کد خبر: 350936
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۰۹:۱۷:۴۷
| |

ملی‌پوش روئینگ ایران:

در همه قایق‌ها می‌توانیم مدال بگیریم/ امیدوارم نماینده شایسته‌ای باشم

ملی پوش روئینگ ایران با اشاره به شرایط تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی گفت: شرایط خوبی داریم و اکنون همه به فکر مدال‌آوری در قهرمانی آسیا هستیم.

در همه قایق‌ها می‌توانیم مدال بگیریم/ امیدوارم نماینده شایسته‌ای باشم
کد خبر: 350936
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۰۹:۱۷:۴۷

اعتمادآنلاین| ‌ عاقل حبیبیان ملی پوش روئینگ ایران درباره شرایط ملی‌پوشان پیش از سفر به کره‌جنوبی و حضور در قهرمانی آسیا اظهار کرد: این رقابت‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد و ما در این مدت به خوبی تمرین کرده‌ایم. شرایط همه ملی‌پوشان خوب است و در میانه نیز فرصت خوبی داشتیم تا در مسافت 2 کیلومتر پارو بزنیم و آماده‌تر شویم. این فشار تمرینات تا روز اعزام ادامه دارد.

وی که قرار است در قایق تک‌نفره سبک وزن و دو نفره سنگین وززن مسابقه بدهد، درباره وضعیت خودش گفت: همانطور که گفتم در این مدت تمرین‌های پرفشاری داشتیم و قرار است تا روز اعزام در اردو بمانیم. زمان‌هایی که ملی پوشان ثبت کرده‌اند خیلی خوب است. در همه قایق‌ها می‌توانیم مدال بگیریم. امیدوارم نماینده شایسته‌ای باشم. بعد از تست‌هایی که داشتیم ارنج‌ها نهایی شد و امیدوارم در این دو قایق موفق باشم.

حبیبیان افزود: به نظرم تمرین‌ها به گونه‌ای بود که همه ملی‌پوشان آماده هستند. حتی ورزشکارانی که در قهرمانی آسیا حضور ندارند شرایطشان خیلی خوب است. تمرین‌های خوب باعث شد زمان‌های بسیار مناسبی ثبت کنیم و اکنون ملی‌پوشان نه تنها به مدال فکر می‌کنند بلکه می‌خواهند خوشرنگترین مدال را در آسیا کسب کنند و نتایجی خوب رقم بزنند.

ملی‌پوش روئینگ ایران در ادامه به ارنج قایق‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به تست‌ها و زمان‌هایی که ثبت شده بهترین نفرات ارنج شده‌اند. افشین فرزام حساسیت بسیار زیادی در این زمینه داشت و تلاش زیادی در این مدت کرد. اگر در برخی قایق‌ها شرکت نکردیم به این دلیل بود که در یک روز 2 مسابقه می‌شد و با نظر کادرفنی ریسک نکردیم تا به مشکل نخوریم.

حبیبیان با اشاره به اردوهای آماده سازی نیز بیان کرد: از آقای فرزام تشکر می‌کنم که در این مدت به خوبی تیم را زیر نظر داشت و واقعا برای ملی‌پوشان زحمت کشید. از آقای سهرابیان هم تشکر می‌کنم که نگاه مثبتی به تیم دارد و با تمام محدودیت‌ها و مشکلات اجازه نداد ما با کمبودی مواجه شویم و تمریناتمان را ادامه دادیم. شرایط تمرینی خوب بود و انشالله در قهرمانی آسیا نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که سطح کیفی قهرمانی آسیا پیش از مسابقات انتخابی المپیک چطور است؟ گفت: با بالاترین سطح کیفیت برگزار می‌شود چرا که همه کشورهای آسیایی می‌خواهند در این مسابقات محکی از حریفان داشته باشند و برای انتخابی المپیک آماده شوند. مطمئنا همه کشورها نگاه ویژه به انتخابی المپیک دارند که سال آینده برگزار می‌شود و در این مسابقات می‌خواهند شرایطشان را بسنجند.

ملی‌پوش روئینگ افزود: ما هم در این مسابقه می‌توانیم ارزیابی مناسبی از حریفان داشته باشیم تا برای انتخابی المپیک برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم. امیدوارم دست پر از مسابقات قهرمانی آسیا بازگردیم تا با روحیه بیشتر برای رقابت‌های انتخابی المپیک آماده شویم.

مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا 1 تا 5 آبان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها