کد خبر: 162876
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۳ ۱۰:۲۴:۰۰
| |

دی فرانچسکو:

به شاختار اجازه هیچ‌گونه خودنمایی ندادیم

سرمربی رم بعد از پیروزی برابر شاختار در لیگ قهرمانان اروپا به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و آنها را شایسته این پیروزی دانست.

به شاختار اجازه هیچ‌گونه خودنمایی ندادیم
کد خبر: 162876
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۳ ۱۰:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| رم در دور برگشت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از شاختار دونتسک اوکراین پذیرایی کرد. جالوروسی که در دیدار رفت با نتیجه‌ دو بر یک برابر شاختار تن به شکست داد در دیدار برگشت توانست با یک گل به پیروزی برسد تا به دور بعد راه پیدا کند.

دی فرانچسکو از پیروزی ارزشمندی که تیمش به دست آورد خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: در این دیدار حساس و سخت هم از نظر فنی و هم از نظر تاکتیکی بسیار خوب بودیم چرا که اجازه هیچ گونه خودنمایی را به شاختار ندادیم. در فوتبال هر تیمی که از اشتباهات حریف استفاده کند برنده بازی خواهد بود.

سرمربی رم ادامه‌ داد: بازیکنان رم مردانه بازی کردند و از اشتباه حریف نهایت استفاده را بردند تا پیروز این بازی حساس شوند. می خواهیم با رویا پردازی خود در لیگ قهرمانان ادامه‌ دهیم. هواداران رم بسیار دوست دارند که چنین لحظاتی را تجربه کنند. باید بدون ترس به کار خود در لیگ قهرمانان ادامه دهیم. ما آماده رقابت با هر تیمی در لیگ قهرمانان هستیم.

دی فرانچسکو در پایان اضافه کرد: می‌توانیم بازی به بازی بهتر شویم. انگیزه و میل زیادی برای پیروزی در این دیدار داشتیم و خوشبختانه به آن چیزی که می‌خواستیم دست پیدا کردیم. در کل از عملکرد تیم خود راضی هستم. در بعضی از دقایق بازی خوب نبودیم اما در کل شایستگی این پیروزی و صعود به دور بعد را داشتیم. از نظر فنی از 10 نمره به تیم خود نمره شش و نیم را می‌دهم اما از نظر تاکتیکی نمره 10 را می‌دهم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها