کد خبر: 277708
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۹ ۱۴:۰۶:۰۰
| |

سفر زیدان به تورین شایعه پیوستن به یوونتوس را قوت بخشید

سفر «زین الدین زیدان» سرمربی پیشین تیم رئال مادرید به تورین و ملاقات با «نیکولا آموروسو» هم تیمی اسبقش، آتش شایعات در خصوص پیوستن مرد فرانسوی به یوونتوس را شعله ورتر کرد.

سفر زیدان به تورین شایعه پیوستن به یوونتوس را قوت بخشید
کد خبر: 277708
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۹ ۱۴:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| تارنمای فوتبال ایتالیا روز یکشنبه نوشت: در صورت جدایی احتمالی «ماسیمیلیانو آلگری» سرمربی فعلی یووه از این تیم در تابستان سال جاری و صرف نظر از نتیجه ای که این تیم در بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید بگیرد، سرمربی اسبق کهکشانی ها گزینه شماره یک نشستن روی نیمکت بانوی پیر محسوب می شود.


براساس گزارش روزنامه «لا استامپا»، زیدان چند روزی است که در تورین به سر برده و این فرصت را داشته تا با نمایندگان باشگاه مذاکره کند.


این در حالی است که آموروسو هم تیمی اسبق زیزو در یوونتوس با انتشار تصویری از تیم فوتبال 5 نفره آنها در سال 2016 متشکل از زیدان، «چیرو فرارا» و «مارک لولیانو» در اینستاگرام، آتش شایعات را شعله ور تر کرد.


گزارش ها حاکی از آن است که اگرچه زیدان به طور مستقیم با «آندره آ آنیلی» صحبت نکرده است اما شرایط و موضوعات مورد نظر با نمایندگان باشگاه به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.


گمانه زنی ها در خصوص پیوستن زیدان به یووه در حالی قوت گرفته است که براساس گزارش ها باشگاه رئال مادرید نسبت به بازگرداندن زیزو به سانتیاگو برنابئو و جانشینی «سانتیاگو سولاری» بحران زده ابراز تمایل کرده و چلسی و پاری سن ژرمن نیز نسبت به استفاده از خدمات وی بی علاقه نیستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها