کد خبر: 284926
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۱۵:۵۶:۰۰
| |

سولسشر جای رئیس را نگرفت

«اوله گانر سولسشر» سرمربی تیم منچستریونایتد از پارک کردن اتومبیل خود در محل پارکی که متعلق به «سر الکس فرگوسن» بوده، خودداری کرد و آن را «متعلق به رئیس» دانست.

سولسشر جای رئیس را نگرفت
کد خبر: 284926
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۱۵:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سولسشر با فرار از شکست مقابل وستهم، از ثبت رکوردی ناخواسته اجتناب کرد چرا که شکست می توانست به پنجمین شکست آنان در جریان 6 دیدار اخیر تبدیل و بدترین نتیجه این تیم را در طول 27 سال رقم بزند.


در حقیقت دبل «پل پوگبا» از روی نقطه پنالتی، سولسشر را از ثبت چنین رکوردی دور نگه داشت؛ با این حال، پس از پیروزی در 10 بازی از 11 دیدار در نخستین روزهای حضور سولسشر، ماه عسل یونایتد به همراه مرد نروژی ظاهرا به روزهای پایانی خود رسیده، اما امیدهای سرخ ها برای تمام کردن فصل در جمع چهار تیم نخست همچنان زنده مانده است.


یونایتدها هم اکنون در نبردی سخت با تاتنهام، چلسی و آرسنال برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان در رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر جزیره جای گرفته اند و سولسشر تمام مسیر پیش روی خود را با الهام گرفتن از مرد افسانه ای اولدترافورد در پیش گرفته است و احترامی خاص برای فرگوسن قائل است به اندازه ای که سرمربی اسبق تیم کاردیف همچنان برای خطاب کردن مرد 77ساله از «رئیس» استفاده می کند.


این احترام تا جایی است که سولسشر از پارک کردن اتومبیل خود در جای پارک همیشگی فرگوسن در روزهای حضور در زمین تمرین کارینگتون خودداری می کند. به اعتقاد سولسشر این جایگاه همواره متعلق به فرگوسن است.


براساس گزارش روزنامه سان، به نظر سرمربی کنونی یونایتد، پارک کردن اتومبیل در جای پارکی که متعلق به فرگی بوده، درست نیست و از این رو، او اتومبیل خود را در محوطه مربوط به پرسنل پارک می کند.


در حقیقت، سولسشر این حق را دارد تا همچون سرمربیان پیشین یونایتد همچون «دیوید مویس»، «لوئیس فن خال» و «خوزه مورینیو» از این جای پارک استفاده کند، اما کارکنان باشگاه همچنان برای دیدن خودروی وی در این جایگاه منتظرند.


علاوه بر این، سولسشر به جای استفاده از خودروی «شورلت»ی که حامیان مالی باشگاه در اختیار وی گذاشته اند، ترجیح داده همچنان به خودروی ولوو اکس 40 خود وفادار بماند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها