کد خبر: 350711
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۱۴:۰۴:۰۹
| |

مروان فلینی:

منچستریونایتد خیلی زود برای اخراج مورینیو دست به کار شد

هافبک فصل گذشته باشگاه منچستریونایتد با طعنه به برخی از بازیکنان کنونی این تیم، تاکید کرد که شیاطین سرخ برای برکناری «خوزه مورینیو» خیلی عجله کردند.

منچستریونایتد خیلی زود برای اخراج مورینیو دست به کار شد
کد خبر: 350711
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۱۴:۰۴:۰۹

اعتمادآنلاین| ‌ «مروان فیلینی» در مصاحبه با روزنامه میرر اظهار داشت: مورینیو در فصل نخست کار بزرگ و تحسین برانگیزی انجام داد؛ او عملکرد تیم را بهبود بخشید و در این مسیر چند جام و افتخار هم به دست آورد؛ بله، حق با شما است در فصل دوم کار برای او سخت شد اما او برای کمک به تیم نهایت تلاشش را به کار بست اما آنها تصمیم به اخراج وی گرفتند؛ این فوتبال است.

وی ادامه داد: از نظر من آنها خیلی زود برای اخراج مورینیو دست به کار شدند زیرا سرمربی همچون مورینیو برای پیاده کردن فلسفه فوتبالی خود به زمام و بازیکنان زیادی نیاز دارد؛ او قصد داشت تیمش را بسازد و پس از 2 سال و نیم آنها تصمیم به اخراج وی گرفتند زیرا تیم در نتیجه‌گیری ناکام بود.

فلینی که هم اکنون فوتبال خود را سوپرلیگ چین پیگیری می کند، ادامه افزود: منچستر یکی از بهترین سرمربیان جهان را به خدمت گرفت (خوزه مورینیو) و بعد او را اخراج کرد؛ در این فرصت زمانی محدود ساختن تیم کار سختی است و برای این کار به زمانی بیشتر از 2 سال نیاز دارید.

فیلینی که فوریه سال جاری اولدترافورد را به مقصد چین ترک کرد و هم‌اکنون در باشگاه شاندونگ لوننگ در سوپرلیگ چین توپ می‌زند، با انتقاد از برخی از بازیکنان کنونی یونایتد نیز تاکید کرد: می‌بینید که برخی از بازیکنان بعد از بازی یک راست به رختکن و فضای مجازی می‌روند.

مورینیو در نخستین فصل حضور خود در اولدترافورد به همراه یونایتد جام اتحادیه و لیگ اروپا را فتح کرد و سال دوم نیز به موفق شد تا پس از منچسترستی نایب قهرمان لیگ برتر جزیره شود.

با این وجود، یونایتد در سال سوم و در دسامبر 2018، پس از شکست سه بر یک مقابل لیورپول، مورینیو را برکنار کرد.

علاوه بر این دوران حضور مورینیو در یونایتد به واسطه تنش‌های همیشگی با «پل پوگبا» نیز برجسته بود؛ به طوری که مرد پرتغالی پس از تساوی مقابل ساوتهمپتون و در فاصله یک بازی تا اخراج، هافبک فرانسوی را «ویروس» رختکن یونایتد خطاب کرد.

«اوله گانر سولسشر» پس از اخراج آقای خاص، هدایت یونایتد را بر عهده گرفت؛ ستاره اسبق شیاطین سرخ در روزهای نخست با نتایجی خارق‌العاده نوید بازگشت به دوران «سر الکس فرگوسن» را داد اما پس از امضای قرارداد دائمی در مارس 2019، به یکباره سیر نزولی یونایتد آغاز شد و تا به امروز نیز تداوم یافته است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها