کد خبر: 273114
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۱۰:۱۹:۰۰
| |

سرالکس می‌خواهد سولسشر سرمربی دائم یونایتد شود

سرالکس فرگوسن سرمربی افسانه ای منچستریونایتد که به شدت از عملکرد اوله گنار سولسشر سرمربی موقت یونایتد رضایت دارد از مقامات اولدترافورد خواست تا در سریع ترین زمان ممکن وضعیت وی را از موقت به دائمی تغییر دهند.

سرالکس می‌خواهد سولسشر سرمربی دائم یونایتد شود
کد خبر: 273114
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۱۰:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| فرگوسن بر این باور است که سرمربی نروژی شیاطین سرخ باید بدون درنگ در سمتش ابقا شود؛ در واقع به اعتقاد وی بالانشینان در یونایتد نباید برای اتخاذ تصمیمی رسمی تا پایان فصل منتظر بمانند.


بدنبال شکست 3 بر یک قرمزهای اولدترافورد مقابل لیورپول در آنفیلد، «خوزه مورینیو» سرمربی پرتغالی و بحرانزده وقت این تیم از سمتش برکنار و هدایت یونایتد به طور موقت به عهده سولسشر واگذار شد؛ باشگاه منچستریونایتد در ادامه انتخاب سرمربی دائمی را به منظور بررسی گزینه های محتمل به پایان فصل جاری موکول کرد.


در میان گزینه های مد نظر یونایتد، «مائوریتسیو پوچتینو» سرمربی تیم تاتنهام و «زین الدین زیدان» سرمربی پیشین رئال مادرید، محتمل ترین نامزدها محسوب می شدند.


با این وجود، سولسشر با عملکرد شگفت انگیز خود تا اینجای کار که با 11 پیروزی از 13 بازی همراه شده و پیروزی های قابل توجه خارج از خانه مقابل تاتنهام، آرسنال و چلسی را نیز شامل می شود، در قامت محتمل ترین گزینه برای دائمی شدن روی نیمکت تیم دوران طلایی فوتبالش ظاهر شده است.


این در حالی است که شنیده ها حاکی از آن است که فرگوسن بیش از هر چیز بابت حال خوب یونایتد دوست داشتنیش، بازگشت آنها به بازی هجومی پس از انقضای سلطه تفکر دفاعی مورینیو و تزریق روح همدلی ابراز رضایت و خوشحالی کرده است؛ فاکتورهایی که پیش تر به شدت تحت الشعاع جو مسموم به وجود آمده توسط مرد پرتغالی، قرار گرفته بود.


یونایتد با هدات سولسشر امروز یکشنبه در دیداری که بی شک تاثیر قابل توجهی بر کورس قهرمانی خواهد داشت، به مصاف لیورپول خواهد رفت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها