کد خبر: 289774
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۶:۲۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد؛

چرا هواداران تبریزی پاسخگوی رفتار خود نیستند؟

محسن فروزان یا هر بازیکن دیگر، به دلیل رفتار غیرورزشی یا شرکت در شرط‌بندی باید برابر قانون پاسخگو باشند. اما آیا هواداران تراکتورسازی هم به دلیل رفتارهای غلط خود پاسخگو هستند یا باز با فرار روبه‌جلو از پاسخگویی فرار می‌کنند؟

چرا هواداران تبریزی پاسخگوی رفتار خود نیستند؟
کد خبر: 289774
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۶:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ یکی از نمایندگان تبریز در اینستاگرامش از بازداشت محسن فروزان و همسرش خبر داده است. او همچنین در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرده «فروزان به دلیل تبانی‌ای که اتفاق افتاده و مساله شرط‌‌‌بندی در دادسرای فرهنگ و رسانه بازداشت‌ شده است.» اتهامی که هنوز در هیچ مرجع قضایی‌ای به اثبات نرسیده است. او البته عنوان کرده که سه هفته است این پرونده بلاتکلیف مانده و از فدراسیون فوتبال درخواست کرده تعلل اداری درباره وضعیت پرونده دروازه‌بان تراکتورسازی را بررسی کند و جواب بدهد.

بدون تردید اگر فروزان یا هر بازیکن دیگری خطایی انجام داده، باید در مرجع قضایی فدراسیون به آن رسیدگی شود، اما دخالت نماینده‌های مجلس در مسائل ورزش کشور کاملاً خلاف قانون است و می‌تواند ورزش ایران را با مشکلات زیادی روبه‌رو کند.

متاسفانه این روزها شاهدیم که نماینده‌های تبریز به هر دلیلی در امور فدراسیون دخالت می‌کنند و با اعمال فشار و نامه‌نگاری با اعضای فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش تلاش دارند در برخی تصمیم‌گیری‌ها اعمال‌ نظر کنند.

باید گفت همه نماینده‌های آذری‌زبان مجلس تقریباً به هر دلیلی سعی دارند به برخی مسائل فوتبال که مربوط به تیم تراکتورسازی تبریز می‌شود ورود کنند.

چندی پیش یکی از نمایندگان ارومیه بعد از صدرنشینی موقت تراکتورسازی در لیگ برتر، پیام تبریکی خطاب به مردم آذربایجان و مقام معظم رهبری صادر کرده بود. البته نام این نماینده در ماجرای تحقیق و تفحص از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز مطرح است. او یکی از نمایندگانی بود که درخواست داشت در مورد این دو باشگاه تحقیق و تفحص شود. حالا پای یکی دیگر از نماینده‌ها به پرونده محسن فروزان باز شده است.

بدون تردید نماینده‌های محترم مجلس تلاش دارند از حقوق موکلان‌شان دفاع کنند، اما باید بدانند که نمی‌توانند با اعمال فشار بر فدراسیون فوتبال شرایط را به نفع خودشان تغییر دهند. برخی از هواداران تبریزی در این سال‌ها با رفتارهای کاملاً غلط و شعارهای تفرقه‌افکنانه و همچنین حمله به تیم‌های حریف و حتی بازیکنان خودی، شرایط را برای دیگر تیم‌ها در تبریز سخت کرده‌اند. رفتارهای نامناسب برخی هواداران تراکتورسازی بعد از بازی با پیکان در ورزشگاه یادگار امام مهر تاییدی بر این ادعاست. رفتارهایی که با مماشات کمیته انضباطی همراه بوده و صدای هواداران برخی دیگر از تیم‌ها را نیز درآورده است.

هواداران تراکتورسازی

محسن فروزان یا هر بازیکن دیگر، به دلیل رفتار غیرورزشی یا شرکت در شرط‌‌بندی باید برابر قانون پاسخگو باشند، اما آیا هواداران تراکتورسازی هم به دلیل رفتارهای غلط خود پاسخگو هستند یا باز با فرار روبه‌جلو از پاسخگویی می‌گریزند؟

هواداران تراکتورسازی

تراکتورسازی هوادار

هواداران تراکتورسازی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها