کد خبر: 341134
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۳:۱۰:۳۶
| |

حذف ساروی و طاهری در مسابقات کشتی فرنگی قزاقستان

نماینده اوزان 87 و 97 کیلوگرم ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان بازماندند.

حذف ساروی و طاهری در مسابقات کشتی فرنگی قزاقستان
کد خبر: 341134
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۱۳:۱۰:۳۶

اعتمادآنلاین| ‌ در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2019 در قزاقستان، رامین طاهری نماینده وزن 87 کیلوگرم ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف دنیس کودلا دارنده 2 مدال نقره جهان و یک برنز المپیک از آلمان رفت و در پایان با نتیجه یک بر یک شکست خورد. در صورت صعود این کشتی‌گیر آلمانی به فینال، طاهری در گروه بازنده ها شانس کسب مدال برنز و سهمیه المپیک خواهد داشت در غیر این صورت حذف می‌شود.

طاهری پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس به مصاف زاخاری برگ از سوئد رفت و در یک مبارزه نزدیک با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی رسید. وی در این مرحله به مصاف اسلام عباس‌اف دارنده 2 مدال برنز امیدهای جهان از آذربایجان رفت و در پایان با نتیجه 6 بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

اما محمد هادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم در مصاف با آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان 4 بر 3 شکست خورد و به نیمه نهایی نرسید. ساروی هرچند این مبارزه را واگذار کرد اما نبرد خوبی با الکسانیان داشت و یک قدم هم عقب نگذاشت. اگر الکسانیان فینالیست شود، ساروی برای کسب مدال برنز در مرحله شانس مجدد مسابقه خواهد داد.

حامد تاب دیگر نماینده ایران در 3 وزن دوم بود که در وزن 67 کیلوگرم در نخستین مبارزه مقابل اسماعیل بوررو مولینا قهرمان جهان و المپیک از کوبا 9 بر صفر شکست خورد. بوررو با شکست 10-0 فرانک استابلر قهرمان 2018 جهان از آلمان و همچنین پیروزی بر ریو هانسو کشتی گیر عنوان دار کره ای، توانسته راهی نیمه نهایی شود. اگر بوررو فینالیست شود، تاب باید با استابلر و هانسو برای مدال برنز در گروه بازنده ها مسابقه دهد.

در جریان رقابت‌های 4 وزن نخست که دور مقدماتی آن روز گذشته(شنبه) برگزار شد، میثم دلخانی در 63 و سعید عبدولی در 82 کیلوگرم راهی دیدار رده‌بندی شدند و بعد از ظهر امروز(یکشنبه) برای کسب مدال برنز به میدان می‌روند، پویا ناصرپور در 55 و امین کاویانی‌نژاد در وزن 72 کیلوگرم نیز حذف شدند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها