کد خبر: 324118
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ ۱۳:۲۴:۰۰
| |

ساری از عملکرد رونالدو راضی است

سرمربی باشگاه یوونتوس با تعریف و تمجید ویژه از «کریستیانو رونالدو»، از سایر بازیکنان تیمش خواست تا یاد بگیرند پا به پای مرد پرتغالی بازی کرده و خود را با او وفق دهند چرا که به اعتقاد مرد ایتالیایی، تفاوت تنها به دست رونالدو رقم می‌خورد.

ساری از عملکرد رونالدو راضی است
کد خبر: 324118
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ ۱۳:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ کاپیتان تیم ملی پرتغال پس از جدایی از رئال مادرید، در نخستین فصل حضور در سری آ ایتالیا، 28 گل برای بانوی پیر به ثمر رساند و آنان را در مسیر فتح هشتمین اسکودتو یاری کرد.

رونالدو پس از غیبت در نخستین بازی پیش فصل یووه در مسیر آماده سازی برای فصل 2019 - 2020، در دیدار مقابل تاتنهام گل حیاتی تیمش را به ثمر رساند اگرچه بانوی پیر در نهایت با نتیجه 3 بر 2 مغلوب تیم «مائوریستیو پوچتینو» شد.

در این بین، ساری در آستانه دیدار مقابل اینتر در جام بین المللی باشگاه‌ها، اظهار داشت: رونالدو بازیکنی است که تفاوت را رقم می‌زند بنابراین 10 بازیکن باقی مانده باید خود را با او وفق دهند؛ در جریان این تور، از آنجا که به خوبی می‌دانستیم او علاقه زیادی دارد تا از جناحین به مهاجمان دیگر اضافه شود، بیشتر در پست مهاجم چپ از وی استفاده کردیم.

وی ادامه داد: به عنوان یک تیم باید خیلی زود با حرکات او وفق پیدا کنیم چرا که رونالدو وجه تمایز ما است و بی شک تفاوت را رقم می‌زند؛ در نخستین بازی گل زد و چندین موقعیت گلزنی نیز به دست آورد.

بازی مقابل تاتنهام نخستین بازی «متیس دی لیخت» مدافع تازه وارد یووه نیز بود؛ کسی که هفته گذشته با قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو از آژاکس راهی تورین شد.

ساری مدافع 19 ساله را «پدیده آینده دار» توصیف کرد اما توضیحی در مورد اینکه آیا قصد دارد بدون درنگ او را در ترکیب اصلی مورد استفاده قرار دهد یا خیر، ارائه نداد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها