کد خبر: 320741
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۲ ۱۲:۲۹:۱۳
| |

پیشنهاد بارسا به پاریس/ سه بازیکن را در ازای خرید نیمار می‌فروشیم

نشریه بیلد آلمان در گزارشی مدعی شد که باشگاه بارسلونا فهرست کوچکی متشکل از چهار بازیکن خود تهیه کرده تا باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به عنوان بخشی از قرارداد انتقال «نیمار»، سه نفر را به دلخواه انتخاب کند.

پیشنهاد بارسا به پاریس/ سه بازیکن را در ازای خرید نیمار می‌فروشیم
کد خبر: 320741
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۲ ۱۲:۲۹:۱۳

اعتمادآنلاین| ‌ فیلیپه کوتینیو، عثمان دمبله، نلسون سمدو و ساموئل اومتیتی چهار بازیکنی هستند که می‌توانند در مذاکرات مابین بارسا و پی‌اس‌جی بر سر انتقال مرد برزیلی مورد استفاده قرار گیرند.

این روزنامه آلمانی مدعی است که قهرمان لالیگا علاوه بر این سه بازیکن، مبلغی را در حدود 130 میلیون یورو به پاریسی‌ها پرداخت خواهد کرد.

با این وجود بیلد تاکید می‌کند که مانع بزرگ پی‌اس‌جی بر سر چنین انتقالی، این است که مجموع دستمزد سالانه این سه بازیکن، از آنچه نیمار در حال حاضر دریافت می‌کند، به مراتب بیشتر خواهد شد.

در سوی دیگر، چهار بازیکن مذکور موفق نشده‌اند تا اعتماد کامل ارنستو والورده سرمربی آبی اناری‌ها را به دست آورند و با ورود تازه واردها به نیوکمپ، کوچ آنان به پارک دو پرنس می تواند به مثابه فرصتی باشد تا مسیر فوتبالی خود را تغییر داده و با نوسان کمتری حرفه خود را پیگیری کنند.

در میان گمانه‌زنی‌های پرالتهاب در خصوص بازگشت نیمار به نیوکمپ، مرد برزیلی دوشنبه هفته گذشته از حضور در نخستین جلسه تمرینی پیش‌فصل پاری‌سن‌ژرمن خودداری کرد و براساس گزارش‌ها تمایل خود را برای جدایی به اطلاع مقامات تیم پاریسی رسانده است.

این در حالی است که «لئوناردو» مدیر ورزشی پی‌اس‌جی در مصاحبه با لو پاریسین ضمن تایید مذاکراتی سطحی با بارسا، اعلام کرد که نیمار تنها در صورت وجود پیشنهادی مناسب می‌تواند باشگاه را ترک کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها