کد خبر: 231214
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۷ ۱۴:۳۹:۰۰
| |

پرس به دنبال تغییر چهره برنابئو+ عکس

رئیس باشگاه رئال مادرید به دنبال تهیه وام برای تغییر چهره ورزشگاه اختصاصی این باشگاه است.

پرس به دنبال تغییر چهره برنابئو+ عکس
کد خبر: 231214
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۷ ۱۴:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| نشریه «آس» گزارش داد، فلورنتیو پرس به دنبال ساخت بزرگ‌ترین ورزشگاه قرن بیست‌ویکم است که همان تغییر چهره ورزشگاه سانتیاگوبرنابئوست و به همین خاطر به دنبال جلب رضایت اعضای هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید برای تأیید برنامه‌ای است که برای تحقق این پروژه به آن نیاز دارد. پرس در مجمع سالیانه باشگاه رئال مادرید که قرار است در تاریخ 23 سپتامبر (یک مهر) برگزار شود، به دنبال متقاعد کردن اعضای هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید برای گرفتن این وام که باید در دوره 35 ساله بازپس داده شود، خواهد بود.

تمامی این مبلغ صرف نوسازی ورزشگاهی خواهد شد که نمایی کاملاً فلزی با طراحی نوین خواهد داشت. در صورت موافقت با دریافت وام، ظرفیت این ورزشگاه تغییری نخواهد کرد و اسکوربردی 360 درجه‌ای در ورزشگاه برنابئو نصب خواهد شد. قرار است این پروژه پیش از آغاز سال میلادی جدید آغاز شود و پایان پروژه طی سه یا چهار سال آینده تخمین زده شده است.

پیش از این گفته شده بود که باشگاه رئال مادرید قصد دارد در تابستان 2013 پروژه نوسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را آغاز کند و در سال 2017 آماده بهره‌داری شود، اما تا کنون این پروژه شکل واقعی به خود نگرفته است.

آخرین شکست در این پروژه هم مربوط به واگذار حق نام‌گذاری ورزشگاه جدید برنابئو در ازای 400 میلیون یورو به یک شرکت بین‌المللی سرمایه‌گذاری نفتی اماراتی می‌شد که آن هم تحقق نیافت و اکنون پرس در فکر دریافت وام افتاده تا بتواند به هدفش برسد.

عکس

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها