کد خبر: 678215
|
۱۴۰۳/۰۷/۱۷ ۲۲:۲۵:۰۲
| |

نرم افزار crm دانا پرداز، راهکار اتوماسیون فروش شما

اگر می‌خواهید کسب و کارتان رشد کند و کارآمدی آن بیش از پیش شود، داشتن نرم افزار CRM کاربردی و جامع مثل نرم افزار CRM دانا پرداز امری ضروری به حساب می‌آید.

نرم افزار crm دانا پرداز، راهکار اتوماسیون فروش شما
کد خبر: 678215
|
۱۴۰۳/۰۷/۱۷ ۲۲:۲۵:۰۲

 یکی از بهترین راه‌های استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان این است که از ابزارها و قابلیت‌های اتوماسیون و خودکارسازی آن نهایت بهره را ببرید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

افزایش فروش و بالا بردن درآمد همیشه از مهم‌ترین اهداف هر کسب و کاری بوده و این راهکار اتوماسیون فروش است که سازمان‌ها و شرکت‌های کوچک و بزرگ را به این هدفشان می‌رساند. اما ببینید چرا CRM دانا را به عنوان راهکار کارآمد اتوماسیون فروش به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

نرم افزار اتوماسیون فروش CRM چیست؟

نرم افزار CRM با داشتن راهکار اتوماسیون فروش به کمک می‌کند تا اعضای تیم فروش فعالیت‌های تکراری و وقت گیر را اتوماسیون کنند و دیگر برای تهیه فایل‌های کاغذی و دستی وقت نگذارند. تیم شما می‌تواند روی فعالیت‌های مهم‌تر مثل فروش محصولات شرکت یا خدمات تمرکز کند و ارتباط عمیق‌تر با آن‌ها برقرار کند.

یک نرم افزار اتوماسیون فروش CRM قوی و کارآمد تسک‌های فروش مهم و اساسی را می‌فهمد و بعد آن‌ها را اتوماسیون می‌کند. دقیقا همان تسک‌هایی که متخصص‌ها و حتی مدیران از پس آن برمی‌آیند و به نظر سخت و وقت گیر هستند، سی آر ام می‌تواند به راحتی در زمان کمتری آن‌ها انجام دهد.

نرم افزار CRM دانا؛ راهکار هوشمندانه اتوماسیون فروش

هر کسب و کاری که تمرکز بسیاری روی فروش و خدمات به مشتریان دارد قطعا از خرید نرم افزار CRM دانا و استفاده از راهکار اتوماسیون فروش آن سود می‌بردپ و فرقی هم نمی‌کند شرکت کوچکی دارید یا در سازمان بزرگی فعالیت می‌کنید، این نرم افزار به ویژه در عصر گسترش فروش مجازی به کمک این کسب و کارها آمده تا روابط خود را با مشتری‌ها ارتقا دهند و با داشتن مشتری‌های راضی‌تر، فروش بیشتری هم داشته باشند.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دانا تمام ابزارهایی که یک تیم حرفه‌ای به آن‌ها نیاز دارد را در اختیار شرکت شما قرار می‌دهد. دانا بر اساس نیازهای تیم فروش شما طراحی شده و به شما کمک می‌کند کارها را اتوماسیون کنید، هزینه را تا جای ممکن کاهش دهید و درآمد سازمان را چند برابر کنید.

ویژگی‌ها CRM دانا پرداز

برای این که بتوانید عملیات فروش خود را بر اساس آخرین و به روزترین روش‌های اتوماسیون کنید و بتوانید تمام مراحل فروش را زیر نظر بگیرید، می‌توانید از امکاناتی که اتوماسیون فروش در نرم افزار CRM دانا به شما می‌دهد بهره مند شوید. و اما از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که سی آر ام دانا به سازمان‌ها ارائه می‌دهد در ادامه آورده شده:

مدیریت سرنخ

برای این که بهتر سرنخ‌ها رو به یک فرصت فروش تبدیل کنید بهتر است ارتباط خود را با آن‌ها حفظ کنید و پیگیر آن‌ها باشید. با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دانا که یکی از بهترین نرم افزار CRM های ایرانی هست، سرنخ‌ها را در کل فرآیندها، از ارزیابی تا تعیین رتبه، بهتر مدیریت کنید.

مدیریت فرصت فروش

یکی از راهکارهای کلیدی و مهم سی آر ام دانا است که این فرصت را برای کسب و کارها فراهم می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان برنامه ریزی درست انجام دهند و آن را به فروش موفق تبدیل کنند. با این امکان CRM دانا شما می‌توانید با اتوماسیون کارها، توان تیم فروشتان را نیز افزایش دهید.

مدیریت پایپ لاین فروش

می‌توانید مراحل فروش خود را بر اساس چارچوب‌ها و سیاست‌های سازمان سفارشی سازی کنید و برای مشاهده پیشرفت فرصت‌های فروش بهتر پایپ لاین را مدیریت کنید.

اتوماسیون فرآیند گردش کار

برای هر یک از فرآیندهای فروش گردش کار تعریف کنید تا به صورت خودکار انجام شوند. با اتوماسیون فرآیند کار می‌توانید حجم زیادی از کارها را در کم‌ترین زمان انجام دهید و تمام آن‌ها را با بهترین کیفیت به اتمام برسانید.

فراتر از CRM

فرم ساز و سیستم ساز نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دانا پرداز می‌توانید به راحتی ماژول‌های مورد نیاز خود را بسازید و دیگر نیازی به فایل‌های کاغذی و دستی ندارید.

توسعه و یکپارچه سازی

به کمک  RESTful API های دانا می‌توانید برای بالا بردن سرعت و کیفیت کارها و تسک‌ها، سی آر ام دانا را با دیگر نرم افزارها و سامانه یکپارچه سازی کنید.

امنیت بالا

از آن جایی که تیم فروش با اطلاعات مشتری‌ها در ارتباط است و امنیت داده‌ها و اطلاعات مشتری برای هر کسب و کاری مهم است، داشتن نرم افزاری که امنیت بالا دارد ضروری است. نرم افزار CRM دانا دارای گواهینامه امنیت افتا از سازمان فناوری اطلاعات است و امنیت داده‌های شما را تضمین می‌کند.

چرا اتوماسیون فروش سازمان را به سی آر ام دانا بسپاریم؟

وقتی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان درستی را انتخاب کنید، می‌توانید تسک‌های تکراری را خودکارسازی کنید. از تولید سرنخ گرفته تا گزارش ساز فروش تماما به کمک اتوماسیون فروش CRM قابل اجرا است و حتی گردش کار و نحوه کار تیم‌های شما را بهبود می‌بخشد. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دانا به شرکت و کسب و کار شما این امکان را می‌دهد تا این فعالیت‌ها را با این سیستم انجام دهید.

تولید سرنخ

قابلیت اتوماسیون فروش CRM دانا به شما کمک می‌کند تا سرنخ‌های با کیفیت را شناسایی کنید و برای تبدیل آن‌ها سریع‌تر اقدام کنید.

توزیع تسک‌ها و سرنخ‌ها

سرنخ‌های تازه را میان تمام تیم‌های بازریابی و فروش توزیع کنید. این فرآیند را می‌توانید بر اساس استانداردهای خود انجام دهید تا هر نیروی فروش فرصت این را داشته باشد که در فروش و انجام معاملات همکاری لازم را داشته باشد.

ارتباطات فروش و قرارها

نیازی نیست هر دفعه تک تک ایمیل‌های را دستی ارسال کنید. شما با کمک نرم افزار اتوماسیون فروش می‌توانید ایمیل‌های آماده و شخصی سازی شده را طراحی کنید و همزمان صدها ایمیل و پیام برای سرنخ‌ها بفرستید و این‌ها همه به صورت خودکار انجام می‌شوند و نیازی به ارسال دستی آن‌ها نیست.

تعیین رتبه سرنخ‌ها

برای این که بتوانید به سرنخ‌های بالقوه خود تعیین رتبه کنید، چارچوبی بر اساس مدل کسب و کار و اولویت‌هایتان تعیین کنید. راهکار اتوماسیون فروش نرم افزار CRM دانا پرداز به شما این امکان را می‌دهد تا تمام فرآیند تغییرات سرنخ‌های فروش را طراحی کنید و طوری آن را برنامه ریزی کنید که در جهتی که شما می‌خواهید حرکت کنند.

حفظ سرنخ‌ها

به کمک CRM دانا از مشتری‌های بالقوه سازمان خود نگهداری کنید و سعی کنید آن‌ها را به کمک منابع درست و در زمان درست و با توجه به مرحله‌ای که در مسیر فروش قرار دارند حفظ کنید. ایمیل‌های شخصی سازی شده و پیامک‌های سفارشی را به صورت خودکار برای آن‌ها ارسال کنید تا نرخ تبدیل سرنخ‌ها به مشتری را افزایش دهید.

ورود خودکار داده‌ها

قطعا ورود صدها داده آن هم روزانه و دستی به سی آر ام سازمان خوشایند نیست. وقتی شما نرم افزار CRM کارآمد مثل سی آر ام دانا را برای اتوماسیون فروش خود انتخاب می‌کنید، این سیستم به صورت خودکار در تمام طول روز تسک‌ها و داده‌هایی که قبلا دستی انجام می‌دادید را به سیستم وارد می‌کند. فقط هم بحث ورود اطلاعات و داده‌های جدید نیست و می‌توانید به روزسانی داده‌های مشتریان خود را هم اتوماسیون کنید.

ایجاد گزارشات و تجسم داده آسان

چرا بخواهید هر سری گزارشات مشابه آماده و ارائه دهید؟ تنها کافی است یک داشبورد سفارشی برای تمام متریک‌های مهم مورد نیازتان ایجاد کنید. می‌توانید گزارشات مهم خود را از فروش ماهانه یا کسب درآمد در عرض چند ثانیه ایجاد کنید و این‌ها همه به کمک راهکار اتوماسیون فروش CRM دانا امکان پذیر است.

سخن پایانی

نرم افزار CRM دانا با داشتن رابط کاربری مدرن و جذاب، اتوماسیون فروش و افزایش بهره وری، داشبورد و گزارش ساز و طراحی فرم و زیرساخت‌های سفارشی، بهترین نرم افزاری است که کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای افزایش فروش و داشتن مشتری‌های وفادار به آن نیاز دارد.

راهکار اتوماسیون فروش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دانا پرداز تمام ابزارهای مورد نیاز تیم فروش را در اختیار تیم فروش می‌گذارد و به گردش کار شما نظم می‌دهد؛ سرعت انجام کارها را افزیش می‌دهد و می‌توانید فرصت‌های فروش را بهتر مدیریت کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها