کد خبر: 268593
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ۰۹:۱۱:۰۰
| |

سولاری:

در برنابئو هر احتمالی وجود دارد

سرمربی رئال مادرید از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر بارسلونا راضی است. البته بر این باور است که تیمش می‌توانست پیروز بازی هم شود.

در برنابئو هر احتمالی وجود دارد
کد خبر: 268593
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ۰۹:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| رئال مادرید در دیدار حساس برابر بارسلونا در جام حذفی با وجود این که با یک گل پیش افتاد اما در نهایت گل تساوی را دریافت کرد تا این دیدار برنده نداشته باشد.

سولاری، سرمربی رئال مادرید بعد از این دیدار، گفت‌: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. بازیکنان با مهارت‌های بالایی در میدان حضور داشتند و این باعث شد تا بازی زیبایی ارائه شود. تماشاگران و هواداران هم از این بازی لذت بردند. یک گل به ثمر رساندیم اما فرصت‌هایخوبی را خلق کردیم و می‌توانستیم باز هم گلزنی کنیم.

او در ادامه، اضافه کرد: با این نتیجه احتمال هر چیزی در دیدار برگشت وجود دارد. هم رئال مادرید و هم بارسلونا بازیکنانی در اختیار دارد که می‌توانند در هر لحظه‌ای نتیجه بازی را تغییر دهند. ما فرصت‌های خوبی خلق کردیم و اگر کمی دقت داشتیم می‌توانستیم پیروز بازی شویم.

سولاری به مارسلو اشاره کرد و گفت‌: او کاپیتان دوم ما است و صدرصد ریالی است. در هر پستی می‌خواهیم بهترین را داشته باشیم. بازی‌های حساس و سختی پیش رو داریم هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان اروپا. این دیدار به پایان رسید و از فردا روی دیدارهای پیش رو تمرکز خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها