کد خبر: 362075
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۲ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

مجید خدایی، مربی کشتی ایران، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

انصراف تیم‌ها از لیگ به کشتی ایران ضربه می‌زند/ سازمان لیگ باید وضعیت مالی تیم‌ها را بررسی کند/ تیم ملی ضربه‌ای از انصراف تیم‌ها نمی‌خورد

یک مربی کشتی گفت: خوشبختانه امسال تیم‌های باکیفیتی در لیگ کشتی ایران حضور داشتند، اما تعدادی از تیم‌ها به دلیل برخی از مشکلات در برگزاری بازی‌ها ترجیح دادند از لیگ کناره‌گیری کنند.

انصراف تیم‌ها از لیگ به کشتی ایران ضربه می‌زند/ سازمان لیگ باید وضعیت مالی تیم‌ها را بررسی کند/ تیم ملی ضربه‌ای از انصراف تیم‌ها نمی‌خورد
کد خبر: 362075
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۲ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ لیگ برتر کشتی ایران در حالی با قهرمانی تیم بازار بزرگ به پایان رسید که به دلیل مشکلات مالی و ضعف‌های مدیریتی برخی از باشگاه‌ها مانند پله برقی و آسانسور بهران (پاس تهران) و رعد ستارگان ساری از حضور در این رقابت‌ها انصراف دادند و تیم اترک خراسان شمالی هم با وجود انصراف به لیگ بازگشت و فینالیست هم شد. از طرفی دیگر بعضی از باشگاه‌ها هم به برخی از تصمیمات سازمان لیگ اعتراض دارند.

برخی از کارشناسان کشتی ایران دلیل این اتفاقات در لیگ ایران را ضعف سازمان لیگ کشتی ایران می‌دانند. سازمانی که حالا تحت مدیریت عبدالمهدی نصیرزاده است و خیلی‌ها او را عامل مشکلات لیگ می‌دانند. او در ابتدا وعده داده بود شاهد لیگی جذاب و به دور از حاشیه خواهیم بود، اما در عمل این اتفاق رخ نداد.

مجید خدایی، مربی تیم کشتی #تا_ثبت_جهانی_توس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره وضعیت این روزهای لیگ کشتی ایران گفت: خوشبختانه امسال تیم‌های باکیفیتی در لیگ کشتی ایران حضور داشتند، اما تعدادی از تیم‌ها به دلیل برخی از مشکلات در برگزاری بازی‌ها ترجیح دادند از لیگ کناره‌گیری کنند.

این مربی کشتی ایران در ادامه با اشاره به وضعیت مالی تیم‌ها گفت: فکر می‌کنم تیم‌هایی که احساس کردند نمی‌توانند در لیگ به موفقیت برسند ترجیح دادند بیشتر از این در لیگ کشتی هزینه نکنند و این موضوع هم یکی دیگر از دلایل تیم‌ها برای انصراف از لیگ بود.

خدایی ادامه داد: این انصراف‌ها برای کشتی ایران خوب نیست و امیدوارم تیم‌هایی که سال بعد در لیگ کشتی ایران حضور پیدا می‌کنند از حداقل توان مالی برخوردار باشند تا شاهد لیگ باکیفیتی باشیم.

خدایی این شرایط لیگ را در اندازه کشتی‌گیران ایرانی ندانست و گفت: کشتی‌گیران با امید به تمرینات تیم‌ها می‌آیند و تمام ذهن و وقت خود را برای حضور در آن تیم می‌گذارند، اما وقتی که تیم از لیگ انصراف می‌دهد کشتی‌گیران دچار سرخوردگی می‌شوند.

مربی تیم #تا_ثبت_جهانی_توس درباره نقش سازمان لیگ جلوگیری از این بروز چنین اتفاقاتی گفت: سازمان لیگ می‌تواند با بررسی وضعیت مالی تیم‌هایی که می‌خواهند در لیگ حاضر شوند در بهتر شدن لیگ کشتی کمک کند.

خدایی در پاسخ به این سوال که این انصراف‌ها چه تاثیری بر روند آماده‌سازی تیم ملی می‌گذارد، گفت: فکر نمی‌کنم ضربه‌ای به تیم ملی بزند. لیگ کشتی همیشه به معرفی کشتی‌گیران جدید در ایران کمک می‌کند. از طرف دیگر هم لیگ کشتی به کشتی‌گیران ایران کمک می‌کند تا از نظر مالی تامین شوند. انصراف تیم‌ها از لیگ به ورزشکاران لطمه می‌زند، اما نمی‌تواند به صورت مستقیم بر روند آماده‌سازی تیم ملی تاثیر بگذارد مگر اینکه از نظر روحی بازیکنان را مختل کند.

او در پایان گفت: تیم‌هایی که در لیگ حاضر می‌شوند باید تلاش کنند و تا آخرین روز هم در رقابت‌ها حاضر شوند. اگر مشکلاتی وجود دارد، باید با تعامل و گفت‌وگو این مشکلات را برطرف کنیم. با انصراف از لیگ دردی از دردهای کشتی ایران دوا نمی‌شود. با کناره‌گیری از لیگ فقط کشتی‌گیرانی که برای حضور در این تیم‌ها خودشان را آماده کرده‌اند ضربه می‌خورند. فکر نمی‌کنم این رفتار درستی باشد. اگر مشکلات مالی دارند، نباید در لیگ کشتی شرکت کنند و خودشان را به کشتی‌گیران بدهکار کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها