کد خبر: 657972
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۳ ۱۳:۲۷:۰۵
| |

30 ساعت پخش موسیقی با ایرپاد اپل

ایرپاد اپل با قابلیت‌هایی که مدام درحال به‌روزرسانی و تکامل است، حالت‌های شفافیت و سیستم حذف سروصدا، شرایطی را فراهم کرده تا بهترین تجربه را در لحظه ارائه دهد. این فناوری‌ها به لطف کیس شارژ، قادر به ارائه کارایی‌های خود در 30 ساعت هستند.

30 ساعت پخش موسیقی با ایرپاد اپل
کد خبر: 657972
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۳ ۱۳:۲۷:۰۵

گوش‌کردن، یک ارتباط عمیق با دانش موسیقی است. با توسعه فناوری‌ها، این ارتباط به‌شکلی کاملا جدید به وجود آمد. یکی از نمایان‌ترین ابزارهایی که این تجربه را ساخت، هدفون‌های بی‌سیم یا به‌عبارتی دیگر، همان ایرپادها هستند.

گوش‌دادن به موسیقی، به یکی از بهترین تفریحات ما انسان‌ها تبدیل شده است. افراد دوست دارند هنگام پیاده‌روی، ورزش، آشپزی و حتی تمرکز، به موسیقی دل‌خواهشان گوش بسپارند. شاید صدای محیط اطراف، اجازه ندهد آن‌طور که دلشان می‌خواهد، از موسیقی لذت ببرند یا این صدا، موجب آزار دیگران شود. در این حالت، بهترین راهکار استفاده از ایرپاد است.

ایرپاد اپل، غول محصولات صوتی

کم‌تر کسی است که از ایرپادهای اپل نشنیده باشد. درحال‌حاضر، این هدفون‌های مشهور در دست کاربران زیادی دیده می‌شود. حتی کاربرانی که از تلفن همراه اندرویدی استفاده می‌کنند، به‌جای هدفونی که هم‌رده برند موبایل‌شان باشد، به‌سراغ اپل می‌روند. آن‌ها دوست دارند امضایی از این برند معتبر را همیشه و همه‌جا همراه خود داشته باشند.

چه امضایی بهتر از یک ایرپاد که هم کلاس ظاهری افراد را حفظ می‌کند و هم تجربه خوشایندی از گوش‌سپردن به موسیقی را برایشان می‌سازد؟ اپل، به کیفیت محصولات خود به‌اندازه کافی بها داده و انرژی گذاشته است. محال ممکن است که کسی از تجربه کاربری ایرپادهای اپل، نارضایتی داشته باشد.

معرفی انواع ایرپاد اپل از زمان ساخت تا امروز

اگر بین همه برندهای کالای دیجیتال در دنیا، اپل را به‌عنوان شریک لحظات خوب‌تان با موسیقی انتخاب کرده‌اید، بهتر است با مدل‌ها و نسل‌هایی که یکی پس‌از دیگری قدم به صحنه گذاشتند آشنا شوید. هربار که محصولات جدیدی از این برند زاده می‌شد، افراد بیشتری به جمعیت طرفداران اپل می‌پیوستند و در نهایت، بازار این برند، داغ‌تر می‌شد. انواع مدل ایرپاد آیفون تا به امروز عبارت‌اند از:

  • ایرپاد نسل اول (1sd generation)

  • ایرپاد نسل دوم (2nd generation)

  • ایرپاد پرو (Pro)

  • ایرپاد نسل سوم (3rd generation)

کدام ایرپاد اپل بهتر است؟

ادعای ثابتی دررابطه‌با این سوال وجود ندارد. عده‌ای می‌گویند، نسل‌های جدید ایرپاد اپل از قدرت و کیفیت بهتری برخوردار هستند. اگر منظور، قابلیت‌های پیشرفته‌تر و امکانات گسترده‌تر باشد، این ادعا را تصدیق می‌کنیم اما این، تنها ملاک بهترین‌بودن نیست.

شاخص‌های دیگری مانند نوع ایرپاد، نوع استفاده کاربر و قیمت، در مقایسه محصولات برای داشتن انتخابی آگاهانه دخیل هستند. همیشه این‌طور نیست که در نسل‌های جدید، شما شاهد امکانات کاربری گسترده‌تر باشید. گاهی ممکن است برخی قابلیت‌ها کاهش یابند تا قیمت کالا با بودجه شما برابری کند. بنابراین، بهتر است زاویه دیدتان را گسترش دهید تا بتوانید جوانب بیشتری را بسنجید.

کیفیت صدای باورنکردنی با ایرپادهای اپل

اپل در ساخت ایرپادهای خود، از فناوری حذف آلودگی صوتی و سیستم پردازشی قدرتمند استفاده کرده است تا کاربران، لذت بیشتری از صداهای جریان‌یافته در ذهن‌شان داشته باشند. در واقع صدای باکیفیت، قدرت تعمیق بیشتری را در موسیقی برای شنونده فراهم می‌کند.

ایرپاد اپل، هنگام پخش موسیقی‌های بیس‌دار، قدرت بالای خود را به رخ می‌کشد و به شما احساس استفاده از یک هدست حرفه‌ای را می‌دهد. باتوجه به اینکه در تولید این کالای دیجیتال، از فناوری نویز کنسلینگ یا به بیانی دیگر، حذف آلودگی‌های صوتی استفاده شده است، شما می‌توانید در محیط‌های شلوغ و پرسروصدا، موسیقی را با همان کیفیت اصلی گوش دهید و از غوغای جهان، فارغ باشید.

ایرپاد اپل، قابل استفاده در هر لحظه

ایرپادهای برند همیشه‌محبوب اپل، یکی از پیشروان فناوری در دنیای گوش‌دادن به موسیقی هستند. آن‌ها یک تغییر اساسی و بی‌پرده را برای کاربران رقم زدند و تجربه جدیدی از سرگرمی‌های صوتی فراهم کردند. بااین‌اوصاف، احتمالا زمانی که قصد خرید این فناوری دیجیتالی را دارید، یکی از نگرانی‌های شما این است که چند ساعت می‌توانید از ایرپاد استفاده کنید و چقدر طول می‌کشد تا شارژ شود؟

برای استفاده بهینه از ایرپادها، حالت صرفه‌جویی در مصرف باتری را به‌واسطه تنظیمات گوشی خود فعال کنید و با استفاده از فناوری کیس شارژ به‌عنوان واحد ذخیره‌سازی، 30 ساعت بدون وقفه موسیقی گوش کنید و مکالمه داشته باشید. در مورد مدت‌زمان شارژ آن هم نگران نباشید؛ قرار نیست بیشتر از چند دقیقه وقت‌تان را بگیرد.

اگرچه ایرپادهای اپل، قیمت بالایی دارند اما تجربه‌ای به ارمغان می‌آورند که به‌ندرت در هدست‌های دیگر خواهید داشت. برای کسانی که اعتیاد گوش‌سپردن به موسیقی دارند یا کسانی که می‌خواهند مکالمه تلفنی راحت‌تری داشته باشند، ایرپادها با کارکردهای طولانی‌مدت خود، همراهی بی‌نظیر خواهند بود.

چه ویژگی هایی باعث تنوع در قیمت ایرپاد می شود؟

شما هیچ محصولی را با قیمت ثابت در بازار پیدا نخواهید کرد. ایرپادها هم 3 نسل را پشت سر گذاشتند و بدیهی است که ازلحاظ طراحی ظاهری و قابلیت و امکاناتی که به آن‌ها اضافه یا از آن‌ها کم شده است، قیمت‌های متفاوتی داشته باشند.

با اینکه محصولات صوتی اپل، از تمام تکنولوژی‌های روز دنیا به‌صورت بهینه استفاده کرده‌اند و تجربه خاص و منحصربه‌فردی را به کاربران هدیه می‌دهند، ولی بااین‌حال، باید بگوییم ملاک‌هایی مانند طراحی ظاهری، شفافیت صدا، وجود یا عدم وجود سیستم اکولایزر (تنظیم خودکار موسیقی با ظاهر گوش)، سنسورهای حساس به فشار و تکنولوژی حذف سروصدا در نهایی‌ترین قیمت ایرپاد اپل دخالت دارند.

ایرپاد خوب را از کجا بخریم؟

هرچقدر که تعداد فروشگاه‌ها و مراکز خرید حضوری و آنلاین بیشتر می‌شود، گویا بشر دردسرهای بیشتری را هنگام خرید تجربه خواهد کرد. فراموش نکنید که خیلی‌ها به‌دلیل سهل‌انگاری در انتخاب یک مرکز فروش معتبر، قربانی ضررهای مالی بسیاری بوده‌اند؛ به‌خصوص درزمینه کالاهای دیجیتالی.

به همین دلیل، دیجی کالا یک پیشنهاد خوب برایتان دارد. اگر به‌دنبال اصالت و کیفیت در ایرپادها هستید تا از آن‌ها در گیمینگ، باشگاه، کوه‌نوردی یا پیاده‌روی‌های روزانه استفاده کنید، حتما از سایت این فروشگاه بازدیدی داشته باشید. دیجی کالا، دامنه گسترده‌ای از این فناوری دیجیتالی را در نمونه‌های فوق‌العاده پیشرفته و اقتصادی به‌فروش می‌رساند؛ البته با ضمانت‌نامه.

شما با دیجی کالا، هم به خدمات پس‌از فروش دست خواهید یافت و هم می‌توانید تجربه خرید اقساطی داشته باشید. پس اگر نگران این هستید که مبادا بودجه‌تان کفاف پوشش‌دهی انتظارات‌تان را ندهد، حتما دیجی کالا را برای خرید انتخاب کنید.

جمع‌بندی

با ایرپاد اپل، دنیای تجربه‌های صوتی به ابعاد جدیدی ارتقا پیدا کرده است. این هدفون‌های بی‌سیم با تکنولوژی‌های پیشرفته، کیفیت صدای بی‌نظیر و قابلیت ذخیره شارژ تا ساعت‌های طولانی، گوش‌سپردن به موسیقی و صداها را با لذت متفاوتی تعریف می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا تجربه صوتی شخصی را در بالاترین سطح ممکن امتحان کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها