کد خبر: 307545
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۶ ۱۲:۰۹:۱۶
| |

سرپرست سابق تیم ملی بوکس:

برخی از روسای فدراسیون‌ها دلیل استیضاح وزیر هستند

سرپرست سابق تیم ملی بوکس گفت: با حواشی که در بوکس ایران به وجود آمده خیلی از بزرگان این رشته دست به دامن نمایندگان مجلس شده‌اند تا آنها مشکلات بوکس را از طریق وزیر ورزش و جوانان حل کند.

برخی از روسای فدراسیون‌ها دلیل استیضاح وزیر هستند
کد خبر: 307545
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۶ ۱۲:۰۹:۱۶

اعتمادآنلاین| ‌ عیسی گل‌محمدی در مورد شرایط مالی فدراسیون بوکس اظهار، داشت: متأسفانه فدراسیون بوکس از لحاظ مالی شرایط خوبی ندارد و یکی از دلایلی که شنیده شده سرمربی خارجی با فدراسیون بوکس به توافق نرسیده همین موضوع بی‌پولی فدراسیون است. متأسفانه شرایط مالی خوبی در بوکس حاکم نیست و اگر قرار باشد یک مربی خارجی با کمترین دستمزد به ایران بیاید، حداقل ماهی بین 60 تا 70 میلیون تومان فقط حقوق این مربی است. حالا هزینه خورد و خوراک و اسکان او هم مبلغ قابل توجهی می‌شود که آن هم جای خود دارد. به همین دلیل احتمالاً مربی قزاق به ایران سفر نخواهد کرد.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد جمع‌آوری امضا توسط نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر ورزش وجوانان، گفت: وزیر ورزش و جوانان یک مدیر کاربلدی است اما متأسفانه ضعف برخی رؤسای فدراسیون‌ها مثل رئیس فدراسیون بوکس باعث می‌شود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی سلطانی‌فر را برای استیضاح به مجلس بخواهند. با حواشی که در این مدت در بوکس ایران به وجود آمده خیلی از بزرگان بوکس ایران این موضوع را به نمایندگان مجلس منتقل کرده‌اند و از آنها خواسته‌اند به این موضوع رسیدگی کنند. در بوکس اتفاقات عجیبی افتاده از جمله پناهنده شدن مبین کهرازه و حواشی دیگر باعث شده صدایخانواده بوکس درآید. آیا کسی هست که بگوید از روزی که ثوری رئیس فدراسیون شده چند نفر از فدراسیون بوکس استعفا داده‌اند؟ چرا کسی به این موضوع رسیدگی نمی‌کند!

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که شنیده شده حقوق ملی پوشان در این مدت پرداخت نشده است آیا زمانی که شما سرپرست تیم‌های ملی بودید، ملی پوشان حقوق دریافت نمی‌کردند، گفت: بله، متأسفانه هیچکدام از اعضای تیم ملی بوکس از فدراسیون حقوقی دریافت نمی‌کردند و حالا صدای همه آنها درآمده است؛ سؤال ما این است که با این شرایط چه انتظاری از تیم ملی بوکس داریم؟ وقتی آنها هیچ پولی دریافت نمی‌کنند چه انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت خود می‌توانند داشته باشند؟ چطور ممکن است که فدراسیون پول برای پرداخت حقوق ملی پوشان ندارد، اما مسئولان فدراسیون در سفرهای خارجی برای خود هزینه‌های میلیونی می‌کنند؟ متأسفانه پول‌ها در فدراسیون به خوبی مدیریت نشده و حالا شاهدیم اوضاع فدراسیون بوکس از لحاظ مالی به قدری آشفته است که حتی آقایان پول پرداخت تلفن را هم ندارند!

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر شما آیا برکناری کادر فنی در آستانه مسابقات جهانی کارصحیحی بود که فدراسیون انجام داد یا خیر، گفت: به نظرم بزرگترین تصمیم اشتباه مسئولان فدراسیون این بود که کادر فنی را در چنین شرایط حساس و مهمی کنار گذاشتند. البته دست‌های پشت‌پرده برای این کار وجود داشت. ‌آقایان با این بهانه کادر فنی را برکنار کردند تا با آنها تسویه حساب کنند، موضوع اصلا ربطی به مسائل فنی نداشت، آقایان به خاطر پشت پرده‌ای که وجود داشت کادرفنی را برکنار کردند، مسئولان فدراسیون مدعی شدند که می‌خواهند مربی خارجی بیاورند اما گویا حضور مربی قزاق در ایران منتفی شده است! این موضوع یک دروغ بزرگ بود که از سوی فدراسیون بوکس مطرح شد!

گل محمدی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: بزرگان بوکس مثل نکیسا، بردار، دلشاد و... افرادی بودند که در مجمع انتخاب ریاست فدراسیون بوکس در رای آوردن رئیس فدراسیون تأثیرگذار بودند. این دوستان در انتخاب خود احساسی برخورد کردند و در پایان شاهدیم که بوکس لطمه بزرگی خورده است. اگر حالا وزیر ورزش و جوانان زیر تیغ نمایندگان مجلس است به خاطر این است که برخی رؤسای فدراسیون به قدری حاشیه‌سازی می‌کنند و آرامش را از قهرمانان می‌گیرند تا اینکه قهرمانان بزرگ ناچار شوند مشکلات‌شان را از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیری کنند. آنها هم برای حل مشکل قهرمانان وزیر ورزش را به مجلس احضار می‌کنند!

منبع: فارس

سرپرست سابق تیم ملی بوکس در پایان صحبت‌های خود، گفت: متأسفانه در فدراسیون بوکس چند دستگی حاکم شده است و این موضوع به بوکس ایران لطمه بزرگی می‌زند تمام آنهایی که از ثوری حمایت می‌کردند حالا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که دیگر حاضر نیستند حتی با او گفت‌وگو کنند. البته نباید فراموش کنیم همین آقایان که باعث شدند او رئیس فدراسیون شود، شب‌ها به خاطر عذاب وجدان آرامش ندارند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها