کد خبر: 288676
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۷ ۱۵:۳۸:۰۱
| |

ارنستو والورده:

قهرمانی در لالیگا ارزش بالایی دارد

بارسلونا می تواند امشب قهرمانی شماره 26 خود در لالیگا را به دست بیاورد و با توپ پر به مصاف لیورپول برود.

قهرمانی در لالیگا ارزش بالایی دارد
کد خبر: 288676
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۷ ۱۵:۳۸:۰۱

اعتمادآنلاین| ‌ امشب در نوکمپ بارسا میزبان لوانته خواهد بود و در صورت پیروزی، قهرمان لالیگا خواهد شد. حتی اگر اتلتیکو ساعتی قبل از این بازی شکست بخورد، بارسا قهرمانی اش مسجل خواهد شد. پس از تمام کردن کار لالیگا، بارسا مهیای بازی چهارشنبه شب برابر لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهد شد.

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در نشست خبری بازی با لوانته گفت:« قهرمانی لالیگا ارزش بالایی دارد و یک ارزیابی خوب از تمام فصل است. البته که لیگ قهرمانان و کوپا دل ری هم با ارزش هستند ولی موفقیت در آنها به شرایط شما در یک مقطع خاص نیز بستگی دارد. در این دو جام اگر یک هفته در فرم خوب نباشید، حذف خواهید شد ولی لالیگا یعنی هفته به هفته رقابت.

یعنی پیروزی در زمین خودتان و حریفان برای ماه های طولانی. لالیگا برای ما ارزش فراوانی دارد. در راه کسب این عنوان، تلاش همه مجموعه تاثیرگذار است. در لالیگا نمی توان فقط با یازده بازیکن قهرمان شد. باید به بازیکنان ذخیره ای چون کارلس آلنیا هم اشاره کنم که در نیم فصل دوم خوش درخشیدند.»

اتلتیکو:« آنها نزدیک ترین رقیب ما در این فصل بودند و هفته به هفته شاهد تلاش این تیم برای نزدیک تر شدن به صدر بودیم. اتلتیکو تیم بزرگ و سختکوشی است. شکست اتلتیکو و قهرمانی پیش از بازی با لوانته؟ نتیجه اتلتیکو تاثیری روی من ندارد ولی نمی دانم؛ شاید نظرم تغییر کند.»

نیمه نهایی لیگ قهرمانان:« احتمالا تغییراتی در ترکیب اصلی بازی امشب شاهد خواهیم بود ولی هنوز 4 بازی تا بازی با لیورپول باقیمانده و فعلا برای ما قهرمانی در لالیگا اهمیت بیشتری دارد. با فتح لالیگا و روحیه ای بالا به مصاف لیورپول خواهیم رفت. برای این بازی، قهرمانی در لالیگا انرژی مضاعفی به ما خواهد داد.»

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها