاب کرده است، نت‌های مختلف این عطر عبارت‌اند از:

  • گریپ فروت، لیمو، پرتقال، نعناع، جوز و فلفل قرمز در کنار هم قرار می‌گیرند تا نت ابتدایی بلو شنل را بسازند.

  • در رایحه میانی این عطر مردانه نیز می‌توانید ترکیبی از گل یاس، زنجبیل، سدر و خس‌خس را استشمام کنید.

  • در کنار هم قرارگرفتن رزین لبدانوم، مکندر هندی، پچولی و چوب صندل نیز نت پایانی را تشکیل می‌دهد.

عطر Armani Acqua di Gio

برای آقایانی که به‌دنبال انتخاب یک ادکلن مناسب برای فضای کاری و جلسات رسمی خود هستند، آکوا دی جیو نیز انتخاب بسیار خوبی به‌نظر می‌رسد که عطری بسیار ملایم بوده و با الهام از الهه زیبای تولید شده است.

جورجیو آرمانی با الهام‌گرفتن از مکان زیبایی به نام Pantellerie اقدام به خلق این ادکلن کرده که نشان از حس آزادی در مسیر بادهای خنک بهاری را دارد و می‌تواند این احساس را به شما نیز القا کند.

زمانی که مقداری از این ادکلن را اسپری می‌کنید اسانس اولیه را به‌صورت ترکیبی از پرتقال، لیمو، پرتقال ماندارین، نارنج و لیمو ترش احساس می‌کنید که بعد از مدتی جای خود را به نت میانی می‌دهد.

در نت میانی نیز رایحه‌های کیلامن، رز، یاسمین، فریزیا، ارکیده، هلو، رزماری، جوز هندی و نت‌های دریایی احساس می‌شود که در نهایت نیز رایحه پایانی با ترکیب عنبر، سدر، مشک، پاتچولی و خزه اوک‌موس از راه می‌رسد.

عطر Prada L'Homme

در زمان جست‌وجو برای پیداکردن بهترین عطرهای مردانه که برای محیط‌های کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند باید ادکلن پردا لهوم را نیز به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در نظر گرفت.

عطر و ادکلن پرادا از محصولات یک شرکت ایتالیایی است که فعالیت خود را از سال 1913 میلادی آغاز کرد که تا کنون بیش از 50 مدل مختلف از عطرهایی با رایحه متنوع را به بازار عرضه کرده است.

پردا لهوم یکی از عطرهای مردانه و بسیار خوشبو این برند به‌شمار می‌رود که با رایحه‌ای شیرین و معتدل انتخابی بسیار ایدئال برای مردانی است که می‌خواهند قدرت و اعتمادبه‌نفس خود را نشان دهند.

باید این را در نظر گرفت که پردا لهوم مردانه از آن رایحه‌هایی به‌شمار می‌رود که برای 4 فصل مناسب است و پخش بوی یکنواخت همراه با ماندگاری مناسبی دارد که نت‌های آن عبارت‌اند از:

  • نت اولیه از بهار نارنج و فلفل تشکیل می‌شود.

  • کهربا، بنفشه، زنبق و شمعدانی نیز در کنار هم نت میانی را می‌سازند.

  • در نت پایانی نیز رایحه نعناع هندی و سدر به مشام می‌رسد.

عطر Acqua di Parma Colonia

آکوا دی پارما از دیگر برندهای ایتالیایی است که اولین عطر خود را در سال 1916 میلادی به بازار عرضه کرد که با استقبال خوبی مواجه شد و در گذر سال‌ها نیز جایگاه مناسبی را در میان متقاضیان به‌دست آورد.

آکوا دی پارما کولونیا نمادی از استحکام و شکوه است که از یک درخت کهنسال الهام می‌گیرد و با وجود رایحه‌ای بسیار عالی می‌تواند حس طراوت، سرسبزی و سبکی را برای شما به ارمغان آورد.

استفاده از ترکیبات بسیار عالی در این ادکلن به شما احساس پیاده‌روی در جنگل را القا می‌کند که نشان از ترکیب بسیار دقیق نت‌های آکوا دی پارما کولونیا دارد که به شرح زیر هستند:

  • نت اولیه: ترنج، لیمو ترش، نارنج و فلفل صورتی در این بخش به‌کار رفته است.

  • نت میانی: سدر، شمعدانی و هل برای رایحه میانی مورد استفاده قرار گرفت.

  • نت پایانی: ترکیبی از دانه تونکا، نعناع، خزه و درخت بلوط نیز ماندگاری نت پایانی را ایجاد می‌کنند.

جمع‌بندی

آقایان برای انتخاب ادکلن در محیط‌های رسمی و اداری لازم است که از رایحه‌ای استفاده کنند که حس آرامش را القا کند، مانع از جلب توجه بیش از حد شود و از طرفی بسیار ملایم باشد.

اگر می‌خواهید بهترین ادکلن‌ها با رایحه‌هایی مناسب و دلپذیر را انتخاب کنید که اثری فوق‌العاده از شما در محیط کاری ایجاد کند کافی‌است سری به عطر فروشی آنلاین عطرش بزنید تا بهترین نمونه‌ها را ببینید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • مالک نورابی ارسالی در
    دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲

    ایکاش قیمت منظور میفرمودی مثال شانل قیمتش چقدره متشر

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها