کد خبر: 257059
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۱۵:۱۱:۰۰
| |

گزارش ویدئویی اعتمادآنلاین از معرفی گروه‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

گروه E؛ سیاسی‌ترین گروه جام ملت‌ها

روه E جام ملت‌های آسیا را می‌توان سیاسی‌ترین گروه این رقابت‌ها دانست. به نظر می‌رسد بخت اصلی صعود از گروه E عربستان سعودی و کره شمالی باشند، اما باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی برای این چهار تیم رقم خواهد خورد.

حجم ویدیو: 9.10M | مدت زمان ویدیو: 00:02:08 دانلود ویدیو
کد خبر: 257059
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۱۵:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ گروه E جام ملت‌های آسیا را می‌توان سیاسی‌ترین گروه این رقابت‌ها دانست. عربستان و قطر درگیر مخاصمه هستند و رابطه خوبی با هم ندارند.

لبنان پس از سال‌ها جنگ داخلی درگیر مشکلات سیاسی است و کره شمالی هم ایزوله‌ترین کشور دنیا. تمام این درگیری‌های سیاسی اما در مستطیل سبز شکل رقابتی مسالمت‌آمیز اما حساس به خود می‌گیرد.

عربستان پیش از این قهرمان سه دوره جام ملت‌های آسیا شده و بخت اول صعود به نظر می‌رسد.

قطر تا به حال موفق نشده قهرمان جام ملت‌های آسیا شود اما به دلیل سرمایه‌گذاری‌های بسیاری که در سال‌های گذشته روی فوتبالش انجام داده تیم خوبی را در اختیار دارد.

لبنان که سابقه یک دوره میزبانی جام ملت‌ها را هم در کارنامه اش دارد تیم بعدی این گروه است. تیمی درجه سه در فوتبال آسیا که به نظر نمی‌رسد بخت چندانی برای صعود داشته باشد.

کره شمالی اما قصه متفاوتی دارد. فوتبال این کشور چنان با سیاست آمیخته که حضور در هر رقابتی برایشان حکم مرگ و زندگی است. شایعات بسیاری وجود دارد که در صورت عدم موفقیت تیم کره شمالی در هر تورنمنت جریمه‌های سنگین در انتظار کادر فنی و بازیکنان تیم است. در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی شایعاتی مطرح شد که بازیکنان این تیم بعد از نتایج ضعیف جریمه خواهند شد، موضوعی که باعث شد تا فیفا هم به این موضوع ورود پیدا کند.

به نظر می‌رسد بخت اصلی صعود از گروه E عربستان سعودی و کره شمالی باشند، اما باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی برای این چهار تیم رقم خواهد خورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها