کد خبر: 248239
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۸ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

گزارش اعتمادآنلاین از دعوای جدید کادرفنی تیم ملی با برانکو:

وقتی دستیار کی‌روش آتش‌بیار معرکه می‌شود

گویا پایانی بر دعوای کی روش و برانکو نیست. این دو هر اتفاقی را دستاویز حمله کردن به یکدیگر قرار می‌دهند. دراین‌بین مربیان تیم ملی هم وارد ماجرا شده‌اند و تمام تلاششان را می‌کنند تا در نیش و کنایه زدن به برانکو گوی سبقت را از یکدیگر بربایند.

وقتی دستیار کی‌روش آتش‌بیار معرکه می‌شود
کد خبر: 248239
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۸ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دور جدید مناقشه کی روش و برانکو از فینال لیگ قهرمانان آسیا شروع شد. آنجا که یکی از حاضران در استادیوم بعد از بازی مدعی شد، مربی دروازه‌بانان تیم ملی بعد از قهرمانی تیم ژاپنی خوشحالی کرده و از عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس خرسند شده است. برانکو به‌سرعت نسبت به این خبر واکنش نشان داد و دستیار کی روش را به باد انتقاد گرفت. او از عدم حضور کی روش در آزادی هم ناراحت بود. البته مربی تیم ملی این موضوع را به‌سرعت تکذیب کرد اما برانکو آن را رها نکرد.

بعد از مصاحبه‌های متعدد برانکو درباره آن اتفاق، دبیرکل فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس عنوان کرد که برانکو اجازه صحبت در مورد تیم ملی و کادر فنی آن را ندارد. او در این نامه آورده بود که صحبت‌های برانکو باعث ضعف تیم ملی می‌شود. باشگاه پرسپولیس هم به این موضوع واکنش نشان داد و عنوان کرد که مربی تیم ملی هم شامل بندهای این نامه می‌شود یا خیر؟ البته فدراسیون به این سؤال باشگاه پرسپولیس پاسخی نداد تا مشخص شود که کی روش و دستیارانش از مصونیت برخوردار هستند.

بعد از آن برانکو تلاش کرد تا در مورد تیم ملی صحبتی به میان نیاورد و از پاسخ دادن به سؤال درباره مربی تیم ملی طفره رفت. او در پاسخ به سؤال خبرنگاران که مدعی شده بودند در نامه فدراسیون خیلی واضح آمده است سرمربی پرسپولیس حق اظهارنظر در مورد کی‌روش را ندارد گفته: کی‌روش را رها کنید، او برای ما مهم نیست. راجع به بازی با ماشین‌سازی صحبت کنید.

میک مک‌درموت آتش بیار معرکه می‌شود!

روز گذشته برانکو سرمربی پرسپولیس در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام به یک‌میلیونی شدن فالوورهایش در این شبکه اجتماعی واکنش نشان داد و از آن‌ها تشکر کرد.

میک مک درموت مربی تیم ملی این پست اینستاگرامی برانکو را سوژه قرارداد و نوشت: 1 میلیون دنبال‌کننده و بدون شخصیت رهبری! 100 لباس و بدون سبک و شیوه! پول از قراردادها و شخصیتی ورشکسته! و ارکستی معمول از سایه‌ها شروع به نواختن می‌کند.

میک مک درموت پیش‌ازاین هم حاشیه‌هایی داشته و در ماجرای درگیری کادر فنی تیم ملی امید با تیم ملی بزرگ‌سالان به حمید استیلی حمله کرده بود که مورد انتقاد پیشکسوتان فوتبال ایران قرار گرفت.

مک درموت این بار هم با ادبیاتی نه‌چندان مناسب به برانکو حمله کرده و سؤالی را در ذهن دوستداران فوتبال مطرح کرده است. فدراسیون فوتبال ایران چرا به کادر فنی تیم ملی اتمامِ‌ حجت نمی‌دهد؟ چرا کادر فنی تیم ملی آزادانه درباره برانکو و یا حمید استیلی صحبت می‌کند و مورد بازخواست قرار نمی‌گیرد؛ اما اگر یکی از مربیان باشگاهی چون برانکو به حرف‌های کی روش و یا دستیارانش واکنش نشان می‌دهند با تهدید فدراسیون فوتبال و جناب دبیر کل قرار می‌گیرند؟

بدون شک تیم ملی در شرایط حساسی قرار دارد و باید در آرامش به راهش ادامه دهد اما این ارامش ابتدا باید از درون تیم ملی نشات بگیرد. مربیان تیم ملی باید تلاش کنند تا به حواشی دامن نزنند اما گویا خود مربیان تیم ملی علاقه‌ای به این آرامش ندارند. به نظر می‌رسد فدراسیون می‌تواند به جای نامه‌های یک‌طرفه به باشگاه‌ها شرایطی را فراهم کند تا مشکلات بین مربیان تیم ملی و دیگر مربیان فوتبال ایران برطرف شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها