کد خبر: 326339
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۰ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از نقل و انتقالات ناتمام اروپا گزارش می‌دهد:

بازیکنان بزرگ در لیست انتظار نقل و انتقالات+ فهرست انتقالات

در صدر نقل و انتقالات تابستانی 2019 اروپا نام ادن هازارد، بازیکن سابق چلسی که به رئال پیوسته، می‌درخشد. دی‌لیخت دیگر ستاره فصل گذشته فوتبال اروپا بود که تقریباً تمام باشگاه‌های بزرگ به دنبال جذبش بودند، اما در نهایت به یوونتوس پیوست. آن سوی این جدول اما نقل و انتقالاتی وجود دارد که هنوز رخ نداده‌ است. نام‌هایی که از ابتدای باز شدن پنجره انتقال‌شان بر سر زبان‌ها بوده‌، اما همچنان تنها در تیتر روزنامه‌ها به باشگاه‌های مختلف منتقل می‌شوند.

بازیکنان بزرگ در لیست انتظار نقل و انتقالات+ فهرست انتقالات
کد خبر: 326339
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۰ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ منیژه موذن- فوتبال در فصل سرما در زمین چمن خلاصه می‌شود و در فصل گرما در حساب‌های بانکی. در طول سال لیگ‌ها و تورنمنت‌های مختلف فوتبال را در صدر اخبار نگه می‌دارند، اما در تابستان این دلارهای مالکان باشگاه‌ها هستند که برای تیم‌ها تعیین‌کننده‌اند. بازیکنان فوتبال در دو دهه گذشته تبدیل به کالاهای تجاری شده‌اند که ارزش‌شان را بازار نقل و انتقالات تعیین می‌کند.

در صدر نقل و انتقالات تابستانی 2019 اروپا نام ادن هازارد، بازیکن سابق چلسی که به رئال پیوسته، می‌درخشد. دی‌لیخت دیگر ستاره فصل گذشته فوتبال اروپا بود که تقریباً تمام باشگاه‌های بزرگ به دنبال جذبش بودند، اما در نهایت به یوونتوس پیوست.

آن سوی این جدول اما نقل و انتقالاتی وجود دارد که هنوز رخ نداده‌ است. نام‌هایی که از ابتدای باز شدن پنجره انتقال‌شان بر سر زبان‌ها بوده، اما همچنان تنها در تیتر روزنامه‌ها به باشگاه‌های مختلف منتقل می‌شوند.

پل پوگبا و درخواست جدایی که پذیرفته نمی‌شود

پول پوگبا شب‌ها با رویای برنابئو می‌خوابد، اما هر صبح در اردوی یونایتد از خواب بیدار می‌شود. علاقه پل پوگبا، ستاره فرانسوی یونایتد، به ترک این تیم بر کسی پوشیده نیست. علاقه رئال به جذب او هم واضح و شفاف است، اما چه چیزی مانع امضای قرارداد می‌شود؟

منچستریونایتد حاضر به فروش ستاره خود نیست. این تیم در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت و در ماه‌های پایانی فصل گذشته نمایش بسیار ضعیفی از خود نشان داد. شرایط موجب شده یونایتد تلاش کند همراه با جذب بازیکنان جدید برای تقویت تیم، بازیکنان مفید خود را حفظ کند. البته این امر بر کسی پوشیده نیست که وقتی بازیکنی به ترک باشگاه تمایل دارد، صد درصد توان و انرژی خود را برای تیم نمی‌گذارد و این مساله سبب ایجاد فضای منفی در اردوی تیم می‌شود.

گفته می‌شود زیدان شخصاً اقدام به برقراری ارتباط با پوگبا کرده و علاقه‌مند به جذب این بازیکن فرانسوی است.

شبکه «ESPN» ادعا کرده زیدان مسئولان باشگاه را برای جذب پوگبا، زیر فشار زیادی گذاشته است. مسئولان باشگاه رئال مادرید با درخواست او برای جذب پوگبا موافق‌اند، اما پرس، رئیس باشگاه، نیاز به توجیهات محکمی دارد تا این ستاره را با هزینه بالا به برنابئو ببرد. پرس در جلسه‌ای که با زیدان داشته اعلام کرده است، با توجه به بی‌رغبتی منچستر برای فروش پوگبا، جذب این بازیکن در تابستان بسیار سخت است.

یونایتد برای فروش پوگبا رقمی معادل 180 میلیون دلار اعلام کرده که تقریباً خرید او را برای هر تیمی دشوار می‌کند. با وجود این، بی‌علاقگی پوگبا به ماندن ممکن است در روزهای پایانی نقل و انتقالات شیاطین سرخ را مجاب کند که بازیکن ناراضی خود را بفروشند.

پائولو دیبالا در آستانه انتقالی عجیب

این در واقع قصه روملو لوکاکوی بلژیکی است که ناگهان شخصیت اول آن در لباس پائولو دیبالا در مقابل هواداران ظاهر شده است.

لوکاکو با به پایان رساندن فصلی نسبتاً ناموفق، که البته از چند لحظه درخشان آن نمی‌توان چشم‌پوشی کرد، طبق نظر مدیران و کادر فنی یونایتد دیگر جایی در اولدترافورد نداشت و باید به دنبال خانه‌ای جدید می‌گشت. اینترمیلان که پس از آمدن کونته و شدت گرفتن درگیری با ایکاردی به دنبال مهاجم جایگزین بود، با بسته پیشنهادی سراغ ستاره بلژیکی یونایتد رفت، اما باشگاه با قیمت پیشنهادی اینتر موافق نبود. لوکاکو البته قبل از این به رفتن به سری A علاقه نشان داده بود، اما به نظر می‌رسد برای او تفاوت چندانی ندارد که به کدام تیم ایتالیایی برود.

اینتر در گیرودار پیشنهاد مناسب برای خرید لوکاکو بود که ناگهان شخصیت جدیدی وارد داستان شد. یوونتوس بانوی پیر تورین با مربیگری ساری خواستار معاوضه لوکاکو با دیبالا است و مذاکره با یونایتد را به مرحله مهمی رسانده است.

بنا بر گزارش رسانه‌های انگلیسی یوونتوس و یونایتد به توافق رسیده‌اند و حالا همه چیز به تصمیم دیبالا بستگی دارد. به نظر می‌رسد لوکاکو حتی در بحبوجه انتقال خود هم نقش دوم داستان است. این البته شاید بخشی از تقدیر او باشد.

مگوایر؛ یک قرارداد شیرین

مگوایر پس از درخشش در جام‌جهانی 2018 روسیه مورد نظر بسیاری از باشگاه‌ها بود، اما لستر این بازیکن را نفروخت تا حالا با پیشنهاد 75 میلیون دلاری منچستریونایتد روبه‌رو باشد.

«لسترسیتی می‌خواهد یونایتد رقم تضمین‌شده و ابتدایی خود را بالاتر ببرد چراکه تصور می‌کند فعال شدن بندهای پیشنهادی از سوی یونایتد، خیلی محتمل نیست. لستر اصرار دارد بیش از 75 میلیون پوند برای فروش مگوایر دریافت کند، که این رقم می‌تواند رکورد نقل و انتقالات برای خرید یک مدافع را بشکند.»

با توجه به ضعف منچستریونایتد در خط حمله سولسشر مجبور است قبل از پایان فصل نقل و انتقالات یک مدافع به تیم اضافه کند و مگوایر گزینه‌ای بسیار مناسب اما گران است.

جیانلوکا دیمارزیو، خبرنگار ایتالیایی، ادعا کرده پرچم سفید در مذاکرات یونایتد و لستر بالا رفته و مگوایر به زودی جزئی از شیاطین سرخ خواهد شد. علاقه مگوایر برای پیوستن به منچستریونایتد به حدی زیاد است که از روز گذشته حتی در تمرین لستر هم شرکت نکرده است.

داستان انتقال بازیکنان در اروپا هنوز نیمه‌تمام است و تا ساعت پنج عصر روز هشتم آگوست و پایان پنجره نقل و انتقالاتی، زمان کمی باقی مانده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها