کد خبر: 667210
|
۱۴۰۳/۰۴/۲۴ ۱۰:۱۸:۲۳
| |

کامپیوتر آل این وان

امروزه باتوجه به نوع کاربری، آل این وان‌ها می‌توانند جایگزین مناسبی برای کامپیوترهای دسکتاپ باشند.

کامپیوتر آل این وان
کد خبر: 667210
|
۱۴۰۳/۰۴/۲۴ ۱۰:۱۸:۲۳

 اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید میز کارتان خلوت باشد، قطعاً کامپیوترهای آماده برای شما مناسب است. با توجه به نوع کاربری و میزان هزینه‌ای مدنظر دارید، می‌توانید مدلی را انتخاب کنید که تمامی نیازهای شما را به خوبی برطرف کند. توجه داشته باشید که حتی برخی از مدل‌های آل این وان‌ها نیز برای گیمینگ مناسب است. در ادامه بعد از چیستی آل این وان به برندهای تولیدکننده محبوب آن می‌پردازیم.

All in One یا به اختصار AIO، کامپیوترهای آماده‌ای هستند که تمام اجزای یک سیستم کامل را دارند. برای افرادی که به دنبال سیستم همه کاره‌ای هستند که فضای کمتری را اشغال کند؛ آل این وان انتخاب مناسبی است. هر آنچه که لازم دارید در یک پکیج جمع‌وجور و زیبا وجود دارد. درواقع در یک مانیتور، تمامی اجزای کیس کامپیوتر مانند پردازنده، فن، کارت گرافیک، حافظه و... فشرده شده است. به خاطر طراحی زیبا و جمع‌وجور بودن معمولاً آل این وان‌های در ادارات، سازمان‌ها، فروشگاه‌ها، صندوق رستوران و... استفاده می‌شوند.

آل این وان ایسوس Asus All in one

آل این وان ایسوس

آل این وان ایسوس از نظر سخت‌افزاری خیلی زیاد به لپ‌تاپ‌ها شبیه بوده و به راحتی می‌توان آن‌ها را جابه‌جا کرد. ضخامت کم، ظاهر شیک و جذاب آل این وان‌های ایسوس توجه بیشتر کاربران را به خود جلب کرده و باعث در فضای کار خود فضای آزادتر و تمیزتری داشته باشید. این محصولات را حتی می‌توان روی دیوار نصب کرد. پردازنده‌ی قدرتمند، امنیت بالا و نمایشگر بزرگ سبب شده تا کامپیوتر آماده‌های ایسوس به یکی از گزینه‌های گیمرها برای بازی تبدیل شود. کامپیوترهای آل این وان ایسوس حامی محیط زیست بوده؛ به طوریکه که تقریباً 80 درصد موادی که در دسته‌بندی آن‌ها استفاده می‌شود، قابل بازیافت است. این محصولات از ایسوس برق کمتری مصرف می‌کنند و دارای پورت‌های VGA و COM هستند.

آل این وان لنوو

آل این وان لنوو

آل این وان لنوو دارای سری‌های متنوعی است و هر کدام دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم:

  • سری V: امکانات فنی متوسط و مشخصات فنی ساده در سری V آل این وان‌های لنوو وجود دارد.
  • سری ThinkCentre: برای کاربران حرفه‌ای و تجاری، سری تینک سنتر مناسب است؛ چراکه قطعات سخت‌افزاری قدرتمندی دارند.
  • سری IdeaCentre: برای کاربری‌های اداری/خانگی سری آیدیا سنتر مناسب بوده که برای کارهای روزانه استفاده می‌شود
  • سری YOGA: حرفه‌ای‌ترین محصولات این شرکت در سری یوگا لنوو وجود دارد.

 ظاهر جذاب، سخت‌افزار قدرتمند، امنیت و سرعت بالا باعث شده تا کامپیتورهای آماده لنوو محبوب و پرطرفدار باشند. نکته حائز اهمیت اینکه سیستم‌های آماده لنوو در عین حال که قدرت پردازش بالایی دارند، انرژی را بهینه مصرف می‌کنند و در نهایت کاهش مصرف برق را به همراه دارند.

آل این وان اچ پی HP All in one

آل این وان اچ پی

آل این وان اچ پی یکی از بهترین محصولات این شرکت بوده که در 5 دسته تقسیم‌بندی می‌شود:

  • G4
  • Pavillion
  • ENVY
  • Proone440
  • EliteOne 800

کامپیوترهای آماده اچ پی دارای ویژگی‌های زیادی ازجمله نمایشگر عریض، جدیدترین پردازنده، وجود دوربین و میکروفون دیجیتالی، کارایی بالا، نصب و راه‌اندازی آسان و برای همه‌ی فضاها مناسب هستند. قطعات موجود در آل این وان‌های HP حرارت کمتری را نسبت به کامپیوترهای قدیمی تولید کرده و در مصرف برق نیز به صرفه هستند.

قیمت آل این وان

قیمت کامپیوتر همه کاره به مواردی مختلفی از جمله نوع برند، اندازه، کانفیگ و... بستگی دارد؛ اما در حالت کلی رنج قیمتی آن در بازار از 15 تومان تا 160 میلیون تومان است که شما با توجه به کاربری و بودجه‌ی مدنظر خود می‌توانید بهترین مدل را انتخاب کنید. اگر در خرید آل این وان دچار تردید شدید و نیاز به مشاوره داشتید، می‌توانید با شماره  43000017-021 تیم فروش بانی‌نو تماس حاصل فرمایید؛ چراکه فروشگاه اینترنتی بانی‌نو همواره با ارائه مشاوره رایگان و قیمت پایین محصولات، تمام تلاش خود را برای حفظ رضایت کاربران می‌کند.

آل این وان گیمینگ

آل این وان می‌تواند برای بازی کردن خوب باشد؛ اما معمولاً در مقایسه با کامپیوترها محدودیت‌هایی دارند. در ادامه چند آیتم را معرفی می‌کنیم که باید قبل از انتخاب آل این وان گیمینگ در نظر بگیرید:

  • عملکرد: آل این وان‌ها نسبت به کامپیوترهای دیگر سخت‌افزار قدرتمندی ندارند؛ به همین خاطر اگر بازی‌های سنگین انجام می‌دهید که تنظیمات گرافیکی بالا و سرعت پردازش سریع نیاز دارد، آل این وان برای شما مناسب نیست.
  • قابلیت ارتقا: آل این وان‌ها نسبت به کامپیوترهای دیگر معمولاً به راحتی قابل ارتقا نیستند. اگر در آینده بخواهید کامپیوتر همه کاره خود را با ارتقا قطعاتی مثل پردازنده یا کارت گرافیک انجام دهید، گزینه‌های خود را محدود کرده‌اید.
  • خنک‌کننده: به نسیت سایر سیستم‌ها آل این وان‌ها قابلیت خنک‌کنندگی محدودی دارند و این مسئله ممکن است در طولانی مدت بر عملکرد آن تاثیر بگذارد.
  • صفحه نمایش: کیفیت صفحه نمایش آل این وان‌ها ممکن است به اندازه یک مانیتور مجزا مخصوص بازی با ویژگی‌هایی مثل نرخ تازه‌سازی بالا و زمان پاسخ‌گویی پایین نباشد.
  • قیمت: آل این وان‌ها به خاطر فرم فشرده‌ای که دارند نسبت به سایر کامپیوترها با عملکرد مشابه دارای قیمت بالاتری هستند.

اگر یک گیمر معمولی هستید یا بازی‌های متوسطی انجام می‌دهید، ممکن است یک کامپیوتر همه کاره برای نیازهای شما کافی باشد. با این حال، اگر شما یک گیمری هستید که در سطوح بالا بازی می‌کنید و می‌خواهید در آینده گزینه ارتقاء قطعات سیستم خود را داشته باشید، یک کامپیوتر گیمینگ ممکن است انتخاب بهتری باشد.

در آخر

در آخر آل این وان برای افرادی مناسب است که نیاز به سیستم جمع‌وجور و در عین حال قدرتمند دارند. همه افرادی که ممکن است نیاز به یک سیستم داشته باشند، اما اکثر شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات به خاطر بی‌نیاز شدن از اسمبل کردن سیستم، تمیزی فضا، به کارگیری فضا کمتر و یکپارچگی بصری محیط کار قطعاً آل این وان را انتخاب می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها