کد خبر: 260931
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۱۱:۰۴:۰۰
| |

اعتمادآنلاین گزارش می‌دهد؛

روزهای روشن یونایتد با تاکتیک هجومی اوله و نبوغ دخه‌آ

برد منچستریونایتد مقابل تاتنهام تنها جرقه کوچکی از ذهن تاکتیکی سولشر و معجزه اختاپوس سبز نابغه‌اش بود.

روزهای روشن یونایتد با تاکتیک هجومی اوله و نبوغ دخه‌آ
کد خبر: 260931
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۱۱:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ ناپلئون یک جمله معروف دارد: ژنرال خوب ژنرال خوش‌شانس است. منچستریونایتد خطرناک سولسشر شب گذشته مقابل تاتنهام سهمی هم از خوش‌شانسی داشت. در این بازی یونایتد برای یک ساعت حمله کرد و بعد در بیست دقیقه آخر، بی‌وقفه و بدون خستگی دفاع کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین به نقل از گاردین تمام ماجرا اما خوش‌شانسی نبود. پیروزی بزرگ سولسشر به این دلیل بود که تاکتیک مد نظرش با موفقیت در زمین پیاده شد. پوگبا آزادتر از همیشه بازی می‌کرد و چنین به نظر می‌رسید که بازی برایش جذاب و ساده است.

سولسشر

برنامه سولسشر برای یک ساعت کار کرد و همان یک ساعت برای منچستریونایتد یک برد ارزشمند را ساخت. در نهایت یونایتد توانایی حمله کردن را از دست داد و اینجا دقیقا جایی بود که مرد دستکش طلایی وارد شد.

خوشبختانه برای سولسشر و تاکتیکش، داوید دخه‌آ در سطحی فوق العاده همچون یک اختاپوس سبز نابغه خط دروازه را در آغوش گرفته بود.

دخه‌آ حداقل 4بار دروازه را با پاهایش نجات داد، موضوعی که فقط مخصوص فیزیک خاص خود اوست.

دستها؟ چه کسی به دستهایش نیاز دارد وقتی پاهایی همچون دخه‌آ دارد؟ او ممکن است بهترین دروازه‌بان جهان باشد یا نباشد اما در چنین روزهایی او قابل اتکاترین دیوار است.

دخیا

اوله، خوش‌شانس، سه هفته بعد از اخراج پادشاه درد به یونایتد سرخوشی و آزادی عمل داده است. هرچند تیم هنوز شکننده است اما بعد از پنج سال اولین بار است که یونایتد همراه با آدرنالین بازی می‌کند.

چیزی که سولسشر بدون شک در سه هفته گذشته از آن نفع برده است استعداد پنهان یونایتد است. کشتی‌ای که بزرگتر از آن است که کامل غرق شود. بدنی که قوی‌تر از آن است که کاملا متوقف شود. شاید گاهی مکث کند اما بدون شک منتظر فرصتی برای برخاستن است.

فشار یونایتد در نیمه اول تاکتیک خطرناکی بود، قماری که ممکن است نتیجه ندهد، همچون بوکسوری که تمام ضربه‌های قوی‌اش را در ابتدای مبارزه حواله می‌کند و در زمان خستگی به شانس امید دارد. شجاعت سولسشر مقابل تاتنهام البته جواب داد، تجربه‌ای که برای یونایتد عادی است، تیمی که چنان قدرتمند است که همیشه شانس خودش را خود خلق می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها