کد خبر: 276093
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۰:۳۴:۰۰
| |

مرد نقره‌ای پارالمپیک ریو:

تلاش نکنیم از خارجی‌ها جا می‌مانیم

حامد امیری مرد نقره‌ای پارالمپیک ریو و بهترین ورزشکار تورنمنت فزاع امارات می‌گوید: با توجه به پیشرفت پرتاب‌گران معلول خارجی اگر تلاش نکنیم، جا می‌مانیم.

تلاش نکنیم از خارجی‌ها جا می‌مانیم
کد خبر: 276093
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۰:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حامد امیری گفت: بدون تردید شرایط رقابت‌های بین‌المللی معلولان سخت‌تر شده و کشورهای خارجی روی آن سرمایه‌گذاری‌ها کرده‌اند.

وی ادامه داد: در تورنمنت فزاع به عینه مشاهده کردیم که رکورد ورزشکاران نسبت به گذشته چقدر افزایش داشته است.

دارنده مدال نقره پارالمپیک ریو اضافه کرد: اگر ما هم مثل ورزشکارهای خارجی تلاش نکنیم شک نکنید که جا می‌مانیم و باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

این ورزشکار لرستانی که سه طلای پرتاب‌های وزنه، دیسک و نیزه F54 تورنمنت فزاع را کسب کرد، در این باره گفت: هدفم کسب سه طلا و سهمیه پارالمپیک 2020 در پرتاب نیزه بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردم و در نیزه توانستم 2 متر و 48 سانتی‌متر رکورد که دست خودم بود را ارتقا دهم.

وی با بیان اینکه بعد از یکی دو روز استراحت تمرین‌هایم را شروع کرده‌ام، یادآور شد: در این تورنمنت بهترین‌های جهان شرکت کرده بودند و رکوردهایشان نسبت به گذشته خیلی بهتر بود.

امیری خاطرنشان کرد: به خاطر تصادفی که حدود یک ماه پیش داشتم، دکترها حضور در مسابقات را قدغن کرده بودند اما چون می‌خواستم به اهدافم برسم با وجود مصدومیت در این تورنمنت شرکت کردم که البته از تجربیات خودم در بهبود مصدومیت کمک گرفتم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها