کد خبر: 317848
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۲ ۱۴:۰۸:۲۲
| |

مگوایر می‌خواهد لستر را ترک کند

روزنامه سان می‌گوید بعد از رد شدن پیشنهاد نجومی منچستریونایتد برای خرید هری مگوایر از لستر، مگوایر به این باشگاه اعلام کرده که در هر صورت خواهان ترک لستر است.

مگوایر می‌خواهد لستر را ترک کند
کد خبر: 317848
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۲ ۱۴:۰۸:۲۲

اعتمادآنلاین| ‌ دیروز اعلام شد که منچستریونایتد برای خرید هری مگوایر، ستاره انگلیسی لسترسیتی به این باشگاه پیشنهادی 70 میلیون پوندی ارائه داده ولی لستر این پیشنهاد را رد کرده و خواهان دریافت 85 میلیون پوند شده است. اما امروز روزنامه سان مدعی شد مگوایر به مدیران باشگاه لستر اعلام کرده که در این تیم نخواهد ماند و در هر صورت خواهان ترک لسترسیتی است.

از این گذشته منچسترسیتی هم به لستر اعلام کرده که حاضر است برای به خدمت گرفتن او 70 میلیون پوند بپردازد و آرسنال هم پیش از این درخواستی به باشگاه لستر ارائه داده بوده است.

اما در حالیکه لستر پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده، هری مگوایر که مصمم است هر چه سریعتر حضور در رقابتهای اروپایی را تجربه کند رسماً به مدیران این باشگاه اعلام کرده که دیگر خواهان ماندن در این باشگاه نیست و می‌خواهد به یونایتد منتقل شود.

هنوز از واکنش لستر به درخواست مگوایر خبری منتشر نشده ولی بعید به نظر می‌رسد در حالی که ستاره ملی‌پوش انگلیسی از عدم تمایل صریح خود به بازی برای این تیم خبر داده، لستر بخواهد او را برای یک فصل دیگر به زور در این باشگاه حفظ کند.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها