کد خبر: 281107
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۹ ۱۰:۳۸:۱۷
| |

محرومیت بازیکن 24 ساله تیم گلدن استیت

در جریان دیدار گلدن استیت و ممفیس در لیگ بسکتبال آمریکا( NBA)، بازیکن 24 ساله تیم گلدن استیت به دلیل پرداخت نکردن صورت حساب هتل خود در این دیدار غایب بود.

محرومیت بازیکن 24 ساله تیم گلدن استیت
کد خبر: 281107
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۹ ۱۰:۳۸:۱۷

اعتمادآنلاین| در ادامه رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا 5 دیدار برگزار شد که در این مسابقات لس آنجلس لیکرز باخت و اوکلاهاما و گلدن استیت نیز برابر حریفان خود به برتری رسیدند.


در این رقابت ها گلدن استیت صدرنشین کنفرانس غرب، مدافع عنوان قهرمانی و شانس اول قهرمانی این فصل به مصاف ممفیس رفت و با درخشش ستاره خود «استفان کری» توانست 118 بر 103 به برتری برسد. استفان کری در این مسابقه 28 امتیاز، 10 ریباند و 7 پاس منجربه گل داشت و بهترین بازیکن میدان بود. «کوین دورانت» دیگر ستاره این تیم نیز با 28 امتیاز، 9 ریباند و 5 پاس منجربه گل دیگر بازیکن موثر مسابقه نام گرفت.


نکته جالب توجه در این مسابقه غیبت «جردن بل» بازیکن 24 ساله گلدن استیت بود که یک بازی توسط مسوولان این تیم محروم شد. اتفاق عجیب این بود که به گفته رسانه ها جردن بل چند خرید و امکانات ویژه در هتل محل اسکان تیمش برای اتاق خود انجام داده اما تمام آنها را به نام «مایک براون» مربی تیمش ثبت کرد تا تمام هزینه ها به حساب این مربی منظور شود. به دلیل کادرفنی گلدن استیت بازیکن خود را یک بازی محروم کردند و او برابر تیم ممفیس به میدان نرفت.


در دیگر مسابقه لس آنجلس لیکرز که با «لبرون جیمز» حضور در پلی آف را از دست داده است، در غیاب این ستاره خود به مصاف یوتا رفت و 115 بر 100 مغلوب شد. در این مسابقه لبرون جیمز به دلیل بیماری برای تیمش بازی نکرد و «جاوالا مک گی» با 16 امتیاز و 13 ریباند بهترین بازیکن میدان بود. این چهل و پنجمین باخت لیکرز در این فصل بود.


اتفاق جالب درباره این مسابقه و باخت دیگر لیکرز تماس تلفنی «تیرون لو» سرمربی کلیولند به لوکا والتون سرمربی لیکرز بود. احتمال تغییر سرمربی لیکرز از میانه فصل ایجاد شد و در روزهای گذشته نیز صحبت هایی مبنی بر آغاز مذاکرات سران این باشگاه با چند مربی مطرح شد که یکی از آن ها سرمربی کلیولند است اما امروز رسانه ها اعلام کردند که «تیرون لو» با «لوکا والتون» تماس داشته و به او گفته لیکرز هیچ صحبتی با او نداشته است.


اوکلاهاما سیتی دیگر تیم برنده دیدارهای امروز بود که توانست با درخشش «راسل وست بروک» با نتیجه 107 بر 99 ایندیانا را شکست بدهد. در این مسابقه وست بروک 17 امتیاز، 11 ریباند و 12 پاس منجربه گل داشت و بهترین بازیکن مسابقه نام گرفت. در کنار او «پائول جرج» نیز41 امتیاز گرفت و دیگر نقش کلیدی تیمش در این برد را ایفا کرد.


در دیگر دیدارهای برگزار شده واشنگتن 124 بر 121 فینیکس سانز را شکست داد. حتی 50 امتیاز «دوین بوکر» هم نتوانست مانع شکست فینیکس شود. پورتلند نیز 118 بر 98 شیکاگو بولز را مغلوب کرد.


خبر دیگری که امروز در جریان دیدارهای لیگ NBA منتشر شد صحبت های جالب توجه «کریس پائول» ستاره هیوستون درباره هم تیمی اش بود. پس از اینکه روز گذشته میلواکی باکس با درخشش «جیانیس آنتتوکونمپو» توانست هیوستون را شکست دهد بسیاری از کارشناسان اعلام کردند که این رقابت جنگ این بازیکن با «جیمز هاردن» برای رسیدن به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل بود که در پایان «جیانیس یونانی» با برد تیمش توانست در این مسابقه برنده شود اما «کریس پائول» در گفت و گویی اعلام کرده که این باخت نمی تواند تغییری در سرنوشت ارزشمندترین بازیکن فصل داشته باشد. او با دفاع تمام قد از هم تیمی اش گفته است: جیمز هاردن در این فصل یک عملکرد تاریخی داشته است. متوجه منظور من می شوید؟ عملکردی تاریخی.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها