کد خبر: 327524
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۱۳:۰۳:۲۰
| |

اشلی یانگ کاپیتان یونایتد باقی خواهد ماند

سرمربی تیم منچستریونایتد تایید کرد که «اشلی یانگ» در فصل آینده نیز کاپیتان شیاطین سرخ خواهد بود و به داستان دنباله‌دار و پرحاشیه بازوبند این تیم پایان داد.

اشلی یانگ کاپیتان یونایتد باقی خواهد ماند
کد خبر: 327524
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۱۳:۰۳:۲۰

اعتمادآنلاین| ‌ پس از جدایی «آنتونیو والنسیا» از جمع شیاطین سرخ و بازگشت به اکوادور، پست کاپیتانی یونایتد بدون متصدی مانده بود و در این برهه نیز چندین نفر به عنوان نامزدهای محتمل آن مطرح شده بودند.

«داوید دخه آ»، «ویکتور لیندلوف» و پل پوگبا که در زمان حضور «خوزه مورینیو» از عنوان کاپیتان دوم خلع شده بود، همگی در بین جانشینان احتمالی والنسیا بودند اما «اوله گانر سولسشر» پس از پیروزی تیمش مقابل آ.ث میلان در بازی دوستانه، تایید کرد که این افتخار به اشلی یانگ خواهد رسید.

سولسشر در این خصوص اظهار داشت: دخه‌آ به طور مشخص در کورس رقابت برای بازوبند است اما در فصل آینده هر زمان که اشلی یانگ در زمین باشد بازوبند را به بازو خواهد بست؛ بنابراین شما (رسانه ها) می توانید او را کاپیتان باشگاه بنامید.

روابط یانگ و هواداران یونایتد همواره فراز و نشیب زیادی داشته و بسیاری از هواداران این تیم نسبت به جایگاه وی در یونایتد پس از 8 سال ابهاماتی را مطرح کرده اند.

بخشی از هواداران این تیم ماه گذشته پس از اینکه یانگ به عنوان بازیکن جانشین در پیروزی یک بر صفر یونایتد مقابل اینترمیلان وارد زمین شد، وی را «هو» کردند.

با این وجود، «رئو کوکر» هم تیمی اسبق وی در خصوص یانگ اظهار داشت: به نظرم او به طور قطع باید کاپیتان یونایتد باشد.

با این تفاسیر و همچنین این موضوع که پوگبا تیمش را برای سفر به کاردیف و دیدار مقابل آ.ث میلان همراهی نکرد، می‌توان نتیجه گرفت که یونایتدها تا اندازه زیادی نسبت به جدایی پوگبا مطمئن شده‌اند اگرچه سولسشر مدعی شده است که مرد فرانسوی در این تابستان اولدترافورد را ترک نخواهد کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها