کد خبر: 319298
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ ۱۱:۳۶:۴۵
| |

لیگ بسکتبال آمریکا؛

کوین دورانت شماره جدیدش را انتخاب کرد

کوین دورانت بازیکن جدید و البته مصدوم بروکلین فصل آینده به جای شماره 35 تصمیم گرفته با شماره 7 وارد زمین شود.

کوین دورانت شماره جدیدش را انتخاب کرد
کد خبر: 319298
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ ۱۱:۳۶:۴۵

اعتمادآنلاین| ‌ امروز دوشنبه کوین دورانت ستاره جدید و البته مصدوم تیم بروکلین نیز از شماره پیراهنش در فصل آینده رونمایی کرد. دورانت که در گلدن استیت شماره 35 را به تن می‌کرده قرار است سال آینده با پیراهن شماره 7 به میدان برود و در کنار کایری ایروینگ و دیگر بازیکنان بروکلین دست به توپ شود. دورانت به دلیل آسیب آشیل بازی‌های زیادی را در ابتدای لیگ آینده از دست خواهد داد.

این روزها در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا بازار نقل و انتقلات داغ است. در جدیدترین انتقال برادر ارزشمندترین بسکتبالیست فصل گذشته لیگ به میلواکی پیوست تا برادران آنتتوکونمپو فصل آینده کنار هم بازی کنند.

تانانیس برادر بزرگ‌تر جیانیس است که سال گذشته در اروپا بازی می‌کرده اما سال آینده قرار است در کنار برادر خود لیگ NBA را تجربه کند.

خبر بعدی که برای هواداران اوکلاهاما خوب نیست درباره راسل وست بروک ستاره این تیم است. پس از جدایی پائول جرج از اوکلاهاما رسانه‌ها اعلام کردند که وست‌بروک نیز وارد مذاکره با باشگاه شده و احتمال جدایی‌اش نیز وجود دارد. حالا چند باشگاه به دنبال جذب این ستاره هستند. میامی هیت بعد از به خدمت گرفتن جیمی باتلر از فیلادلفیا تمایل زیادی دارد تا وست‌بروک را نیز به خدمت بگیرد. تیم دیگر هم هیوستون است که می‌خواهد وست بروک را در کنار جیمز هاردن داشته باشد. هنوز مشخص نیست آیا اوکلاهاما دومین ستاره‌اش را نیز از دست می‌دهد یا نه.

اتفاق جالب توجه صحبت‌های سرمربی تیم تورنتو درباره جدایی کاوی لئونارد و رفتنش به لس‌آنجلس کلیپرز است.

نیک نورس در گفت و گویی اعلام کرده نمی‌توان کسی که می‌خواهد به خانه‌اش بازگردد را سرزنش کرد. او به خبرنگاران گفته‌است: لئونارد گفت که می‌خواهد به خانه بازگردد. کسی نمی‌تواند او را بعد از یک فصل درخشان در کانادا سرزنش کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها