کد خبر: 262744
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۱۶:۰۸:۰۰
| |

جهانبخش انتظارات را برآورده نکرده است

تارنمای ورزشی و معتبر «اسکوآکا»در گزارشی از «علیرضا جهانبخش» بازیکن تیم ملی ایران و باشگاه برایتون انگلیس در جمع 11 خرید «فراموش شده» تابستان سال گذشته نام برد؛ خریدهایی که تا اینجای کار به هیچ عنوان انتظارات را بر آورده نکرده اند.

جهانبخش انتظارات را برآورده نکرده است
کد خبر: 262744
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۱۶:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| اسکوآکا روز شنبه نوشت: لیگ برتر جزیره هم اکنون به نیم فصل دوم خود وارد شده و خریدهای تابستانی حالا دیگر باید با شرایط جدید وفق پیدا کرده باشند چرا که ترکیب اصلی تیم های حاضر در فوتبال انگلیس حقیقتا در حال شکل گیری است.


در جریان پنجره نقل و انتقالات تابستان سال گذشته، در لیگ برتر انگلیس بیش از یک میلیارد پوند جابجایی مالی انجام شد و تقریبا تمام تیم ها برای تقویت مجموعه خود دست به کار شدند، تعدادی قوی تر عمل کردند و تعدادی هم نصیب چندانی از بازار داغ نقل و انتقالات نبردند.


در واقع، تعدادی از نیروهای تازه وارد لیگ برتر جزیره از جمله «جیمز مدیسون»، «ژورژینیو» و «ریچاردسون» به خوبی با شرایط جدید وفق پیدا کرده و با اشتیاق و انرژی فوق العاده ای ماموریت جدیدشان را آغاز کرده اند.


در سوی مقابل، برخی از تازه واردها نه تنها هنوز تیتر اول روزنامه نشده اند بلکه در مواردی معدود حتی در زمین بازی هم، چنگی به دل نزده و در عین نمایان ساختن ارزش واقعی شان؛ برچسب قیمتی که روی آنها گذاشته شده را همچون پتکی روی سر خود احساس می کنند.


با این تفاسیر، کدامیک از بازیکنان تازوه وارد لیگ برتر جزیره در فهرست«خریدهای فراموس شده» تابستان سال گذشته جای می گیرند؟!


در توضیح مربوط به علیرضا جهانبخش آمده است:


باشگاه پیشین: آلکمار
مبلغ انتقال: 17 میلیون پوند
دقیقه بازی در لیگ برتر جزیره: 438


مهاجم باشگاه برایتون که هم اکنون تیم ملی کشورش را در رقابت های جام ملت های 2019 آسیا در امارات متحده عربی همراهی می کند؛ پس از سپری کردن سالی درخشان در تیم آلکمار هلند و به دست آوردن عنوان آقای گل لیگ برتر این کشور، نظر مساعد تیم لیگ برتری برایتون را جلب کرد و تابستان سال گذشته میلادی راهی انگلیس شد اما شرایط طبق انتظارات پیش نرفت.


«علیرضا جهانبخش» بازیکن ایرانی باشگاه برایتون انگلیس تابستان سال گذشته با قراردادی بی سابقه در تاریخ این باشگاه از جمع «کله پنیری ها» (آلکمار هلند) جدا شد و با خیل انتظارات و توقعاتی که بدنبال به ثمر رساندن 21 گل و ارسال 12 پاس گل در لیگ برتر هلند، روی شانه هایش محول شده بود، در شرق ساسکس اسکان گرفت.


با این حال، بازیکن ملی پوش ایرانی تنها در 10 بازی (6 بازی به عنوان بازیکن جانشین) برای برایتون به میدان رفته و همچنان در گل زدن، پاس گل دادن و یا دست کم نقش داشتن در حرکتی منجر به گل، ناکام مانده است.


در واقع جهانبخش نمونه زنده ای است که به شما نشان می دهد که این روزها خرید یک مهاجم گلزن از لیگ برتر هلند؛ درست مثل سفارش اینترنتی «روت فن نیستلروی» (ستاره اسبق تیم ملی هلند) و تحویل گرفتن «وینسنت یانسن» (بازیکن بی کیفیت و دیپورتی تاتنهام به فنرباغچه) است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها