کد خبر: 278618
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ۱۲:۲۷:۰۰
| |

ریو فردیناند:

رونالدو یک اسطوره زنده فوتبال است

مدافع سابق منچستریونایتد به تمجید از رحیم استرلینگ پراخت و عملکرد کریسیتانو رونالدو را ستود.

رونالدو یک اسطوره زنده فوتبال است
کد خبر: 278618
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ۱۲:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و یوونتوس توانستند با غلبه بر حریفانشان به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یابند.

ریو فردیناند، مدافع سابق تیم ملی فوتبال انگلیس و منچستریونایتد در ارزیابی خود از بازی‌های دیشب (سه‌شنبه) لیگ قهرمانان اروپا گفت‌: استرلینگ من را تحت تأثیر قرار داد. او یک بار دیگر توانست ارزش‌های خودش را به رخ بکشد. متأسفانه خیلی‌ها او را به خاطر رنگ پوست یا شاید هم فریب داور به خاطر می‌آورند ولی باید برای استرلینگ احترام قائل شد. او توانسته به خوبی در این سال‌ها پیشرفت کند و به نظر من شایسته این است که در بین گزینه‌های کسب توپ طلا قرار داشته باشد.

فردیناند در ادامه صحبت‌های خود درباره کریستیانو رونالدو که موفق شد برابر اتلتیکو مادرید هت‌تریک کند گفت‌: باید همه از این نمایش کریستیانو رونالدو لذت ببریم به نظر من او یک اسطوره فوتبال زنده است و در این مسابقه نشان داد که از چه توانمندی برخوردار است. این مهاجم پرتغالی برابر اتلتیکو مادرید تمام بار هجومی تیمش را بر دوش داشت. کارها و رکوردهایی که او در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسانده است کم کم دارد شکل مسخره‌ای به خود می‌گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها