کد خبر: 195919
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۷ ۱۳:۱۲:۰۰
| |

نخست وزیر آلبانی هم به جنبش پرداخت جریمه بازیکنان سوئیس پیوست

به دنبال مجازات شدن دو بازیکن تیم ملی سوئیس به خاطر تبلیغ برای آلبانی، نخست وزیر این کشور از آنها حمایت کرد.

نخست وزیر آلبانی هم به جنبش پرداخت جریمه بازیکنان سوئیس پیوست
کد خبر: 195919
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۷ ۱۳:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ادی راما، نخست وزیر آلبانی هم به جنبش حمایت از گرانیت ژاکا و ژردان شکیری پیوست. این دو بازیکن تیم ملی سوئیس که رگ و ریشه‌ای بالکانی دارند، پس از گلزنی در پیروزی 2 بر یک اخیر تیم‌شان مقابل صربستان، شادی‌های گل معنادار سیاسی انجام دادند (دست‌های خود به شکل بال عقاب روی پرچم کشور آلبانی درآوردند) و به همین دلیل فیفا هر کدام آنها را 10 هزار فرانک سوئیس جریمه نقدی کرد. علاوه بر آنها استفان لیخت‌اشتاینر کاپیتان تیم ملی سوئیس هم با وجود نداشتن رگ و ریشه آلبانیایی شادی گلی انجام داد که به زعم فیفا تخلف بوده و به همین دلیل او 5 هزار فرانک سوئیس جریمه شد.

پس از مجازات شدن این سه بازیکن گروه‌هایی در سوئیس و پس از آن در آلبانی کمپینی برای جمع‌آوری پول جهت پرداخت جرایم نقدی سه ملی‌پوش سوئیس به راه افتاد. در این میان یک هوادار کوزویی با ایجاد یک صفحه در اینترنت، اقدام به جمع‌آوری 25 هزار دلار برای پرداخت جریمه نقدی سه بازیکن نامبرده کرده است.

اکنون اما طبق ادعای سایت یورونیوز، ادی راما هم یک حساب بانکی باز کرده است تا کمک‌های مردمی برای پرداخت جرایم نقدی بازیکنان آلبانی‌تبار تیم ملی سوئیس را به مبلغ 10 هزار یورو جمع‌آوری کند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها