کد خبر: 668075
|
۱۴۰۳/۰۴/۳۱ ۲۲:۱۳:۰۱
| |

خرید جم هفتگی اورجینال | واریز 5 دقیقه ای تنها در فروشگاه اوریکس‌ گیم

یکی از بازی‌های آنلاین ویدئویی منتشر شده برای گوشی‌های موبایلی، بازی موبایل لجند است که از محبوبیت زیادی در بین طرفداران خود برخوردار است.

خرید جم هفتگی اورجینال | واریز 5 دقیقه ای تنها در فروشگاه اوریکس‌ گیم
کد خبر: 668075
|
۱۴۰۳/۰۴/۳۱ ۲۲:۱۳:۰۱

در بازی موبایل لجند برای از بین بردن پایگاه‌های دشمن، بایستی قدرت قهرمان خود را با ارتقاء و یا خرید سلاح، لباس و اسکین افزایش دهید. بنابر این نیاز به پرداخت درون برنامه ای دارید که جم یا الماس موبایل لجند نام دارد. همانطور که می‌دانید با توجه به تحریم‌های حاکم بر ایران و عدم امکان خرید GEM Mobile Legends به صورت مستقیم از فروشگاه داخل بازی، بهترین گزینه مراجعه به سایت‌های معتبر ارائه دهنده محصولات گیمینگ است. فروشگاه ORIXGAME ، با سال‌ها سابقه درخشان در پرداخت‌های درون برنامه‌ای، توانسته با ارائه محصولات گیمینگ اورجینال و واریزهای سریع (کمتر از 5 دقیقه)، مورد اعتماد کاربران عزیز باشد. در ادامه مطلب با من همراه باشید.

  • ویژگی‌های بازی موبایل لجند
  • چگونگی خرید جم موبایل لجند از فروشگاه اوریکس‌ گیم
  • خرید جم هفتگی با قیمت ارزان در اوریکس‌ گیم
  • معتبرترین فروشگاه برای خرید جم موبایل لجند

ویژگی‌های بازی موبایل لجند

گیمرهایی که به بازی‌های سبک Dota2 علاقه دارند، قطعا بازی موبایل لجند را روی گوشی‌های خود دارند و از بازی کردن لذت می‌برند. بازی موبایل لجند با برخورداری از گرافیک سه بعدی، صداگذاری عالی، نقشه وسیع بازی، وجود هیروها و کاراکترهایی با قدرت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد بسیار مورد توجه جوانان و نوجوانان قرار دارد. از طرفی با برگزاری رویدادها و مسابقات مختلف جذابیت و رقابت را برای بازیکنان افزایش می‌دهد و بازیکنان می‌توانند در هر سطحی که باشند، به راحتی در رقابت‌ها و مسابقات بازی پیشرفت کنند. خرید جم موبایل لجند با قیمت ارزان و واریز آنی از فروشگاه اوریکس گیم تجربه بازی کردن آنلاین را برای شما لذت بخش‌تر خواهد کرد.

چگونگی خرید جم موبایل لجند از فروشگاه اوریکس‌ گیم

قیمت جم موبایل لجند در فروشگاه اوریکس گیم با توجه به حذف واسطه‌ها بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در فروشگاه اوریکس گیم تنها با ثبت آیدی عددی و زون آیدی بازی خود در کادر مربوطه می‌توانید در کمتر از 5 دقیقه جم‌های خریداری شده را در اکانت خود تحویل بگیرید. محصولات ارائه شده در اوریکس گیم محدود به خرید جم موبایل لجند نیست. اگر از کاربران بازی هیجان انگیز پابجی موبایل هستید می‌توانید برای خرید یوسی پابجی موبایل نیز به صفحه اصلی خرید یوسی در فروشگاه مراجعه کنید و آن را در بسته‌های متنوع و با کمترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه‌ها تهیه کنید.

خرید جم هفتگی با قیمت ارزان در اوریکس ‌گیم

خرید جم هفتگی موبایل لجند، با توجه به مقدار جم‌های دریافتی و قیمت اقتصادی آن بسیار مورد توجه کاربران بازی موبایل لجند قرار دارد. با خرید این اشتراک جذاب از فروشگاه اوریکس گیم، و تنها با آیدی عددی بازی در کمتر از 5 دقیقه در اکانت شما فعال می‌شود و همان ابتدا 80 جم برای شما واریز می‌شود. سپس با دریافت روزانه 20 جم به مدت یک هفته 220 جم را به قیمتی کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه به دست می‌آورید. از طرفی فروشگاه اوریکس ‌گیم، کدهای تخفیف فوق العاده استثنایی و جذابی ارائه می‌دهد که برای بدست آوردن آن‌ها کافیست شبکه‌های اجتماعی آن مانند تلگرام، اینستاگرام، ایتا، واتساپ و روبیکا را دنبال کرده تا علاوه بر اطلاع از اخبار، گیم پلی، یوسی رایگان و ... جزو اولین نفرات استفاده کننده از این کدها باشید.

A screenshot of a video gameDescription automatically generated

معتبرترین فروشگاه برای خرید جم موبایل لجند

آنچه که اعتبار یک فروشگاه را مشخص می‌کند، داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگوی طلایی ساماندهی می‌باشد. ارائه محصولات اورجینال، قیمت پایین محصولات، واریز سریع و پشتیبانی قوی آنلاین و 24 ساعته که در روزهای تعطیل هم در حال خدمت رسانی به کاربران باشند نیز از دیگر آیتم‌های یک فروشگاه معتبر است. فروشگاه اوریکس ‌گیم با داشتن تمامی معیارهای گفته شده، بهترین و معتبرترین سایت برای خرید تمام محصولات گیمینگ است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها