کد خبر: 325731
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۷ ۱۵:۴۱:۵۶
| |

ناپولی و حسرت‌های ادامه‌دار؛ رویای دور از دسترس ایکاردی

شدت حسرت ناشی از شکست از آرسنال در پروسه جذب نیکولاس پپه بر امیدهای زنده شده ناپولی غلبه کرده است.

ناپولی و حسرت‌های ادامه‌دار؛ رویای دور از دسترس ایکاردی
کد خبر: 325731
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۷ ۱۵:۴۱:۵۶

اعتمادآنلاین| ‌ ناپولی در تمام طول تابستان به دنبال یک مهاجم بود اما تا این لحظه در رسیدن به هدفش ناکام مانده است.

انگار درست مانند چند فصل اخیر فقط رویای رسیدن به یوونتوس و قهرمانی در سری A در تیم موج می‌زند و از هیچ عمل امیدوارکننده‌ای در راستای پایان دادن به انتظار 30 ساله برای قهرمانی در لیگ خبری نیست. چه اتفاقی برای تیم آنچلوتی رخ می‌دهد و چرا آن‌ها دوباره در فصل نقل و انتقالات فرصت یک خرید بزرگ را از دست دادند؟ با تمام این اوصاف به نظر می‌رسد بخش تلخ ماجرا برای ناپولی به پایان رسیده است. مدیربرنامه‌های نیکولاس پپه، پدیده فصل قبل لیل در جریان اردوی پیش‌فصل در کمپ ناپولی حاضر شد و حتی توافقات اولیه برای خرید ستاره فصل قبل لیل صورت گرفت اما در نهایت برچسب 80 میلیونی یورویی جرارد لوپس، رئیس باشگاه فرانسوی کار را خراب و رویای ناپولی را سراب کرد. دستمزد 5 میلیون یورویی و کمیسیون 10 میلیون یورویی ماجرای انتقال را پیچیده‌تر جلوه داد و در نهایت کلی مذاکره ناموفق، منجر به دزدیده شدن پپه از سوی آرسنال و دست خالی ماندن ناپولی شد.

فقط با یک و نیم میلیون یورو بیش‌تر

اینکه آرسنال یک و نیم میلیون یورو بیش‌تر به پپه پیشنهاد دستمزد داد، نقشی مهم در منحرف شدن راه پدیده فصل قبل لوشامپیونه داشت اما حالا دیگر ماجرا تمام شده و آنچلوتی ترجیح می‌دهد با شروع خوب تیم در فصل نقل و انتقالات و خرید مانولاس و الماس خوشحال باشد. از سوی دیگر خامس رودریگس به عنوان هدف بزرگ تابستان حالا بیش از همیشه دور از دسترس به نظر می‌رسد؛ حداقل این ادعایی است که مدیربرنامه‌های آقای گل جام‌جهانی 2014 مطرح کرده و در ادامه با اعلام فروشی نبودن این بازیکن، آب پاکی را روی دستان ناپولی ریخته شد. حالا امید ناپولی در بهترین حالت، قرض گرفتن خامس آن هم به مدت یک سال است. آیا رئال مادرید به عنوان مالک این بازیکن حاضر است با 43 میلیون یورو، او را به ناپولی بفروشد. حالا چه کاری از دست تیم ایتالیایی برمی‌آید؟ صحبت از حضور ایکاردی اینتری در سن‌پائولوست؛ کسی که مورد تمجید کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی است و در عین حال سرمربی ایتالیایی به خاطر رفتار و حواشی خاصش چندان از حضورش در ناپولی استقبال نمی‌کند. کونته گفته ایکاردی جایی در اینتر ندارد اما او هنوز در جمع آبی و مشکی‌هاست و ظاهرا ناپولی نمی‌تواند روی این ستاره حساب باز کند. در نهایت اگر وضعیت اضطراری شود، اینتر احتمالا با رقمی پایین‌تر از حد و اندازه‌های توانایی ایکاردی، او را می‌فروشد.

هدف قابل دسترس

در این بین خرید هروینگ لوزانو، بازیکن درخشان آیندهوون در دسترس به نظر می‌‍رسد. پس از رد پیشنهاد 35 میلیون یورویی، حالا ناپولی برای بار دوم 45 میلیون یورو برای خرید لوزانو در نظر گرفته است. به نظر می‌رسد ناپولی از ناکامی‌های قبلی در فصل نقل و انتقالات درس گرفته و این بار برای خرید بازیکنی که مانند پپه می‌تواند از هر زاویه‌ای گل بزند، تعلل نخواهد کرد. از ابتدای فصل نقل و انتقالات، ناپولی در خرید با یوونتوس و اینتر رقابت کرده اما تیم جنوبی نتوانسته آنچنان که انتظار داشت پا به پای 2 رقیب در نقل و انتقالات پیش برود. حالا باید دید آن‌ها در ادامه فصل نقل و انتقالات تابستانی سیاست منفعلانه خودش را تغییر می‌دهند یا نه. با حضور شخصی به نام دی‌لورنتیس روی میز ریاست، بعید به نظر می‌رسد ناپولی بتواند پا به پای اینتر و یووه بازیکن بخرد و طبیعتا فصل موفقی رقم بزند. ناپولی باید فصل جدید را پرقدرت و خطرناک شروع کند؛ البته اگر رویای خرید ایکاردی و یک بازیکن از بین لوزانو و رودریگس تحقق یابد!

منبع: نود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها