کد خبر: 277828
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۰۹:۰۱:۰۰
| |

سولسشر:

واکنش سولسشیر به باخت برابر آرسنال؛ روز ما نبود

سرمربی نروژی منچستریونایتد به دفاع از عملکرد دروازه‌بان اسپانیایی تیمش در جریان شکست برابر آرسنال پرداخت.

واکنش سولسشیر به باخت برابر آرسنال؛ روز ما نبود
کد خبر: 277828
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۰۹:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در یکی از دیدارهای این هفته لیگ برتر، منچستریونایتد برابر آرسنال قرار گرفت که این دیدار با دو گل به سود آرسنال به پایان رسید. گرانیت ژاکا تنها گل تیمش را در نیمه اول به ثمر رساند. در ادامه و در نیمه دوم امریکاوبامیانگ از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند.

اوله‌گنار سولسشر سرمربی یونایتد بعد از شکست تیمش در این دیدار گفت: گل اول حریف کاملاً غافلگیرانه بود. ما بازی را خوب شروع کردیم و یک موقعیت خوب گلزنی را نیز از دست دادیم و در ادامه گلی دریافت کردیم که تقصیر دخئا نبود. ما توانستیم بازیکن حریف را به خوبی تحت فشار قرار دهیم و به همین دلیل او این فضا را پیدا کرد تا شوت زنی کند و شوت او نیز با چرخش به سمت دروازه رفت و مسیرش عوض شد. این یکی از آن گل‌های خیلی جالبی بود که در فوتبال می‌دیدیم.

او در پایان گفت: تاتنهام شکست خورد و چلسی متوقف شد. این دیدار نیز با باخت تیم ما به پایان رسید. من فکر می‌کنم همه چیز تا بازی آخر ادامه داشته باشد. رقابت برای کسب سهمیه بسیار فشرده است. یونایتد، چلسی، آرسنال و تاتنهام برای دو سهمیه می‌جنگند و من امیدواریم بتوانیم به هدفمان برسیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها