کد خبر: 335508
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۶ ۱۹:۳۵:۲۷
| |

دنیزلی:

هواداران مهمترین دارایی تراکتور هستند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه، تمام کوشش ما برای موفقیت تیم این است که بازیکنان بی‌تجربه با بازیکنان با تجربه یک صدا شوند، گفت: مهم‌ترین دارایی ما هواداران هستند.

هواداران مهمترین دارایی تراکتور هستند
کد خبر: 335508
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۶ ۱۹:۳۵:۲۷

اعتمادآنلاین| مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه لیگ دیرتر برنامه‌ریزی‌های ما آغاز شد، بیان کرد: به همین دلیل برخی از برنامه‌های ما دچار مشکل شده اما ما از عهده این مشکلات برمی‌آییم و اهمیت زیادی برایمان ندارند.

وی اضافه کرد: مردم ایران من را با حضور در تیم‌های پاس و پرسپولیس شناخته‌اند و روزهای خوبی در تیم پرسپولیس داشتم اما روز جمعه این تیم رقیب ما خواهد بود که این رقابت برای ما رقابتی 90 دقیقه‌ای است.

دنیزلی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های تیمش برای حضور موفق در لیگ نوزدهم ادامه داد: لیگ برتر ماراتن بلندی است که بعضی اوقات ممکن است موفقیت با ما همراه نباشد به همین خاطر، شروع کردن برای ما اهمیت دارد اما رسیدن به پایان راه و هدف‌گذاری‌مان مهم‌تر است.

وی در خصوص آمادگی بازیکنانش اعلام کرد: به بازیکنانم اعتماد دارم زیرا که بازیکنان با تجربه‌ای داریم که در اروپا بازی کرده‌ و هدف‌دارند و حتی بازیکنان کم‌تجربه‌ای هم داریم که رو به پیشرفت هستند.

دنیزلی در رابطه با دیدار تراکتور با پرسپولیس گفت: صحبت‌هایم را به این خلاصه می‌کنم که فردا اردوی تیم برای پرسپولیس تشکیل می‌شود و در این بین برای طرفدارانمان این موضوع را یادآور می‌شوم که فوتبال یک بازی صبر است و چیزی که ما می‌خواهیم انجام دهیم، خلق اتفاقات خوب است.

سرمربی تراکتور در رابطه با نقل و انتقالات تیمش با اشاره به اینکه، هیچ تیمی در دنیا نمی‌تواند تمام نقل و انتقالات موردنظر خود را انجام دهد، اظهار کرد: تاکنون در هیچ جا به صورت مستقیم با نقل و انتقالات ارتباط نداشته‌ام و برای جذب با بازیکنان مختلفی صحبت کردیم اما خیلی از آن‌ها نخواستند به ایران بیایند زیرا که شناخت خوبی از ایران ندارند و برخی نیز مبلغ زیادی می‌خواستند.

دنیزلی در رابطه با جذب مدافع میانی و مدافع راست برای تقویت تیمش با بیان اینکه سورپرایزهایی در ترکیب تیم خواهیم داشت، گفت: در دفاع میانی شاید این‌گونه به نظر برسد که ما بازیکنان مناسبی نداریم اما نفراتی داریم که در صورت نیاز می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در تیم ما بازیکنان با تجربه و بین‌المللی مانند مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی حضور دارند.

دنیزلی ادامه داد: به هر حال در فصل نقل و انتقالات شاید برخی خواسته‌هایمان حاصل نشد اما نباید به این موضوع فکر کنیم زیرا با سایر بازیکنانی که داریم بازی‌های خوبی را انجام خواهیم داد.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا بهترین بازی را در دیدار با پرسپولیس انجام دهیم تا چه کسانی که طرفدار ما هستند و همینطور کسانی که طرفدار ما نیستند از بازی‌ لذت ببرند.

وی در رابطه با اضافه شدن مربی ایرانی به کادر فنی تیمش گفت: در ابتدای فصل با گزینه‌هایی صحبت کردیم که برخی از آن‌ها در تیم‌های دیگر به کارشان ادامه دادند و ما راه درازی در پیش داریم و در صورت نیاز می‌توانیم از مربی جدید استفاده کنیم اما در حال حاضر از کادر فنی رضایت دارم.

دنیزلی در پاسخ به این سؤال که آیا در ادامه لیگ به بازیکنان جوان میدان می‌دهد یا خیر، خاطرنشان کرد: بازیکنان جوان زیادی همچون مهدی تیکدری داریم و در کنار نتیجه گرفتن، بازیکنان جوان را نیز با تیم هماهنگ می کنیم.

سرمربی تراکتورسازی تبریز در رابطه با تاکتیک تیمش در دیدار روز جمعه مقابل پرسپولیس گفت: من از زمانی که مربیگری را شروع کردم، فلسفه‌ام در بازی هجومی بوده است اما فوتبال فقط از حمله تشکیل نمی‌شود و باید یک بازی جامع در دفاع و حمله داشته باشیم.

وی اظهار کرد: اشکان دژاگه و اکبر ایمانی چند روزی است که با ما تمرین نمی‌کنند و مازولا نیز دچار مصدومیت است اما این‌ها باعث نمی‌شود که ما فلسفه بازی‌مان را تغییر دهیم.

دنیزلی با بیان اینکه طرفدار یعنی کسی که از تیم حمایت کند، افزود: خیلی صریح و راحت می‌خواهم به هواداران بگویم که تیمی را تشکیل داده‌ایم که به آن افتخار کرده و آن را همراهی کنند، اما به هر حال طرفدار باید در روزهای پیروزی و شکست همراه تیم باشد.

سرمربی تراکتور در رابطه با احتمال بازگشت استوکس به این تیم گفت: از بازیکنان بی‌انضباط نه برای خودشان و نه برای تیم سودی حاصل نمی‌شود، تیم من هم در داخل و هم در خارج از زمین نظم خاص خودش را دارد که همه باید به آن پایبند باشند.

دنیزلی در رابطه با پیگیری بازی‌های تراکتور توسط هواداران ترکیه‌ای گفت: هرروز پیام‌ها و تماس‌های زیادی دریافت می‌کنم و بازی‌های ما حتی بازی‌های دوستانه را دنبال می‌کنند.

دیدار تیم های تراکتور و پرسپولیس از هفته دوم لیگ برتر فوتبال روز جمعه از ساعت 17 و 45 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها