کد خبر: 244103
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۹ ۱۴:۵۶:۰۰
| |

آلگری:

بازی با میلان آزمون بزرگی است

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس از بازی فردای تیمش مقابل میلان در رقابت‌های سری A به عنوان یک بازی بزرگ یاد کرد.

بازی با میلان آزمون بزرگی است
کد خبر: 244103
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۹ ۱۴:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در هفته دوازدهم سری A ایتالیا میهمان میلان هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی با اشاره به شکست تیمش در بازی چهارشنبه شب مقابل منچستریونایتد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: برای اینکه بازی‌ها را به سود خود به پایان ببرید، نیاز به زدن گل دارید. تنها اشتباهی که ما چهارشنبه شب مرتکب شدیم، لحظه‌ای بود که منچستریونایتد به گل تساوی رسید.

وی افزود: ما کمی تحت‌تأثیر احساسات منچستریونایتدی‌ها قرار گرفتیم. با توجه به سلطه‌ای که ما بر بازی داشتیم به نظر گل آنها ناعادلانه بود اما ما همچنان باید آسوده خاطر باشیم. تکلیف قهرمان لیگ قهرمانان در ماه ژوئن مشخص می‌شود، نه چهارشنبه شب، بنابراین باید روی کارمان برای صعود از مرحله گروهی تمرکز کنیم. به هر حال ما کم‌اهمیت‌ترین بازی‌مان را در از دست دادیم.

سرمربی یوونتوس در خصوص بازی فردا نیز اظهار داشت: میلان فردا در سن‌سیرو احتمالاً فیزیکی بازی خواهد کرد. آنها در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌برند. ما باید در زدن ضربات پایانی بهتر عمل کنیم، اما باید بگویم که یوونتوس هم در مسیر درستی قرار دارد. بازی با میلان آزمون بزرگی است.

آلگری همچنین در تمجید از مهاجم پیشین راه‌راه پوشان تورین که در این تابستان از یوونتوس جدا و به میلان پیوست، خاطرنشان کرد: ایگواین بازیکنی است که کارهای زیادی برای یوونتوس انجام داد. جدایی او از یووه هم تصمیمی بود که توسط هر دو طرف گرفته شد. میلان خرید بزرگی انجام داد. ایگواین یکی از قدرتمندترین مهاجمان جهان است.

وی در تمجید از سرمربی 40 ساله روسونری نیز یادآور شد: گتوسو یکی از مستعدترین مربیان جوان است. او پسر کاربلدی است و در داخل و خارج از زمین باتجربه‌تر شده است. به لطف او میلان فوتبال بهتری را به نمایش می‌گذارد و دی‌اِن‌ای خود را پیدا کرده است.

مکس آلگری در پایان درباره مهاجم کرواتش هم گفت: مانژوکیچ ممکن است فردا بازی کند. او نه تنها به ریکاوری فیزیکی، بلکه به ریکاوری ذهنی هم نیاز دارد، درست مانند بلز ماتویدی.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها