کد خبر: 271046
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۹:۴۴:۱۹
| |

واکنش توییتری همسر ایکاردی به عقب نشینی رئال‌مادرید

وندار نارا، همسر و مدیر برنامه‌های ایکاردی نسبت به عقب‌نشینی باشگاه رئال مادرید از خرید ایکاردی به خاطر اظهارات وی، واکنش نشان داد.

واکنش توییتری همسر ایکاردی به عقب نشینی رئال‌مادرید
کد خبر: 271046
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۹:۴۴:۱۹

اعتمادآنلاین| ‌ نشریه اسپانیایی «مارکا» روز گذشته با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه رئال مادرید در ماه ژانویه اخیر به خاطر رفتارهای وندا نارا، همسر و مدیر برنامه‌هایش قید خرید مائورو ایکاردی را زده است. همسر و مدیر برنامه‌های ایکاردی پیش از این از سیاست‌های باشگاه اینتر در بازار نقل‌وانتقالات و البته شیوه بازی این تیم در یک برنامه تلویزیونی انتقاد کرده بود و همین ظاهراً به مذاق مدیران باشگاه رئال مادرید خوش نیامده است.

وندا نارا در واکنش به گزارش نشریه «مارکا» در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «تویئتر» پیامی منتشر کرد که بعداً اقدام به حذف آن کرد. در پیامی که وی بعداً آن را حذف کرد، نوشته شده بود: «این تفسیر (ماجرای رئال مادرید) کاملاً نادرست است. شاید زمان ثابت کرد که حق با من بود، درست مثل زمانی که گفتم علاقه‌مندی قوی از سوی یک باشگاه ایتالیایی (اشاره به یوونتوس) وجود داشت. آنها با من مثل یک دروغگو رفتار کردند، اما یک ماه بعد مدیر ورزشی آنها به این موضوع اعتراف کرد».

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس اخیراً تأیید کرد که این باشگاه در تابستان اخیر رویکردی نسبت به جذب مائورو ایکاردی از اینتر داشته اما در نهایت سراغ به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو رفتند. همسر ایکاردی از باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید، منچستریونایتد، یوونتوس، پاری‌سن‌ژمن و چلسی به عنوان مشتریان مهاجم اینتر یاد کرده است.

مذاکرات باشگاه اینتر و مدیر برنامه‌های ایکاردی به دلیل اختلاف‌نظر طرفین بر سر رقم دستمزد ایکاری به بن‌بست خورده و گرفتن بازوبند کاپیتانی نراتزوی از این مهاجم آرژانتینی زمزمه جدایی وی در پایان فصل از این تیم ایتالیایی را برسر زبان‌ها انداخته است. طبق گزارش‌های منتشر شده سران باشگاه اینتر با درخواست دستمزد هفتگی 170 هزار پوندی ایکاردی مخالفت کرده‌اند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها