کد خبر: 358711
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ ۱۱:۱۶:۰۵
| |

ملی‌پوش اسنوکر:

رژیم اشغالگر قدس مشروعیت قانونی ندارد

ملی‌پوش اسنوکر ایران بعد از روبرو نشدن با حریفی از رژیم صهیونیستی در پیکارهای قهرمانی جهان گفت: وظیفه من و تمام ورزشکاران ایرانی است که با نمایندگان این رژیم ظالم مسابقه ندهیم و نه تنها از این اتفاق ناراحت نیستم بلکه بسیار خوشحال هم هستم.

رژیم اشغالگر قدس مشروعیت قانونی ندارد
کد خبر: 358711
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ ۱۱:۱۶:۰۵

اعتمادآنلاین| امیر سرخوش، ملی‌پوش اسنوکر ایران روز شنبه گفت: رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان با حضور 110 ورزشکار از 39 کشور برگزار شد و با جرات می‌توانم بگویم بازی‌ها از سطح کیفی بسیار مطلوبی برخوردار بود.

وی افزود: من از مرحله گروهی با رکوردهای امتیازی بسیار خوب صعود کردم و شانس زیادی برای قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها داشتم.

ملی‌پوش اسنوکر ایران خاطرنشان کرد: سه رکورد امتیازی بالای 100 داشتم که فقط یک ورزشکار دیگر توانسته بود به این رکورد برسد و همین باعث شد فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر (IBSF) از من به عنوان شانس اصلی قهرمانی یاد کند.

سرخوش تصریح کرد: در مرحله حذفی به نماینده رژیم اشغالگر قدس برخورد کردم که از رویارویی با وی خودداری و حاضر به انجام مسابقه نشدم و از دور رقابت‌ها حذف شدم.

وی تاکید کرد: وظیفه من و تمام ورزشکاران ایرانی است که با نمایندگان رژیم ظالم صهیونیستی مسابقه ندهیم و نه تنها از این اتفاق ناراحت نیستم بلکه بسیار خوشحال هم هستم باید همه دنیا متوجه بشوند که این کشور مشروعیت قانونی ندارد.

سرخوش در پایان گفت: مقام معظم رهبری همواره تاکید داشته‌اند ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ورزشی با نمایندگان رژیم غاصب شرکت نخواهد کرد و این فرمایش را سرلوحه کارمان قرار داده و با جان و دل از آن استقبال می‌کنیم.

تیم ملی اسنوکر ایران در بخش مردان با ترکیب امیر سرخوش، علی روشنی‌کیا، سیاوش مزینی و میلاد کاشانی در این رقابت‌ها شرکت کرده بود.

رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان هفتم تا هجدهم آبان ماه به میزبانی کشور ترکیه در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها