کد خبر: 328020
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ ۲۱:۳۰:۰۰
| |

الاتحاد عربستان ۲ - ذوب‌آهن ایران یک

ذوب‌آهن در آسیا امیدوار ماند

تیم فوتبال ذوب‌آهن در شرایطی با نتیجه 2 بر یک مقابل التحاد عربستان شکست خورد که با توجه به میزبانی تیم عربستانی حالا برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا فقط به یک پیروی یک‌گله البته بدون گل خورده احتیاج دارد.

ذوب‌آهن در آسیا امیدوار ماند
کد خبر: 328020
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ ۲۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| شاگردان علیرضا منصوریان در مرحله گروهی با 3 پیروزی و 3 تساوی نمایش قابل‌قبولی از خود نشان داده و در حالی به جمع 16 تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کردند که هم پرسپولیس و هم استقلال با ناکامی از صعود باز ماندند.

حالا ذوب‌آهن برای رسیدن به جمع مرحله یک‌چهارم نهایی 90 دقیقه‌ای حساس را پیش روی خود می‌بیند که باتوجه به یک گلی که در دیدار رفت به ثمر رساندند می‌توان گفت سبزهای اصفهان از شانس بالایی برای حذف حریف نامدار و حرفه‌ای عربستانی خود دارند.

اخطار

محمد نژادمهدی(35)، محمدزبیر نیک‌نفس(40)، میلاد فخرالدینی(50) از ذوب‌آهن

شرح گل‌ها

الاتحاد عربستان صفر- ذوب‌آهن ایران 1 (دقیقه 7: قاسم حدادی‌فر): اولین ضربه آزادی که در این مسابقه به سود ذوب‌آهن اعلام شد را قاسم حدادی‌فر با شوت پای چپ استثنایی به کنج دروازه الاتحاد فرستاد تا نماینده ایران خیلی زود پیش بیافتد.

الاتحاد عربستان 1 - ذوب‌آهن ایران 1 (دقیقه 10: لوئیز خیمنز): ارسال امیلیانو وکیو از جناح راست زمین را مسعود ابراهیم‌زاده با دفع ناقص به تیرک افقی دروازه خودی زد تا توپ بعد از دو بار اصابت به تیرک، در شلوغی محوطه 6 قدم مقابل پای لوئیز خیمنز بیفتد و این بازیکن به راحتی دروازه ذوب‌آهن را باز کند.

الاتحاد عربستان 2 - ذوب‌آهن ایران 1 (دقیقه 72: زیاد المولد): کرنری که فخرالدینی نصیب الاتحاد کرده بود، توسط کارلوس ویلانوئوا به مقابل دروازه ذوب‌آهن فرستاده شد که زیاد المولد با ضربه سر دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

الاتحاد عربستان

فواز القرنی، عبدالمحسن الفلاته،زیاد المولد،سعود عبدالحمید،حمدان الشمرانی،عبدالله المالکی،خالد السمیری،امیلیانو وکیو،کارلوس ویلانوئوا،لوئیز خیمنز، (84- عصام المولد)رومارینهو

سرمربی: خوزه لوئیز سیرا

ذوب‌آهن ایران

محمدباقر صادقی،محمد نژادمهدی،وحید محمدزاده،میلاد فخرالدینی،مسعود ابراهیم‌زاده،قاسم حدادی‌فر،حمید بوحمدان،رضا حبیب‌زاده(60- محمدرضا عباسی)،دانیال اسماعیلی‌فر،محمدزبیر نیک‌نفس(71- مهدی مهدی‌پور)،امیرارسلان مطهری(80- احسان پهلوان)

سرمربی: علیرضا منصوریان

گفتنی است، ذوب‌آهن اصفهان در سال 2010 فینالیست لیگ قهرمانان شد که در دیدار پایانی با شکست برابر رقیب کره‌جنونی از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها