کد خبر: 671264
|
۱۴۰۳/۰۵/۲۴ ۲۰:۵۷:۱۲
| |

4 عطر ارزان و خنک برای تابستان که با هزینه مناسب میتوانید تهیه کنید

تابستان، فصل گرما و شور و نشاط، فصلی که همه به دنبال راهی برای فرار از گرمای طاقت‌فرسا هستند. یکی از این راه‌ها، استفاده از عطرهای خنک و تازه‌ای است که حس طراوت و سرزندگی را به ما هدیه می‌دهند.

4 عطر ارزان و خنک برای تابستان که با هزینه مناسب میتوانید تهیه کنید
کد خبر: 671264
|
۱۴۰۳/۰۵/۲۴ ۲۰:۵۷:۱۲

 

اگر به دنبال عطرهایی باکیفیت و در عین حال با قیمت مناسب هستید، برند ژک ساف (Jacques Fath) می‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد. در این مقاله، به معرفی چهار عطر خنک و دلپذیر از عطر ژک ساف می‌پردازیم که با رایحه‌های فرح‌بخش خود، تابستانی به‌یادماندنی را برایتان رقم می‌زنند.

1. ژک ساف گرین واتر (Jacques Fath Green Water): رایحه‌ای کلاسیک و مدرن از دل طبیعت

تصور کنید در یک صبح تابستانی دل‌انگیز، در جنگلی سرسبز و خنک قدم می‌زنید. نسیم ملایمی صورتتان را نوازش می‌کند و رایحه گیاهان تازه و شبنم صبحگاهی مشامتان را پر می‌کند. این همان حسی است که عطر گرین واتر ژک ساف به شما منتقل می‌کند.

  • نت‌های آغازین: ترکیبی هیجان‌انگیز از لیمو، نارنج، نعناع و ریحان، شروعی طراوت‌بخش و انرژی‌زا را برای این عطر رقم می‌زنند.
  • نت‌های میانی: در قلب این عطر، رایحه‌های آرامش‌بخش اسطوخودوس، رزماری و یاس خودنمایی می‌کنند و حسی از تازگی و سرزندگی را به شما القا می‌کنند.
  • نت‌های پایانی: در انتها، رایحه‌های گرم و چوبی صندل، مشک و خزه بلوط، ماندگاری و عمق بیشتری به این عطر می‌بخشند و آن را به عطری ماندگار و خاطره‌انگیز تبدیل می‌کنند.

گرین واتر با ترکیبی متعادل از مرکبات، گیاهان معطر و چوب‌های گرم، عطری کلاسیک و در عین حال مدرن است که هم برای آقایان و هم برای بانوان جذابیت دارد.

2. ژک ساف پارفوم دی (Jacques Fath Parfum d'Ete): رایحه‌ای رمانتیک و زنانه از باغ‌های گل

پارفوم دی، به معنای «عطر تابستان»، عطری است که به درستی نام خود را یدک می‌کشد. این عطر با رایحه‌ای خنک، شیرین و گلی، شما را به یک باغ پر از گل‌های رنگارنگ و شکوفه‌های معطر می‌برد.

  • نت‌های آغازین: هلو، زردآلو و ترنج، شروعی میوه‌ای و شیرین را برای این عطر رقم می‌زنند و حسی از شادی و نشاط را به شما منتقل می‌کنند.
  • نت‌های میانی: در قلب این عطر، رایحه‌های رمانتیک گل رز، یاس و زنبق، لطافت و ظرافت زنانه را به تصویر می‌کشند.
  • نت‌های پایانی: در انتها، رایحه‌های گرم و شیرین وانیل، مشک و عنبر، ماندگاری و جذابیت این عطر را افزایش می‌دهند و آن را به عطری فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کنند.

پارفوم دی، عطری است که برای استفاده در روزهای گرم تابستان ایده‌آل است و با رایحه دل‌انگیز خود، شما را به سفری خیال‌انگیز به باغ‌های گل می‌برد. با خرید عطر از این برند، لطافت را به خودتان برگردانید.

3. ژک ساف آکوا (Jacques Fath L'Eau de Fath): رایحه‌ای دریایی و تازه از اعماق اقیانوس

آکوا، عطری است که حس تازگی و خنکی اقیانوس را به شما منتقل می‌کند. با رایحه‌ای مرکباتی، گلی و چوبی، آکوا عطری همه‌پسند و جذاب است که هم برای آقایان و هم برای بانوان مناسب است.

  • نت‌های آغازین: لیمو، نارنج و ترنج، شروعی مرکباتی و طراوت‌بخش را برای این عطر رقم می‌زنند و حسی از تازگی و سرزندگی را به شما القا می‌کنند.
  • نت‌های میانی: در قلب این عطر، رایحه‌های گلی یاس، زنبق و گل رز، لطافت و ظرافت را به تصویر می‌کشند.
  • نت‌های پایانی: در انتها، رایحه‌های چوبی مشک، چوب صندل و سدر، ماندگاری و عمق بیشتری به این عطر می‌بخشند و آن را به عطری جذاب و فریبنده تبدیل می‌کنند.

آکوا، عطری سبک و خنک است که برای استفاده روزانه در تابستان مناسب است و با رایحه دل‌انگیز خود، شما را به سفری خیال‌انگیز به سواحل آفتابی و آب‌های نیلگون می‌برد.

4. ژک ساف وان من شو (Jacques Fath Fath's Essentials Vetiver): رایحه‌ای مردانه و جذاب از طبیعت وحشی

وان من شو، عطری است که حس آرامش و تعادل را به شما القا می‌کند. با رایحه‌ای چوبی، خاکی و تند، وان من شو عطری مردانه و جذاب است که برای استفاده در شب‌های تابستان مناسب است.

  • نت‌های آغازین: ترنج، لیمو و گریپ فروت، شروعی مرکباتی و تند را برای این عطر رقم می‌زنند و حسی از انرژی و هیجان را به شما منتقل می‌کنند.
  • نت‌های میانی: در قلب این عطر، رایحه‌های چوبی و تند خس خس، فلفل سیاه و هل، قدرت و جذابیت مردانه را به تصویر می‌کشند.
  • نت‌های پایانی: در انتها، رایحه‌های گرم و چوبی چوب صندل، سدر و مشک، ماندگاری و عمق بیشتری به این عطر می‌بخشند و آن را به عطری ماندگار و خاطره‌انگیز تبدیل می‌کنند.

وان من شو، عطری کلاسیک و شیک است که با رایحه دل‌انگیز خود، شما را به سفری خیال‌انگیز به طبیعت وحشی و بکر می‌برد.

جدول مقایسه عطرهای ژک ساف

عطر ساختار رایحه غلظت ماندگاری مناسب برای
گرین واتر مرکباتی، گیاهی، چوبی ادو تویلت متوسط آقایان و بانوان
پارفوم دی گلی، میوه‌ای، شیرین ادو پرفیوم بالا بانوان
آکوا مرکباتی، گلی، چوبی ادو تویلت متوسط آقایان و بانوان
وان من شو چوبی، خاکی، تند ادو تویلت بالا آقایان

کلام آخر

در این مقاله عطر مناسب تابستان زنانه و مردانه را معرفی کردیم. عطرهای ژک ساف با رایحه‌های خنک، دلپذیر و متنوع خود، گزینه‌های مناسبی برای استفاده در تابستان هستند. با توجه به سلیقه، شخصیت و بودجه خود، می‌توانید یکی از این عطرها را انتخاب کنید و از رایحه دل‌انگیز و ماندگار آن لذت ببرید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها