کد خبر: 681438
|
۱۴۰۳/۰۸/۰۶ ۰۹:۳۱:۰۵
| |

آگهی

چرا جنوب گردی میان بلاگرها محبوب است؟

امروز تصمیم داریم با هم یک سفر شگفت‌انگیز به جنوب کشور را تجربه کنیم. بدون شک حتی پس از گذشت سال‌ها با یادآوری این سفر لبخند بر لبانتان نقش می‌بندد. آیا تا به حال فکر کرده‌اید که یک سفر پرماجرا و بدون هیچ هزینه‌ای به جنوب ایران داشته باشید؟ به نظر شما این مسافرت چقدر روز طول می‌کشد؟ اصلاً بهتر است سفر را از کجا شروع کنیم؟

کد خبر: 681438
|
۱۴۰۳/۰۸/۰۶ ۰۹:۳۱:۰۵

fbe2972d-48ae-4a79-91f9-4c1ef417e945

امروز تصمیم داریم با هم یک سفر شگفت‌انگیز به جنوب کشور را تجربه کنیم. بدون شک حتی پس از گذشت سال‌ها با یادآوری این سفر لبخند بر لبانتان نقش می‌بندد. آیا تا به حال فکر کرده‌اید که یک سفر پرماجرا و بدون هیچ هزینه‌ای به جنوب ایران داشته باشید؟ به نظر شما این مسافرت چقدر روز طول می‌کشد؟ اصلاً بهتر است سفر را از کجا شروع کنیم؟

بلاگری یا وبلاگ‌نویس مسافرتی یک رشته شغلی محبوب است که روز به روز بر علاقه‌مندان آن افزوده می‌شود. از این گذشته، ایده “دریافت پول برای سفر به دنیا” ایده شگفت‌انگیزی به نظر می‌رسد. یک بلاگر حرفه‌ای می‌تواند مکان‌های جذاب در سراسر کشور و جهان را با قیمتی کمتر از هر کس دیگری بازدید کند و با دیگران به اشتراک بگذارد! اگر به لیست پردرآمدترین مشاغل جهان نگاه کنید، یکی از این مشاغل بلاگری است. امروزه بلاگرها درآمد بسیار بالایی در دنیای مجازی دارند. در سال‌های اخیر جوانان زیادی به این شغل علاقه‌مند شده و وبلاگ‌نویس فضای مجازی شده‌اند.

بلاگرها چه می‌کنند؟

یک بلاگر در سفر به هر مکانی که دارد درمورد تجربیات آن مکان فیلم و عکس‌های جذابی تهیه کرده و با دیگران به اشتراک می‌گذارد و از این راه درآمد کسب می‌کند. اکثر بلاگرهایی که با تور کیش علی بابا وارد جنوب می‌شوند با دیدن صحنه‌های رؤیایی و هیجان‌انگیز این شهرها شگفت‌زده می‌شوند. شاید الان پیش خود فکر کنید که به‌راحتی می‌توانید از این راه کسب درآمد کنید! اما این نکته را فراموش نکنید که راه‌اندازی یک وبلاگ مسافرتی موفق دشوار و وقت‌گیر است. گمان نکنید که ارسال پست‌های ساده برای شما سودآور است! برای آن باید سخت تلاش کنید و بتوانید پست های جذاب و کاربر پسند بسازید.

همه ما بدون شک به شهرهای زیادی در کشور سفر کردیم و از آن مکان‌ها برای خود عکس و فیلم‌هایی هم داریم. دیدنی‌های جنوب ایران قطعاً یکی از خاص‌ترین مکان‌هایی است که تا به حال برای هر کسی بسیار خاطره انگیز خواهد بود. جنوب ایران مملو از مناطق منحصر به فرد با آداب و رسوم متفاوت است که هر مسافری را عاشق آنجا می‌کند.

شهرهای جنوبی ایران یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری هستند زیرا دنیای مکان‌های عجیب و غریب و ناشناخته را در دل خود پنهان می‌کنند. وقتی به جنوب ایران سفر می‌کنید، مقاصد گردشگری زیبایی را خواهید دید که کمتر کسی به آن‌ها رسیده است. به‌خاطر همین صحنه‌های جذاب بلاگرهای زیادی برای مخاطبان خود وارد شهرهای جنوبی می‌شوند و حوادث جذابی را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارند.

پایداری به قانون

هر جامعه‌ای که به آن تعلق داریم و شهروند آن محسوب می‌شویم و در آن منطقه زندگی می‌کنیم نیاز به قوانینی دارد که باید اجرا شود. به همان اندازه که برای زندگی در فضای واقعی به قوانین نیاز داریم، اگر زندگی مجازی را بپذیریم، متوجه می‌شویم که شبیه زندگی واقعی است و قوانین و مقررات خاص خود را دارد.

در طول چند سال گذشته، همه ما بیشتر از آنچه در دنیای واقعی و خیابانی زندگی کنیم، زندگی مجازی داشتیم. در یک کلاس آنلاین شرکت کردیم، خریدهای آنلاین انجام دادیم و حتی تعاملات ما با کلمات یا روی صفحه دوربین انجام می‌شود. اگر بپذیریم که همه شهروند فضای مجازی هستیم و باید اصول آن را رعایت کنیم بدون شک در این کار موفق‌تر خواهیم بود.

b41d20f3-6950-4893-a0b6-dd07662013f9

چند روز پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد که قانون جالبی را برای فعالیت بلاگرها تصویب کرد. در این قانون می‌گوید بلاگرها نمی‌توانند از عکس‌های اصلاح شده برای صفحات اجتماعی خود استفاده کنند و در صورت استفاده از آنها، باید عکس‌های اصلی را هم کنار آن منتشر کنند. این قانون قصد دارد تا به عموم مردم اجازه دهد تا بدون فیلترکردن مکان‌های گردشگری مختلف، خود واقعی آن‌ها را ببینند.

در کنار تمام دیدنی‌های بی‌نظیر در جنوب ایران، فرهنگ غذایی خاصی نیز وجود دارد که گواه روحیه مهمان‌نوازی مردمان این دیار است. غذاهای جنوب ایران به‌قدری لذیذ و منحصر به فرد هستند که هرگز نباید طعم لذیذ آنها را از دست بدهید. بیشتر فود بلاگرها برای گرفتن فیلم از این غذاهای خوشمزه وارد جنوب می‌شوند و در جذب فالوور هم موفق بودند. گاهی اوقات مردم استان‌های دیگر هم  از روی همین صفحات مجازی برای تنوع در برنامه غذایی خود به غذاهای استان‌های دیگر سر می‌زنند، بنابراین در هر کجای ایران که هستید می‌توانید غذاهای جنوبی بپزید و از طعم آن شگفت‌زده شوید.

قلیه ماهی، ماهی صبور، فلافل، اوپیوزی (اشکنه)، سمبوسه، هواری و... غذاهایی هستند که در صفحه مجازی هر بلاگری که پا به جنوب گذاشته حتماً می‌توانید بیابید.

از شهرهای دیدنی جنوب که پر از منظره‌های بکر و زیبا برای گرفتن عکس و فیلم‌های جذاب برای هر بلاگری است می‌توان به جزیره قشم، جزیره کیش، بندر شادگان، سیراف، چابهار، اهواز، دزفول، شوش، آبادان و بوشهر اشاره کرد.

اما آیا بلاگری بد است؟

60a861b9-c1ac-4bc7-b878-df8bad5b7965

پاسخ به این سؤالات قطعاً منفی است. مثلاً دوست دارید آخر هفته‌ها با خانواده‌تان با بلیط کیش علی بابا به جنوب سفر کنید، اما وقت ندارید همه مکان‌ها را از قبل بررسی کنید که آیا برایتان جذاب هستند یا مطابق سلیقه خانواده‌ شما است یا نه؟ در این جا یک بلاگر می‌تواند جواب همه سؤالات ذهن شما را در چند کلیپ به طور مختصر بدهد. آنها واسطه‌های خوبی بین شما و مکان‌های دیدنی جنوب هستند.

آنچه این روزها نیاز مبرم و جدی فضای مجازی است ساماندهی آن است. فضای مجازی به قوانین خاصی نیاز دارد. اگر شما هم به گردشگری علاقه دارید و زیاد سفر می‌کنید، می‌توانید یک بلاگر باشید و مقاصد گردشگری کشورتان را به سایر مردم دنیا معرفی کنید. برای شروع این کار توصیه می‌کنم ابتدا بهترین بلاگرهای ایرانی را بشناسید و مطالب و نوشته‌های آنها را مطالعه کنید تا بتوانید در این راه به موفقیت برسید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها