کد خبر: 164179
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۴ ۱۴:۵۰:۰۰
| |

آلونسو:

بدشانس بودیم

مارکوس آلونسو دلایل افت چلسی در نتیجه‌گیری این فصل را بیان کرد.

بدشانس بودیم
کد خبر: 164179
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۴ ۱۴:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| چلسی در این فصل عملکرد ضعیفی داشته است و این هفته بعد از 28 سال در خانه به تاتنهام باخت. شکستی که می‌تواند منجر به از دست رفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.

مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی چلسی درباره دلایل افت چلسی در این فصل گفت: من فکر می‌کنم دلیل عمده نتیجه نگرفتن تیم در این فصل بدشانسی باشد. ما واقعا شایسته این رتبه و عملکرد در این فصل نبودیم و در خیلی از دیدارهای خودمان با بدشانسی روبه‌رو شدیم. شکست برابر تاتنهام خیلی برای ما و هواداران ناراحت‌کننده بود ولی الان تنها کاری که باید انجام دهیم این است که 7 دیدار باقیمانده را در لیگ با برد به پایان برسانیم و منتظر باشیم تا بقیه تیم‌ها امتیاز دست بدهند. این کار آسانی نیست ولی باید هدف ما در این فصل باشد. دلیل دیگری که من می‌توانم درباره نتیجه نگرفتن مان بیان کنم این است که تیم‌های دیگر پیشرفت کردند ولی ما ثبات فصل قبل را نداشتیم و برای این که تیم بهتری شویم بهتر بود که در تیم پیشرفت داشتیم.

چلسی علاوه بر لیگ برتر باید در جام حذفی هم به رقابت بپردازد. تیم آنتونیو کونته یکی از چهار تیمی است که توانسته به نیمه نهایی جام حذفی راه یابد و در این مرحله باید برابر ساوتهمپتون قرار گیرد. این دیدار قرار است در ورزشگاه ومبلی برگزار شود و در صورت برتری چلسی در این دیدار، این تیم باید در دیدار نهایی به مصاف برنده دیدار منچستریونایتد و تاتنهام برود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها