کد خبر: 317257
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۰ ۱۵:۴۴:۵۶
| |

آغاز تمرینات پیش فصل یونایتد

منچستریونایتد امروز رسما کار خود برای فصل 20-2019 را در کمپ کرینگتون استارت زد.

آغاز تمرینات پیش فصل یونایتد
کد خبر: 317257
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۰ ۱۵:۴۴:۵۶

اعتمادآنلاین| شیاطین سرخ امروز زیر نظر اوله گنار سولسشر در کمپ کرینگتون تمرینات پیش فصل را شروع کردند. در تمرینی که غایبان سرشناسی چون پل پوگبا و مارکوس راشفورد داشت.

پل پوگبا که چندی پیش از تمایلش برای جدایی از یونایتد صحبت کرد، این روزها در نیویورک تعطیلات تابستانی را پشت سر می گذارد. او به دلیل حضور در تیم ملی فرانسه و بازی برای این تیم در مقدماتی یورو 2020، چند روز بیشتر مرخصی دارد اما باید تا 4 روز دیگر خود را به مربیان معرفی کند.

یونایتدها یک هفته بعد راهی تور استرالیا خواهند شد در حالی که پل پوگبا تمایلی برای حضور در این اردو ندارد و می خواهد وضعیت آینده اش خیلی زودتر مشخص شود. رئال و یوونتوس خواهان جذب او هستند ولی مشخص نیست که انتقال او چه زمانی صورت خواهد گرفت.

سولسشر برای بازیکنانش دو جلسه تمرین سخت بدنسازی در روز را در نظر گرفته است و قصد دارد تیمی آماده را برای فصل بعد روانه میدان کند.

در میان بازیکنان حاضر در تمرین امروز، حضور جسی لینگارد جالب توجه بود. او چند روز بیشتر مرخصی داشت ولی ترجیح داد زودتر تمرینات را شروع کند. لوکاکو هم که شایعات پیوستنش به اینتر به گوش می رسد نیز یکی از حاضرین تمرین امروز بود.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها