کد خبر: 348072
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۱۱:۱۲:۳۶
| |

فصل ناامیدکننده اوزیل ادامه دارد

سرمربی تیم فوتبال آرسنال عنوان کرد که مسوت اوزیل باید استانداردهای مد نظر او را به دست بیاورد تا در ترکیب این تیم به میدان برود.

فصل ناامیدکننده اوزیل ادامه دارد
کد خبر: 348072
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۱۱:۱۲:۳۶

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از تلگراف، توپچی‌های لندنی که میزبان تیم استاندارد لیژ بودند بازی خوبی را از خود نشان دادند و با نتیجه 4 بر صفر، حریف را در هم کوبید. گل‌های این بازی را مارتینلی در دقایق 13 و 16، ویلوک در دقیقه‌ 22 و دنیل سبایوس در دقیقه‌ 57 وارد دروازه رقیب کردند.

در این دیدار مسوت اوزیل جایی در فهرست بازیکنان تیمش نداشت. در همین رابطه اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال گفت: اوزیل به این خاطر در ترکیب تیم قرار نگرفت که باید مطابق بقیه بازیکنان کار کند. من انتظاری از بازیکنان تیمم دارم و تا این انتظارها برآورده نشود نمی‌توانم به آنها بازی دهم. دوست دارم بازیکنانم حدی از بازی را نشان دهند و سرعت بالایی داشته باشند و اوزیل نیز باید همین شرایط را داشته باشد تا برای تیم به میدان برود. از بازیکنانم از جمله اوزیل خواستم که خودشان را در تمرینات نشان دهند و ثابت کنند تا در ترکیب تیم قرار بگیرند.

مسوت اوزیل فصل ناامید کننده‌ای را در آرسنال پشت سر می‌گذارد. او همچون فصل قبل، در این فصل هم چندان به بازی گرفته نمی‌شود.

آرسنال بعد از برتری 4 بر صفر برابر استاندارد لیز در لیگ اروپا فردا باید برابر بورنموث به میدان برود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها