کد خبر: 325767
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۷ ۲۰:۵۴:۰۰
| |

سرمربی تیم ملی تیراندازی با تفنگ:‌

فشنگ‌های تمرینی بسیار کم است

سرمربی تیم ملی تیراندازی در رشته تفنگ گفت:‌ تعداد فشنگ‌های تمرینی که فدراسیون در اختیار تیراندازان قرار می دهد خیلی کم است و ملی پوشان مجبورند بخش بزرگ تمرینات شان را به طور خشک انجام دهند.

فشنگ‌های تمرینی بسیار کم است
کد خبر: 325767
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۷ ۲۰:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| الهام هاشمی در خصوص اینکه مسئولان فدراسیون می گویند فشنگ کافی برای تمرینات تیم تا جام جهانی ریو و مسابقات قهرمانی آسیا در قطر داریم اما بار دیگر اعلام می کنند که با این همه سرمربی باید استفاده از فشنگ را مدیریت کند، ‌کدام حرف آنان قابل قبول است؟ ، اظهار داشت:‌ ما هر روز فقط چند فشنگ به تیراندازان می دهیم و با این شرایط فقط تا ریو فشنگ داریم و برای تمرینات قبل از قهرمانی آسیا به طور قطع باید به فکر چاره باشیم.

وی با اشاره به اینکه فشنگ ها برای هر تیرانداز باید متناسب با تفنگ و سریال تست تامین شود، ادامه داد:‌ با توجه به اینکه قبل از جام جهانی مونیخ تیراندازان اعزامی به اردوی هانوفر تست فشنگ انجام دادند، برای این نفرات فشنگ مسابقه ای داریم.

سرمربی تیم ملی تیراندازی با تفنگ در خصوص اینکه چرا نجمه خدمتی به عنوان دارنده تنها سهیمه المپیک به جام جهانی ریو اعزام نمی شود در حالی که حضور وی در این رقابت به روند آماده سازی وی کمک می کند نیز گفت:‌ معتقدم اعزام خدمتی به مسابقات ریو اهمیت حیاتی ندارد زیرا وی در حال حاضر در فصل بدنسازی قرار دارد و بهتر است روی شاخص های آمادگی جسمانی متمرکز باشد تا اینکه بخواهد در زمان حاضر به لحاظ تکنیکی در اوج آمادگی باشد.

وی ادامه داد:‌ به طور قطع مسابقه برای آمادگی بیشتر خدمتی به منظور حضور در المپیک ضروری است و کادر فنی و فدراسیون به این مساله توجه خواهند داشت.

هاشمی در خصوص برگزاری اردوهای آماده سازی و مسابقات تدارکاتی برای تیم ملی به منظور افزایش شانس کسب سهمیه المپیک، گفت:‌ در حال مذاکره با بعضی از کشورها هستیم و بعد از قطعی شدن و تصویب آن از سوی فدراسیون اعلام خواهم کرد.

وی در خصوص انتخاب تیراندازان برای حضور در اردوی اخیر تیم ملی تصریح کرد:‌ از قبل اعلام کرده بودیم افرادی که در مسابقات آزاد سال جاری به رکورد 625 یا بالاتر در رشته تفنگ بادی دست پیدا کنند، به اردوهای انتخابی تیم ملی دعوت خواهند شد.

سرمربی تیم ملی تفنگ ادامه داد:‌ براساس این برنامه برای رشته سه وضعیت با توجه باینکه متاسفانه بخاطر مشکل فشنگ امکان برگزاری مسابقات رسمی نیست فقط از بعضی از تیراندازان خوب خفیف کشور که در اردوی تیم ملی نبودند و 30 نفر از جوانان و نوجوانان را که بهترین عملکردها را در مسابقات آزاد سال جاری داشتند جهت شرکت در اردوی انتخابی جوانان و نوجوانان دعوت کردیم و البته این روند را این روند در مسابقات بعدی نیز ادامه خواهد داشت.


منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها