کد خبر: 344893
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۹:۴۸:۱۴
| |

امتیازات بین پارس و نساجی تقسیم شد

دو تیم پارس جنوبی جم و نساجی مازندران در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به تساویرسیدند.

امتیازات بین پارس و نساجی تقسیم شد
کد خبر: 344893
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۹:۴۸:۱۴

اعتمادآنلاین| ‌ دو تیم پارس جنوبی جم و نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 18:30 در ورزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر رفتند.

پارس جنوبی و نساجی مازندران که به ترتیب با 7 و 5 امتیاز از چهار بازی گذشته خود بدست آورده بودند، امروز بدنبال کسب هر سه امتیاز برای بهبود جایگاه خود در جدول رده بندی بودند که در پایان این مسابقه با نتیجه 2 بر2 و تقسیم امتیازات بین دو تیم به پایان رسید.

گل‌های پارس جنوبی را در این بازی محمد نوری( دقیقه31) و علی عبدالله زاده(دقیقه88) به ثمر رساندند و دو گل نساجی مازندران نیز توسط علی اصغر عاشوری(دقیقه12) و حسن جعفری(دقیقه52) به ثمر رسید.

فرناندو دخسوس،مهدی ترکمان،فریبرز گرامی،علی عبدالله زاده،محمود شفیعی،مگنو باتیستا ( 60 ایمان باصفا)،کاخابر کاکاشویلی،شهرام گودرزی،پوریا آریا کیا (79 احسان تاییدی)،محمد نوری ( 37 رضا خالقی فر) ،محمد ابراهیمی

سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب نساجی:

محمدامین رضایی،حامد شیری،رضا علیاری،مجتبی ممشلی،حسن جعفری،محمدعرفان معصومی،سیدمحمد میری،علی‌اصغر عاشوری،علی شجاعی ( 90 احسان بهاری ) ،رضا دهقانی ( 64 امید سینگ) ،محمد عباس‌زاده

سرمربی: محمدرضا مهاجری

داور:کوپال ناظمی

کمک داوران: سعید قاسمی - علیرضا مرادی

کارت زرد:سیدمحمد میری، رضا علیاری از نساجی

کارت قرمز:-

در پایان این مسابقه نساجی مازندران با 8 امتیاز در جایگاه هشتم و پارس جنوبی نیز با 6 امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفتند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها