کد خبر: 277658
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۹ ۱۲:۴۶:۰۰
| |

مدافع عراقی از آتالانتا جدا شد

«علی عدنان» مدافع تیم ملی عراق پس از گذشت ماه ها بلاتکلیفی بر سر فسخ قرارداد با باشگاه آتالانتا ایتالیا، سرانجام مسیر تازه ای را در لیگ برتر آمریکا در پیش گرفت.

مدافع عراقی از آتالانتا جدا شد
کد خبر: 277658
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۹ ۱۲:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| شبکه فاکس اسپورتس نوشت: گزارش های اخیر حاکی از آن بود که باشگاه آمریکایی «ونکوور وایت کپس» به دنبال جذب مدافع 25 ساله تیم ملی عراق بوده و بیانیه منتشر شده از سوی باشگاه نیز تایید می کند که عدنان به طور قرضی و تا پایان ژوئن در این تیم خواهد ماند.


اگرچه باشگاه اولیه عدنان یعنی اودینزه پس از اتمام قرارداد قرضی بار دیگر او را به خدمت می گیرد، اما ختم قائله و جنجال ها در مورد انتقال قرضی وی به آتالانتا و فراهم شدن مجدد شرایط برای ادامه فوتبال، می تواند بهترین خبر برای وی باشد.


عدنان در جام ملت های 2019 آسیا تیم ملی کشورش را همراهی کرد و گزارش ها در آن زمان حاکی از آن بود که وی باشگاه را زودتر از موعد ترک کرده و اگرچه برخی افراد تنبیه چنین اقدامی را محدود به جریمه مالی می دانستند؛ اما باشگاه ایتالیایی تصمیم گرفت تا قرارداد وی را به طور یک طرفه فسخ کند.


از آنجا که این تصمیم پس از پنجره نقل و انتقالات زمستانی (ژانویه سال جاری) اتخاذ شد، عدنان مجبور شد بود تا پایان فصل بدون باشگاه سر کند.


در این بین، در بیانیه باشگاه آمریکایی؛ «مارک دو سانتوس» سرمربی این تیم تمایل خود را برای به خدمت گرفتن عدنان به وضوح نشان داده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها