کد خبر: 255136
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۷ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

روزی که فوتبال مایه شرمساری شد

نژادپرستی و خشونت همراه تلخ و همیشگی فوتبال در سال‌های گذشته بوده است اما گاهی این روی تاریک فوتبال چنان خود را به هواداران نشان می‌دهد که مایه شرمساری عاشقان فوتبال می‌شود.

روزی که فوتبال مایه شرمساری شد
کد خبر: 255136
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۷ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| منیژه موذن- نژادپرستی و خشونت همراه تلخ و همیشگی فوتبال در سالهای گذشته بوده است اما گاهی این روی تاریک فوتبال چنان خود را به هواداران نشان می‌دهد که مایه شرمساری عاشقان فوتبال می‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین ، روز گذشته در حالی که باید روزی برای شادی می‌بود، در بازی اینتر و ناپولی اتفاقاتی افتاد که فوتبال ایتالیا را شوک زده و شرمگین کرد. نزدیک به نیم میلیون هوادار فوتبال ایتالیا در تعطیلات کریسمس برای دیدن بازی‌ها به ورزشگاه‌ها رفته بودند. اینتر و ناپولی تیم‌های دوم و سوم جدول به مصاف هم رفتند و اینتر با گل دقیقه 91 مارتینز پیروز میدان شد اما کسی این بازی را به دلیل زیبایی و حساسیت فوتبال به خاطر نمی‌آورد، بلکه این بازی به خاطر کشته شدن یکی از هواداران و توهین نژادپرستانه به کولیبالی مدافع ناپولی به یاد آورده خواهد شد.

قبل از بازی هواداران دو تیم با هم درگیر شدند و در این درگیری‌ها، دنیل براردینلی یکی از هواداران ناپولی توسط هواداران اینتر کشته شد.

خشونت بیرون سن سیرو به درون استادیوم هم کشیده شد و جو ورزشگاه در تمام طول بازی متشنج بود. جو بازی و شعارهای نژادپرستانه بر علیه کولیبالی باعث شد این بازیکن کارت زرد دوم را هم بگیرد و اخراج شود.

آنچلوتی سر مربی ناپولی پس از پایان بازی گفت که به دلیل شرایط حاکم بر بازی چندبار درخواست کرده بازی متوقف شود.

اتفاقات بازی اینتر و ناپولی در حال پیگیری است اما تاریخ به ما می‌گوید که چندان امیدوار به نتیجه پیگیری‌ها نباشیم. این اولین بار نیست که یک هوادار بیرون استادیوم‌های فوتبال ایتالیا کشته می‌شود و همچنین اولین بار نیست که شعارهای نژادپرستانه در استادیوم فوتبال سر داده می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها