کد خبر: 265397
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۷ ۱۳:۰۷:۰۰
| |

سعید رنجبر پدیده این‌روزهای والیبال

سعید رنجبر پدیده این روزهای لیگ‌برتر والیبال ایران است که در خصوص شرایط فعلی‌ خود و تیمش به گفت و گو پرداخت و هدف خود را رسیدن به اردوهای تیم ملی اعلام کرد.

سعید رنجبر پدیده این‌روزهای والیبال
کد خبر: 265397
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۷ ۱۳:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ هر ساله در جریان رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال باشگاه‌های کشور شاهد درخشش تعدادی پدیده و استعداد هستیم که نوید روزهای روشن برای آینده والیبال و خودشان را می‌دهند. این‌بار و در فصل جاری لیگ والیبال به نظر می‌رسد تیم فولاد سیرجان ایرانیان یکی از این پدیده‌ها را در ترکیب خود دارد.

سعید رنجبر 20 ساله، بازیکن پشت خط زن دو متر و پنج سانتیمتری تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان است که با درخشش این روزهایش در لیگ‌برتر والیبال به نظر می‌رسد باید او را پدیده این فصل از رقابت‌ها دانست؛ بازیکنی که تاکنون تجربه حضور در لیگ‌برتر را نداشته و در مسابقات لیگ دسته یک نیز حتی اجازه تعویض لباس هم به او داده نمی‌شد.

پدیده فصل جاری لیگ‌برتر والیبال در خصوص نحوه ورودش به ترکیب تیم فولاد سیرجان ایرانیان گفت: بالاخره این تیم برای شهر ما است و به ما گفته بودند که در لیگ برتر حضور دارد. برای تست پیش آقای دامغانی رفتیم که خوشبختانه از من راضی بودند و به تیم دعوت شدم. جا دارد از آقای دامغانی تشکر کنم که این فرصت را به من داد تا خودم را نشان دهم.

او در خصوص عملکرد تیم فولاد سیرجان ایرانیان در جریان مسابقات لیگ نیز گفت: ما در چند بازی اول فصل به دلیل اینکه تیم به صورت کامل خودش را پیدا نکرده بود نتایج خوبی کسب نکردیم اما 4 تا 5 بازی شرایط و هماهنگی تیم ما خیلی خوب شد. در حال حاضر نیز نتایج قابل قبولی را تا به اینجای فصل گرفته‌ایم، حتی بیشتر تیم‌هایی که در نیم فصل اول مقابلشان باخته بودیم را در نیم فصل دوم شکست داده‌ایم.

بازیکن تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون تجربه حضور در این سطح از والیبال را داشته است؟ توضیح داد: من سابقه حضور در دسته یک را داشتم ولی چندان فرصت بازی کردن به من نرسید، اما در لیگ‌برتر برای اولین بار است که حضور دارم.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از پشت خط زن‌های بزرگ دنیا را الگوی خود می‌داند؟ اظهار کرد: در حال حاضر الگوی خاصی ندارم اما همه پشت خط زن‌های بزرگ دنیا را دوست دارم و آن‌ها را دنبال می‌کنم تا به تجربیاتم بیافزایم. هر کدام از این بازیکنان ویژگی‌های خاصی دارند که باید آن‌ها را گلچین کرده و این ویژگی‌ها را در خودم تقویت کنم.

رنجبر در پاسخ به این سوال که پیش بینی‌اش درباره جایگاه آخر فصل تیم فولاد سیرجان چیست؟ اظهار کرد: هر کسی دوست دارد که تیمش جزو چهار تیم پایانی باشد، ما هم واقعاً تیم خوبی داریم و ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم در جمع چهار تیم برتر لیگ باشیم. در حال حاضر نیز با یک بازی کمتر جایگاه هفتم جدول را در اختیار داریم.

پدیده فصل جاری لیگ‌برتر والیبال در خصوص برنامه‌هایش برای ادامه دادن به روند رو به رشد خود در این رشته، توضیح داد: هر کسی در سن و سال من باید یک برنامه بلند مدت را برای زندگی حرفه‌ای خود تعریف کند وگرنه نمی‌تواند به جایی که انتظار دارد برسد. در حال حاضر نیز برنامه من دعوت شدن به اردوی تیم ملی است و پس از آن پیش گرفتن برنامه‌های بعدی.

سعید رنجبر در پایان گفت: از آقای دامغانی تشکر می‌کنم که در حال حاضر به من کمک می‌کند تا خودم را در والیبال نشان دهم و این اعتماد را به من دارد، امیدوارم بتوانم جواب اعتمادش را به خوبی بدهم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها